Case jx65c kullanıcıları

Şanzıman hızları model yılına göre değişiyor, 2015 model 75c kullanıyoruz, 8*8 şanzıman, çevredeki modellerin çoğunda mazot pompası ayarı var, yol 1. vites bizde hızlı geliyor, lastikler 12 36 dar lastik, genelde tarla(takviye 1), 3. vitesle ekim yapıyoruz, hem 4 sıralı, 70 cm aralı havalı mibzer, hemde 19 ayaklı buğday mibzeri.
Motor devri olarak 1550 rpm, tork, güç çizgisi kesişim devrini tercih ederiz.
Hocam mibzerler küçük geldi bana biraz
Ben 5 sıra gübreli pnomatik makina (45cm)
22 ayak hububat kullanıyorum en ufak sorun yaşamadım
4 bin saate ldasıni aktif ettim
Ondan önce de kullanıyorudum aynı makinaları şimdi 5 bin saate 2015 model jx65c
 
Bu Avrupa motorlar sağır oluyor, birde casenin vitesler çok seri. Devirsiz sürüyorsa seri viteslerde bayılması normal ve geri toplamaz.
Uzak doğu motorları kadar olmaz.
Sağırlık konusunu işleyelim.
Max tork devrinin devir konumu değiştiğinde motor sağır olarak nitelendirilebiliyor.
Araba forumlarından baktığımızda Hyundai bayon motorun max tork devri 5000 rpm, max güç devri 6500 rpm olan motor fsi motor tipinde, yağışlı yerlerde sürmek için dizayn verilmiş.
Motor hantal deniyor.
Lada samara ile karda yürümek için 2. vitese alıp motora stop etmeyecek kadar gaz verilerek yürünür.
Toyota motorda ise 4000 rpm devirde.
Toros ve Tofaş, 2000 3000 rpm arası gazlanır.
Toyota motoru da aynı gazlarsak motor hantal olarak algılanır.
Zamanlama kayıpları, operatörlük devirlerinin değişmesi sürüşü etkiliyor.
Firmaların, motorların yakıt diyagramlarını yayınlaması gerekir.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt