güzel paylaşım elinize sağlık.
bir oluşum gün gelirde "hadi bir traktör piyasaya sürelim" dediği
zaman..
elinde ya kendi ürettiği motoru,ya şanzımanı yada hadi hiç biri yoksa diyelimki kabin konusunda dünyada söz sahibidir oradan yola çıkar..
ama görüyoruzki bu kriterlere uyan birkaç firmanın haricinde.
belkide yüzlerce isim; bir yerden motor,bir yerden şanzıman, baska bir yerle anlaşıp kabini yaptırıyor,jantlar ülkedeki bir jant üreticisinden, lastikler zaten kolay..
geri kalan demir aksam çoğunlukla dışarıdan,
Eee kendine kalan ise bunları montelemek ve piyasaya sürmek..
bu kolay olmamalı..
veya tüketici bu tür firmalara itibar etmemeli..
traktörü kapıya çektinmi 20 yıl sonra bile dışarı çıkıp onu gördüğünde"iyiki almışım"dediğin bir alet olmalı..