Antonio Carraro traktör


2 sene önce bursa tarım fuarında inceledim bunları. bence döner direksiyonu biraz daha güçlü olanı olmalı 70hp üzeri. fakat fiyatlar pahalı. 76-77 model 30 hp goldoniler var pamukova, geyve taraflarında görüyorum. bizim köyde iş yapar mı bilmiyorum. zaten aradaki fiyat farkı da çok. bunları düşünüyorum. fakat goldonilerle de tarla olmaz. zaten kararsızlığım da bundan. Ama her bahçecinin rüyası olmalı, hele engebeli arazide meyvecilik yapıyorsa carrarolar bence.

15 dekar bağ için o kadar yüksek fiyatta bir traktör almanın pek akıl karı olmadığını düşünüyorum. Bahsettiğiniz beygir gücünde bir traktöre de bence ihtiyacınız yok. İlla da A.Carraro alacağım derseniz Major serisine bir göz atmanızı önerebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: KüreLee
o zaman uzun vadede trx veya trg almalı. şunlar gibi yük taşımak isterim.
ergit_100_srx_024.jpg
 
Merhaba,

Ben konu hakkında biraz bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum. 2015 model bir TRX 7800S kullanıcısıyım. Öncesinde de New Holland'ın ithalatını yaptığı Goldoni üretimi olan TC70F model başka bir isodiametrik bir traktör kullanıyordum. Servisle ilgili sıkıntılarımız olduğundan satıp A.Carraro aldık.

FatihEFE'nin de dediği gibi meyve bahçeleri için biçilmiş kaftan. Biz fındık üreticisiyiz ve arazilerimiz de oldukça eğimli. Eski traktörümden biraz daha yüksek olmasına rağmen (lastik ebatlarından dolayı: New Holland 280/70x18, A.Carraro 320/70x20) daha güvenli hissettiriyor. Tabi bu yükseklik konvansiyonel traktörlerle karşılaştırılamayacak derecede. Kullanımı oldukça rahat ve konforlu. Bir önceki traktörümde şu da olsaydı dediğim herşey bu makinada var. Kuyruk milinin yüksekliği çok önemli bir faktördü benim için. Eski traktörümde standart ekipmanları kullanamıyordum, beygir gücüm yeterli olmasına rağmen bağlantı sıkıntısından dolayı mini tip makinalar kullanabiliyordum. A.Carraro'da kuyruk mili yüksekliği konvansiyonel traktörler kadar, hatta bazı model bahçe traktörlerinden daha da yüksek. Bu da beraberinde çeki kancasının yüksekliğini de artırmaya olanak sağlıyor. Örnek vermek gerekirse TD75B'ye bağladığımız römork traktöre doğru eğimli dururken, A.Carraro'da dümdüz duruyor.

Toplamda 10 adet hidrolik çıkışı mevcut. Bunlardan 4 tanesi orta kol ve yan kol için ayrılmış düğme kontrollü (bunların avantajlarını tahmin edersiniz). Kalan 6 tanenin 4 tanesi çift hareketli, 1 adet tek hareketli ve son olarak benim en çok beğendiğim nötr olan dünüş bağlantısı. Örneğin dal parçalama makinasının beslemesi, forklift gibi sürekli hidrolik hareketle çalışan makinaların dönüş hortumunu bu nötr girişe bağlıyorsunuz. Makinadan geriye dönen yağ, tekrar pompaya girmeden doğrudan şanzımana dönüyor. Bu hem ısınan yağın daha çabuk soğumasına yardımcı oluyor, hem de pompa üzerindeki gereksiz yükü azaltıyor.

Çekiş konusunda pek birşey söyleyemeyeceğim çünkü henüz denemek nasip olmadı. Bizde zaten pulluk gibi ekipmanlar kullanılmaz. Tekli bir patlatmam var ama onu kullanmak da önümüzdeki sonbahara kaldı. Yük çekmede oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim. 4mt3 kumu takviyeye düşmeden 5kmlik çoğu dik yokuşlu mesafede bana mısın demeden çektiğini söyleyebilirim. Zaten 9tona yüke kadar çekiye izin verildiği yazıyor traktörün üzerinde.

Yakıt konusunda henüz şudur demem doğru olmaz keza çok saat yapamadım, rödaj dönemindeyim diyelim ama ben memnunum. Çok az yaktığını iddia eden kullanıcı videoları var internette. Ama verimlilik konusunda firmanın takıntılı olduğunu biliyorum. Firma kendisi motor üretmiyor. Dünyanın büyük motor üreticilerinin verimli modellerini kullanıyorlar. Bildiğim kadarıyla Yanmar, Kubota ve VM markalarıyla partnerlikleri var. Bir dönem de Lombardini ile çalışmış olduklarını okumuştum bir yerlerde ama emin değilim.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Eğer sormak istediğiniz başka şeyler olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Eğer karar verirseniz satın alma konusunda da yardımcı olabilirim.
s.a.şu an olarak traktörünüzden memnunmusunuz,parça sorunu ve fiyatları sızce pahalımıdır.temizini kaça alırız.şimdiden sağolun.0 505 455 1881.mehmet hangül
 
Merhaba,

Ben konu hakkında biraz bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum. 2015 model bir TRX 7800S kullanıcısıyım. Öncesinde de New Holland'ın ithalatını yaptığı Goldoni üretimi olan TC70F model başka bir isodiametrik bir traktör kullanıyordum. Servisle ilgili sıkıntılarımız olduğundan satıp A.Carraro aldık.

FatihEFE'nin de dediği gibi meyve bahçeleri için biçilmiş kaftan. Biz fındık üreticisiyiz ve arazilerimiz de oldukça eğimli. Eski traktörümden biraz daha yüksek olmasına rağmen (lastik ebatlarından dolayı: New Holland 280/70x18, A.Carraro 320/70x20) daha güvenli hissettiriyor. Tabi bu yükseklik konvansiyonel traktörlerle karşılaştırılamayacak derecede. Kullanımı oldukça rahat ve konforlu. Bir önceki traktörümde şu da olsaydı dediğim herşey bu makinada var. Kuyruk milinin yüksekliği çok önemli bir faktördü benim için. Eski traktörümde standart ekipmanları kullanamıyordum, beygir gücüm yeterli olmasına rağmen bağlantı sıkıntısından dolayı mini tip makinalar kullanabiliyordum. A.Carraro'da kuyruk mili yüksekliği konvansiyonel traktörler kadar, hatta bazı model bahçe traktörlerinden daha da yüksek. Bu da beraberinde çeki kancasının yüksekliğini de artırmaya olanak sağlıyor. Örnek vermek gerekirse TD75B'ye bağladığımız römork traktöre doğru eğimli dururken, A.Carraro'da dümdüz duruyor.

Toplamda 10 adet hidrolik çıkışı mevcut. Bunlardan 4 tanesi orta kol ve yan kol için ayrılmış düğme kontrollü (bunların avantajlarını tahmin edersiniz). Kalan 6 tanenin 4 tanesi çift hareketli, 1 adet tek hareketli ve son olarak benim en çok beğendiğim nötr olan dünüş bağlantısı. Örneğin dal parçalama makinasının beslemesi, forklift gibi sürekli hidrolik hareketle çalışan makinaların dönüş hortumunu bu nötr girişe bağlıyorsunuz. Makinadan geriye dönen yağ, tekrar pompaya girmeden doğrudan şanzımana dönüyor. Bu hem ısınan yağın daha çabuk soğumasına yardımcı oluyor, hem de pompa üzerindeki gereksiz yükü azaltıyor.

Çekiş konusunda pek birşey söyleyemeyeceğim çünkü henüz denemek nasip olmadı. Bizde zaten pulluk gibi ekipmanlar kullanılmaz. Tekli bir patlatmam var ama onu kullanmak da önümüzdeki sonbahara kaldı. Yük çekmede oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim. 4mt3 kumu takviyeye düşmeden 5kmlik çoğu dik yokuşlu mesafede bana mısın demeden çektiğini söyleyebilirim. Zaten 9tona yüke kadar çekiye izin verildiği yazıyor traktörün üzerinde.

Yakıt konusunda henüz şudur demem doğru olmaz keza çok saat yapamadım, rödaj dönemindeyim diyelim ama ben memnunum. Çok az yaktığını iddia eden kullanıcı videoları var internette. Ama verimlilik konusunda firmanın takıntılı olduğunu biliyorum. Firma kendisi motor üretmiyor. Dünyanın büyük motor üreticilerinin verimli modellerini kullanıyorlar. Bildiğim kadarıyla Yanmar, Kubota ve VM markalarıyla partnerlikleri var. Bir dönem de Lombardini ile çalışmış olduklarını okumuştum bir yerlerde ama emin değilim.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Eğer sormak istediğiniz başka şeyler olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Eğer karar verirseniz satın alma konusunda da yardımcı olabilirim.
s.a.şu an traktörünüzden memnunmusunuz.parça sorunu var mi.parcası pahalı ve kronik sorunu var mı.2.el temizini kaca bulurum.simdiden sağolun.
 
Merhaba,

Ben konu hakkında biraz bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum. 2015 model bir TRX 7800S kullanıcısıyım. Öncesinde de New Holland'ın ithalatını yaptığı Goldoni üretimi olan TC70F model başka bir isodiametrik bir traktör kullanıyordum. Servisle ilgili sıkıntılarımız olduğundan satıp A.Carraro aldık.

FatihEFE'nin de dediği gibi meyve bahçeleri için biçilmiş kaftan. Biz fındık üreticisiyiz ve arazilerimiz de oldukça eğimli. Eski traktörümden biraz daha yüksek olmasına rağmen (lastik ebatlarından dolayı: New Holland 280/70x18, A.Carraro 320/70x20) daha güvenli hissettiriyor. Tabi bu yükseklik konvansiyonel traktörlerle karşılaştırılamayacak derecede. Kullanımı oldukça rahat ve konforlu. Bir önceki traktörümde şu da olsaydı dediğim herşey bu makinada var. Kuyruk milinin yüksekliği çok önemli bir faktördü benim için. Eski traktörümde standart ekipmanları kullanamıyordum, beygir gücüm yeterli olmasına rağmen bağlantı sıkıntısından dolayı mini tip makinalar kullanabiliyordum. A.Carraro'da kuyruk mili yüksekliği konvansiyonel traktörler kadar, hatta bazı model bahçe traktörlerinden daha da yüksek. Bu da beraberinde çeki kancasının yüksekliğini de artırmaya olanak sağlıyor. Örnek vermek gerekirse TD75B'ye bağladığımız römork traktöre doğru eğimli dururken, A.Carraro'da dümdüz duruyor.

Toplamda 10 adet hidrolik çıkışı mevcut. Bunlardan 4 tanesi orta kol ve yan kol için ayrılmış düğme kontrollü (bunların avantajlarını tahmin edersiniz). Kalan 6 tanenin 4 tanesi çift hareketli, 1 adet tek hareketli ve son olarak benim en çok beğendiğim nötr olan dünüş bağlantısı. Örneğin dal parçalama makinasının beslemesi, forklift gibi sürekli hidrolik hareketle çalışan makinaların dönüş hortumunu bu nötr girişe bağlıyorsunuz. Makinadan geriye dönen yağ, tekrar pompaya girmeden doğrudan şanzımana dönüyor. Bu hem ısınan yağın daha çabuk soğumasına yardımcı oluyor, hem de pompa üzerindeki gereksiz yükü azaltıyor.

Çekiş konusunda pek birşey söyleyemeyeceğim çünkü henüz denemek nasip olmadı. Bizde zaten pulluk gibi ekipmanlar kullanılmaz. Tekli bir patlatmam var ama onu kullanmak da önümüzdeki sonbahara kaldı. Yük çekmede oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim. 4mt3 kumu takviyeye düşmeden 5kmlik çoğu dik yokuşlu mesafede bana mısın demeden çektiğini söyleyebilirim. Zaten 9tona yüke kadar çekiye izin verildiği yazıyor traktörün üzerinde.

Yakıt konusunda henüz şudur demem doğru olmaz keza çok saat yapamadım, rödaj dönemindeyim diyelim ama ben memnunum. Çok az yaktığını iddia eden kullanıcı videoları var internette. Ama verimlilik konusunda firmanın takıntılı olduğunu biliyorum. Firma kendisi motor üretmiyor. Dünyanın büyük motor üreticilerinin verimli modellerini kullanıyorlar. Bildiğim kadarıyla Yanmar, Kubota ve VM markalarıyla partnerlikleri var. Bir dönem de Lombardini ile çalışmış olduklarını okumuştum bir yerlerde ama emin değilim.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Eğer sormak istediğiniz başka şeyler olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Eğer karar verirseniz satın alma konusunda da yardımcı olabilirim.
Kolay gelsin bende fındıkçıyım sırf fren için t580 ideğiştirmek niyetim var fren hakkında bilgi verirseniz sevinirim yerim cumayeri teşekkür 5332206313
 
Herkesin bi hayali vardır bnm kide trx7800 yerlerimiz yamac bende r60 var sanki heran devrilcek gibi hissediyorm hayaller trx7800 hayatlar r60 cok sükür
Merhaba,

Ben konu hakkında biraz bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum. 2015 model bir TRX 7800S kullanıcısıyım. Öncesinde de New Holland'ın ithalatını yaptığı Goldoni üretimi olan TC70F model başka bir isodiametrik bir traktör kullanıyordum. Servisle ilgili sıkıntılarımız olduğundan satıp A.Carraro aldık.

FatihEFE'nin de dediği gibi meyve bahçeleri için biçilmiş kaftan. Biz fındık üreticisiyiz ve arazilerimiz de oldukça eğimli. Eski traktörümden biraz daha yüksek olmasına rağmen (lastik ebatlarından dolayı: New Holland 280/70x18, A.Carraro 320/70x20) daha güvenli hissettiriyor. Tabi bu yükseklik konvansiyonel traktörlerle karşılaştırılamayacak derecede. Kullanımı oldukça rahat ve konforlu. Bir önceki traktörümde şu da olsaydı dediğim herşey bu makinada var. Kuyruk milinin yüksekliği çok önemli bir faktördü benim için. Eski traktörümde standart ekipmanları kullanamıyordum, beygir gücüm yeterli olmasına rağmen bağlantı sıkıntısından dolayı mini tip makinalar kullanabiliyordum. A.Carraro'da kuyruk mili yüksekliği konvansiyonel traktörler kadar, hatta bazı model bahçe traktörlerinden daha da yüksek. Bu da beraberinde çeki kancasının yüksekliğini de artırmaya olanak sağlıyor. Örnek vermek gerekirse TD75B'ye bağladığımız römork traktöre doğru eğimli dururken, A.Carraro'da dümdüz duruyor.

Toplamda 10 adet hidrolik çıkışı mevcut. Bunlardan 4 tanesi orta kol ve yan kol için ayrılmış düğme kontrollü (bunların avantajlarını tahmin edersiniz). Kalan 6 tanenin 4 tanesi çift hareketli, 1 adet tek hareketli ve son olarak benim en çok beğendiğim nötr olan dünüş bağlantısı. Örneğin dal parçalama makinasının beslemesi, forklift gibi sürekli hidrolik hareketle çalışan makinaların dönüş hortumunu bu nötr girişe bağlıyorsunuz. Makinadan geriye dönen yağ, tekrar pompaya girmeden doğrudan şanzımana dönüyor. Bu hem ısınan yağın daha çabuk soğumasına yardımcı oluyor, hem de pompa üzerindeki gereksiz yükü azaltıyor.

Çekiş konusunda pek birşey söyleyemeyeceğim çünkü henüz denemek nasip olmadı. Bizde zaten pulluk gibi ekipmanlar kullanılmaz. Tekli bir patlatmam var ama onu kullanmak da önümüzdeki sonbahara kaldı. Yük çekmede oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim. 4mt3 kumu takviyeye düşmeden 5kmlik çoğu dik yokuşlu mesafede bana mısın demeden çektiğini söyleyebilirim. Zaten 9tona yüke kadar çekiye izin verildiği yazıyor traktörün üzerinde.

Yakıt konusunda henüz şudur demem doğru olmaz keza çok saat yapamadım, rödaj dönemindeyim diyelim ama ben memnunum. Çok az yaktığını iddia eden kullanıcı videoları var internette. Ama verimlilik konusunda firmanın takıntılı olduğunu biliyorum. Firma kendisi motor üretmiyor. Dünyanın büyük motor üreticilerinin verimli modellerini kullanıyorlar. Bildiğim kadarıyla Yanmar, Kubota ve VM markalarıyla partnerlikleri var. Bir dönem de Lombardini ile çalışmış olduklarını okumuştum bir yerlerde ama emin değilim.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Eğer sormak istediğiniz başka şeyler olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Eğer karar verirseniz satın alma konusunda da yardımcı olabilirim.
Merhaba,bende geçen hafta 7800 s aldım ikinci el. Aküsü zayıftı bu gün akü basmadı. Nasıl takviye yaparım kaput nasıl açılır anahtarı yok bunun gibi öğrenmeye çalıştığım sorunlar var. Yardımcı olan olursa sevinirim, teşekkürler
 

Benzer Konular