CASE IH JX75C YAKIT TEST SONUCU


önceki motorlarınız pompası ayarsız olabilir acıkcası ben 60 56 ile arka arkaya 80 km gıdıyorum 60 56 dan 6-7 litre fazla yakıyor jx75c 80 kmde traktörüm 400 saatte...
Fiat 65 46 , 1989 model , motor devri 3000 rpm , 38,9 km/h
JX75C , 2015 model , motor devri 2800 rpm , 39 km/h
cm cm yolda yakalıyorum.
 
bizim köyde 65-46 ve 70-46 var ikisi de çok ağır devir. bahsettiğiniz 65-46 da değişik bir uygulama mı yapıldı acaba ?
Bazı model yıllarında seri şanzıman olan traktörler var.
Ayna mahruti dişli oranları değiştirilerek serilik verilebiliyor.
Tarla viteslerinin arası fazla açılıyor diye istemeyende oluyor.
 
75c nin şanziman uyumu çok da ihtiyaca cevap vermiyor.Bunu daha önce de yazdigimi saniyorum .
Benim kullandigim 75C 8+8 vites
lastikeri 13.6 r36 olan modeli
Pulluk da 3 lu 15 ile kullanıyorum.1 .vites ile traktor gitmek istiyor ama hızlı geliyor.
Takviye 4 e alıyorum bu sefer de tavı uygun topraklarda yavaş kalıyor.
20 li merdaneli matris armoni de 2.vites hızlı geliyor.1 .vites yavaş kalıyor.özellikle bu vites aralıklarında çok ihtiyaç var.
12+12 vites 2018 model 14.9r30 lastikli 65 C kullandım 1 .vites ile 20 li matris armoni Merdane li denedik traktör 1. Vites ile traktor oldugu yerinden kalkamıyor.takviye 4 ise.aşiri yavaş olup bir türlü uyum saglayamadigini gözlemledim.
Yolda hız testi yaptık
14.9r30 lastikli 12+12 vites 65C nin küçük ölçülü lastik çapına sahip olmasının yanında
13.6r36 yüksek ölculu lastik çallı 8+8 vites 75c yi rahatlıkla yakalayip geçiyor .
Maksat son hızdan ziyade viteslerde ihtiyaca göre uygun bir kullanım gözlemleyemedim.
Bence 12+12 nesil şanzimandan cok 8+8 şanzımana mekanik buçuk ekleyip 16+16 şanziman secenegi ile gelistirlimeli.avrupa steyre 4075S comapakt modelinde mevcut.bunun aynısını uygulasalar harika olucak.
Hatta opsiyon sunabilirler.
 
Son düzenleme:

Benzer Konular