Perkins motordan sonra NH tt65 , Ford , Case İH 65c , Fiat+Mercedes motor karakteristiği kullanım olarak size farklı gelebilir.
Motor tepkileri arasında ve zamanlama kayıpları olarak çok fark var.
Perkins 1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç noktası , motor yük dengeleme devirleri 1400-1800 rpm dir.
TTF S 8000 motor, 1400 rpm max tork , 2300 rpm max güç noktası , motor yük dengeleme devirleri 1700-2300 rpm dir.
FPT F5C motor , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm güç sonu , motor yük dengeleme devirleri 1700-2500 rpm dir.
Tarla yollarında 1000 rpm motor devriyle Perkins motorla yol gidilirken diğerleri 1500 rpm devirde kullanmak ister.
Kullanım karakteristiğine yeterince alışamayıp çekmiyor diyende çıkabiliyor.
65C de vites araları uzun, MF ye benzemez , Steyr 768 gibi motoru gazlayarak devirle kontrol gerekiyor.
Kompresyon tt serisinden biraz daha yumuşaktır.
Kuyruk mili kalkışları biraz seriydi, son modellerde nasıl olmuş , bilemiyoruz.
İntercooler bulunmuyor.
Tutunma konusunda çok başarılı ama Başak 2075 Plus model gibi rampada yük çekerken arka tekerleri buruşturarak yüke asılmaz.