Case farmall 85c çok yakıyo.

Murat servisle bir görüşün hava filtresi durumu nasıl dpf Durumu nasıl motor aşırı zorlanıyor sanırım.Ben de 2.90 Rötavatör 4-14 pulluk var.rötavatörde kuruda 15 cm derinlik Ortalamam 1.5-2 2.5 lt yi geçmedim.Pullukda genel ortalama yakıt 2 lt. Pullukda 100 saat civarıyken Gün sonu ölçtüm 2.70 yaktı ama tarlalar hafif eğimli,biçimsiz ve küçükdü.2-5 dekar arasıydı hep.10 dekarda 2.2 tavşanıyla sürebildiğim yerde 2.5 yakmıştı 30 cm derinlikde.Crd fazla yakar diyen de 80-66 kadar çekmez Diyene kulak asma.
Burada 2.3 yüksek devir videoda gözüken yer iyi ama ilerisi çok sıkı diferansiyel o yüzden açık 2.2 lt 4 km yol içinde
 
Son düzenleme:
O vakit pat patın case 85 den rotovatörde az yakmasına bir açıklık getirin gobel ille de pat pat diyor.
Mc Cormick üzerindeki Perkins motor , pat pat üzerinde varsa neden olmasın, doğrudur. Hem de şanzıman da ayrıdan yağ pompası bulunuyor, tarla viteslerindeki basınçlı yağlama %13 e kadar güç aktarımını iyileştirir ama şanzıman kedi gibi miyavlar.
Rotovatör genelde sürüngen veya süper sürüngen vitesle ek güç arttırımı açılmış olarak, motor anma gücü kullanılarak çekilir.
Farmall C , seri olarak çapalama motorudur, yazlım motor grafiğini iyileştirecektir.
 
Mc Cormick üzerindeki Perkins motor , pat pat üzerinde varsa neden olmasın, doğrudur. Hem de şanzıman da ayrıdan yağ pompası bulunuyor, tarla viteslerindeki basınçlı yağlama %13 e kadar güç aktarımını iyileştirir ama şanzıman kedi gibi miyavlar.
Rotovatör genelde sürüngen veya süper sürüngen vitesle ek güç arttırımı açılmış olarak, motor anma gücü kullanılarak çekilir.
Farmall C , seri olarak çapalama motorudur, yazlım motor grafiğini iyileştirecektir.
Teşekkürler hocam anladım ben anlamayan varsa sorsun söleyim [emoji6]
 
Mc Cormick üzerindeki Perkins motor , pat pat üzerinde varsa neden olmasın, doğrudur. Hem de şanzıman da ayrıdan yağ pompası bulunuyor, tarla viteslerindeki basınçlı yağlama %13 e kadar güç aktarımını iyileştirir ama şanzıman kedi gibi miyavlar.
Rotovatör genelde sürüngen veya süper sürüngen vitesle ek güç arttırımı açılmış olarak, motor anma gücü kullanılarak çekilir.
Farmall C , seri olarak çapalama motorudur, yazlım motor grafiğini iyileştirecektir.

Demek bu tr6 lar bundan inim inim inliyo.Sebebini hep merak etmişimdir.
 
  • Beğen
Tepkiler: murat1919
Abi bu lastikler zaten sana kafadan 1 litre fazla yaktırır[emoji2][emoji2]
Üstündeki geldi orjinali bu. Bide aynı işte hattat 2 yakarken case neden 3 yakıyo hatta şöle söleyim hattatla daha seri ve daha iyi işçilik oluyodu. Sonuçta perkins 4400 lt motor var hattatta bence en büyük fark burda casede ise 3400 lt motor var. Arada 1000cc oynuyo akıllara zarar.
 

Üstündeki geldi orjinali bu. Bide aynı işte hattat 2 yakarken case neden 3 yakıyo hatta şöle söleyim hattatla daha seri ve daha iyi işçilik oluyodu. Sonuçta perkins 4400 lt motor var hattatta bence en büyük fark burda casede ise 3400 lt motor var. Arada 1000cc oynuyo akıllara zarar.
24+24 hi lo şanzımanda vites seçeneği çok, lastikler bir tık büyük bile olsa onun dezavantajini tolere eder kanaatimce. Lastikler de 16,9x34 ise büyük sayılmaz, TD 90 da aynı lastik kullanılıyor.
 

Benzer Konular