CASE İH JX SERİSİ ŞİKAYETLERİ SORUNLARI


[emoji23] gecmis olsun abi bir kere sağlamlaştırdınizmi bi daha zor ariza yapar [emoji28] ustaya bagli case laf etmeyin abi [emoji3] 265 teknojisi teketme abi 135 teknojisine en yakin suan onlar [emoji4]
265 lerin hakkını ödeyemeyiz, şu Case yi tasarlayan kim ise kör olmuştur, o debriyaji neden halatli yapar, sanki kabin bağımsız ve süspansiyon li, çubuk kullansa ne olurdu? Frenlere hidrolik merkez koymuş, birde debriyaja koysaydi, valla kimse servislere kızmasın çok para aldı işimiz geç oldu diye, tamir olduğuna şükretmeleri lazım. Cnh grubu kullanıcılarının
 
265 lerin hakkını ödeyemeyiz, şu Case yi tasarlayan kim ise kör olmuştur, o debriyaji neden halatli yapar, sanki kabin bağımsız ve süspansiyon li, çubuk kullansa ne olurdu? Frenlere hidrolik merkez koymuş, birde debriyaja koysaydi, valla kimse servislere kızmasın çok para aldı işimiz geç oldu diye, tamir olduğuna şükretmeleri lazım. Cnh grubu kullanıcılarının
Cok para aliyorlar birde tamir edemiyorlar [emoji28] arti ariza sayisi artiyor bir ariza uc ariza olarak geri geliyor [emoji3]
 
265 lerin hakkını ödeyemeyiz, şu Case yi tasarlayan kim ise kör olmuştur, o debriyaji neden halatli yapar, sanki kabin bağımsız ve süspansiyon li, çubuk kullansa ne olurdu? Frenlere hidrolik merkez koymuş, birde debriyaja koysaydi, valla kimse servislere kızmasın çok para aldı işimiz geç oldu diye, tamir olduğuna şükretmeleri lazım. Cnh grubu kullanıcılarının

Bazı markaların fren merkezlerinin havasını almak insanı yaşlandırıyor. Bu yüzden koymuyorlar.
 
Debriyaj halatı değiştirdik, sorun çözüldü, bir çok markanın baskı balata değişimi bundan kolaydır [emoji846] turbo temizlendi, manifolt contalari değişti,yağ kacagina neden olan rekordaki bakır pul değişti kaçak önlendi, sonuç; berbat bir tasarım ve montaj
 

Debriyaj halatı değiştirdik, sorun çözüldü, bir çok markanın baskı balata değişimi bundan kolaydır [emoji846] turbo temizlendi, manifolt contalari değişti,yağ kacagina neden olan rekordaki bakır pul değişti kaçak önlendi, sonuç; berbat bir tasarım ve montaj
İyi ki MF kullanıcısıyım diyormusun Nail hocam.
 
bizde 2017 model jx 90 var ilk geldiğinde ayak freni çok az tutuyordu ilk bakıma servis geldi ayar yaptı ama yine memnun değilim basıyorsun sonuna kadar zor duruyor traktör td 75 vardı bundan önce bastımı dururdu neyse abu ayak freni ayarını alttan nasıl yapacağız bilen var mı
 
bizde 2017 model jx 90 var ilk geldiğinde ayak freni çok az tutuyordu ilk bakıma servis geldi ayar yaptı ama yine memnun değilim basıyorsun sonuna kadar zor duruyor traktör td 75 vardı bundan önce bastımı dururdu neyse abu ayak freni ayarını alttan nasıl yapacağız bilen var mı
Alttan fren kollarını takip et kovanın orada uzun 19 Luk somunvardir başında kontra vardır onu gevset sonra uzun somunu gevset yani iki cıvata uzayacak şekilde iki tarafida ayarliya bilirsin
 
case ve nh lerde jx ve td serilerinde genel olarak görülen benzer arızalar var.Amcamla beraber aldık jx leri kendi traktörümde genellikle klima sorunu yaşıyordum termostatı bozuyordu düğme bozuluyordu soğutma yapmıyordu.Yaklaşık 4000 saatte ikende hassas ayarda sıkıntı olmaya basladı hidrolik beyni değişti düzeldi.Diğer casede böyle ıvır zıvır arızaların yanında genellikle kuyruk milinin baskı ayaklarını kırıyordu 4-5 kere bu problemi yaşadılar.bu arada traktör sadece ilaç gübre havalı makina çeviriyor balya işinde değildi.İnternet üzerinde araştırdığım baska arızalara balansör arızası ve bu kuyruk mili baskı kırılmasını yaşıyan belli şikayetler vardı.kimi problemsiz kimi nekadar değiştirsede kırıyor aynı bizim aldığımız caselerde olduğu gibi ben hiç prolem yasamadım ama diğeri sürekli baskı ayağını kırıyor.Bunların fabrikada şikayet olarak dikkate alınıp geliştirilmesi ve düzeltilmesi gerek
 

Benzer Konular


Son Gönderiler

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt