Ilk firsatta yazacam.. az daha cogalsin.. bide 800 kusur saatte hic olmazsa bin olsun dedim.. gerci lastikler 800 degil 1800 saatte gibi ozellikle onler kepcede cok zorladik cok yiprandi.. bide hep limitlere yakin kullandik.. hic esirgemedik..
Simdilik..
* kabin kapi kilitleri sistemi kötü.. kilit acilmaz.. vidalari surekli gevser.. yaptiriyoz ayar tutmuyo..
* gordugum en genis kabini yapmis.. bi dikiz aynasi yok.. hatta hic bi modelinde yok..
* on dingildeki on fren hortumlari bu sene 2 kere patladi.. hortumlar kaliteli ama kepceli motor dusunulmemis.. gubreden tas da cokiyo tenekede tahtada.. bi sekilde on dingil gubreye girdimi eziliyo deliniyo.. simdi yenileri gelince onlari bi daha daha genis hortuma gecirip.. dingille blok arasina sıkısmayacak sekilde cırtlayacam..
*cok cekip yuku diymadigindan.. ikiz dingil 15 tonluk yukten sonra son hizi vurdugundan.. orjinal uzun cekisi o yuke sallantiya dayanmadi.. kendimiz ozel yaptirmak zorunda kaldik..
*one giden saft.. kepcede.. 4x4. Gubrede cok cok basarili.. duymuyo.. lakin hafriyatta saft kesti.. 250 tl torna basini eskisinden saglam yapti.. lakin tasli sert malzeme traktor isi degil.. gubreyi bu sure zarfinda 3-5 gun 4x2 modunda yukledi.. 4x2 den kepceli motor olmaz derdim.. videolari var.. soylemesem anlasilmaz.. %90 basari ile bi dunya gubre yukledi.. ama 4x4 baska hic duymuyo..
*aklima ilk gelenler bunlar.. parca servisi demiyom artik cozulcek insallah..
Son olarak arka camda silecek var.. lazim olmadi ama hala dugmesini bulamadim bi kere calismadi
Bi de.. debriyajli ileri gerinin.. teli sistemi.. kepcede normalden 50-100 kat ileri geri yapiliyo.. o gun tarlada kaldik.. teli tutan vida gevsemis.. iyice sıktık ama icim rahat etmedi.. kendimiz sanayide fazladan 2. Daha saglam bi kelepce sistemi ekledik yeni..