Zetor Edirne fuarı


Burda olman lazım dı Hamdi case ağladı..

Taner abimin caseyle süremediği yerleri hep ben sürerim

Bi gününü göremedim casenin diyor..

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

65 e karsi 88 hp kotu de olsa iyi surer napsin taner abi 88 hp kafa tutuyor 65 hp ile. Tum zetorcular kisin dediniz bahar gelsin guze vidyolar cekcez dediniz bahar geldi yok yaz geldi yok ne zaman soyle kendinize gore bir rakiple vidyo cekeceksiniz. Bekliyoruz daha umut hicadan senden tum zetorculardan
 
65 e karsi 88 hp kotu de olsa iyi surer napsin taner abi 88 hp kafa tutuyor 65 hp ile. Tum zetorcular kisin dediniz bahar gelsin guze vidyolar cekcez dediniz bahar geldi yok yaz geldi yok ne zaman soyle kendinize gore bir rakiple vidyo cekeceksiniz. Bekliyoruz daha umut hicadan senden tum zetorculardan
Bırak beraber çift sürmeyi adamlar emanet pulluk bile vermiyor motor çok güçlü diye..

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Bırak beraber çift sürmeyi adamlar emanet pulluk bile vermiyor motor çok güçlü diye..

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Insanlarin yanasmamasindan deilde biraz zetorcular korkuyor gibi geldi bana bircok zetor kullanan var kimsemi cikmaz ayni gucte bir traktor karsisina.
Ankaraya alinda gelin umut hoca ile su 64 zetoru yakitinida cekisinide hersiyile deneyekk
 
30/30 vites
3 kademe otomatik bucuk
Şatıl
Hava
Sunruf
Yolcu koltuğu
sınıfının en yüksek tork/tork yedegi
sınıfının en güçlü arka kol
ısıtmalı yan aynalar
lastigine kadar komple avrupa
DLG onaylı az yakıt
Şase

vs..

Hsx yani lüks seri..

hepsi bi yana Zetor.. sesi yeter:)

Hocam 140lık olan baya yakışıklı duruyor bu sefer Zetor yapmış :)

Yalnız sınıfının en yüksek tork değeri bunda değil. Case 140 Puma larda maks tork 643 Nm bide Zetor'da galiba ek güç üretimi yok ? Case ek güç üretimi ile 678Nm tork değerlerine çıkabiliyor. Zetor'un 150Hp olan modeli sınıfının en yüksek tork yedeğini bi yana koyalım %32 ile tork yedeği olarka sınıfının en az tork yedeğine oynar herhalde. İşin içine yeni Tier 4a-4b lerı katmıyorum zaten orda 145 lik Case lerden %50-%51 tork yedeği 700Nm tork alınıyor. Zetor'un günümüz teknolojisine yaklaşması gerek. Tork yedeği olarak Caseler %42 tork beslemesi yaparken Zetor %43 yapmış. Ne kadar tork o kadar sorun olarak düşünürsek Case yine işin içinden çok iyi çıkıyor.

Yiğidi öldür hakkını yeme 30x30 şanzıman iyi ama devir CVT-Vario gibi sınırsız vites devri. Bide yanılmıyorsam ses olarak kabin içine en çok db bazında ses alan firma Zetor(Buna bi daha bakmak lazım kaynak ver desen şu an veremem). Onuda bi köşeye çekelim Commond Rail motor 1600-1700 devir sonrası zaten ekstra beslemeleri ve turbo ile uğuldamaya mecbur yani ses çıkarmak zorunda.

Zetor'un yüksek beygirde rakiplerine üstünlük kurması en azından teknik veri bakımından biraz zor. İş tarlada nasıl olur onu bilemiyorum. O seviye motorlara çıktığımızda tamamen Avrupa olmayan motor ısıtması soğutması olamayan firma kalmadı gibi bi şey zaten onları tartışmamak alıcıya sunmamak gerek.

Hidrolik çıkış olarak Case 7900 kilo kaldırıyor diye hatırlıyorum. Zetorda kilo/Newton cinsinden verilmiş galiba 7700kilo falan herhalde onda da pek başarılı olamıyor o zaman. Zaten hidrolik kollarında çok kaldırmasıda önemli değil. Masseyler en çok kaldıranları ama 6600 serileri bile hala bazılarında hidrolik kolları salıyor. Kullanılan demir-çelik alaşımmı önemli kolun kalınlığı falan fasa fiso işler. Mühendislik yatıyor orda.

Bide HD seri var galiba hocam sitede en karizma o duruyor baya canlı bi kırmızı opsiyonları yazmıyor gerçi veya ben bulamadım.
 
Hocam 140lık olan baya yakışıklı duruyor bu sefer Zetor yapmış :)

Yalnız sınıfının en yüksek tork değeri bunda değil. Case 140 Puma larda maks tork 643 Nm bide Zetor'da galiba ek güç üretimi yok ? Case ek güç üretimi ile 678Nm tork değerlerine çıkabiliyor. Zetor'un 150Hp olan modeli sınıfının en yüksek tork yedeğini bi yana koyalım %32 ile tork yedeği olarka sınıfının en az tork yedeğine oynar herhalde. İşin içine yeni Tier 4a-4b lerı katmıyorum zaten orda 145 lik Case lerden %50-%51 tork yedeği 700Nm tork alınıyor. Zetor'un günümüz teknolojisine yaklaşması gerek. Tork yedeği olarak Caseler %42 tork beslemesi yaparken Zetor %43 yapmış. Ne kadar tork o kadar sorun olarak düşünürsek Case yine işin içinden çok iyi çıkıyor.

Yiğidi öldür hakkını yeme 30x30 şanzıman iyi ama devir CVT-Vario gibi sınırsız vites devri. Bide yanılmıyorsam ses olarak kabin içine en çok db bazında ses alan firma Zetor(Buna bi daha bakmak lazım kaynak ver desen şu an veremem). Onuda bi köşeye çekelim Commond Rail motor 1600-1700 devir sonrası zaten ekstra beslemeleri ve turbo ile uğuldamaya mecbur yani ses çıkarmak zorunda.

Zetor'un yüksek beygirde rakiplerine üstünlük kurması en azından teknik veri bakımından biraz zor. İş tarlada nasıl olur onu bilemiyorum. O seviye motorlara çıktığımızda tamamen Avrupa olmayan motor ısıtması soğutması olamayan firma kalmadı gibi bi şey zaten onları tartışmamak alıcıya sunmamak gerek.

Hidrolik çıkış olarak Case 7900 kilo kaldırıyor diye hatırlıyorum. Zetorda kilo/Newton cinsinden verilmiş galiba 7700kilo falan herhalde onda da pek başarılı olamıyor o zaman. Zaten hidrolik kollarında çok kaldırmasıda önemli değil. Masseyler en çok kaldıranları ama 6600 serileri bile hala bazılarında hidrolik kolları salıyor. Kullanılan demir-çelik alaşımmı önemli kolun kalınlığı falan fasa fiso işler. Mühendislik yatıyor orda.

Bide HD seri var galiba hocam sitede en karizma o duruyor baya canlı bi kırmızı opsiyonları yazmıyor gerçi veya ben bulamadım.

Tebrik ediyorum.cok.guzel bir yazi cok guzel bir teknik veri detaularina deginmissiniz yanliz bu yazdiginizi cogu anlamaz hala kalibina cussesine. Bakar bunun demiri kalin.bu iyidir der onemli olan uretilen malzemenin fiziki dayanimidir.teknik verilerden her ne kadar bu iyidir soylesekte. Gercekleri saha belirler.
 

Dışardan güzel motora benzio kabin ici fotoğrafları yokmu

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Dışardan olduğu gbi kabin içide çok güzel konforlu 90 lık deutza da bindim ondan konforlu diyebilirim yandaki koltukta gayet rahat ve yan koltuk tarafıda çok genişti oturan zahmet çekmez hiçbir şekilde( bir nh gbi değil)
 
Zetorda kabin cok asiri luks degil ama cok genistir..

Ayrica motorun denge cok iyidir.. kotu yolda bize dengesiz hoplama ziplama yoktur..

Fendt/claas dahil.. bizce cok meshur markalari da rampada gecer.. bicok video var..

Cekis daha iyisi yapılana kadar en iyisidir.. vesselam.
 
Case & Zetor

https://youtu.be/FxvdOwhTtY8

---

Baki'nin 8441.. 82 bg bu arada Hamdi..

Bi eski atasözü derki..

Zetorun bayıldığı yerde öbürlerine el-fatiha :)

Umut hocam baki bir sen iki baki de 84 hp zetorla 65 hp caseyi gectim diye ovunur sende bu vidyoda 145 hp case ye karsi 160 hp zetor sence adilmi. Ayrica casenin onunde on agirlik var o sgirlik 3 bin kg vardir. Okadar zetorcular var. Zeyiruna gore esit gucteki bir traktor ile bir tane vidyonuz yok.hep boyle kendinden kucuk. Gucte dusuk traktorleri gecip zetor ustun diyorsun. Benim bile kac tane vidyom var esit sartta. Performans vidyosu.
 
Case & Zetor

https://youtu.be/FxvdOwhTtY8

---

Baki'nin 8441.. 82 bg bu arada Hamdi..

Bi eski atasözü derki..

Zetorun bayıldığı yerde öbürlerine el-fatiha :)

Umut hocam baki bir sen iki baki de 84 hp zetorla 65 hp caseyi gectim diye ovunur sende bu vidyoda 145 hp case ye karsi 160 hp zetor sence adilmi. Ayrica casenin onunde on agirlik var o sgirlik 3 bin kg vardir. Okadar zetorcular var. Zeyiruna gore esit gucteki bir traktor ile bir tane vidyonuz yok.hep boyle kendinden kucuk. Gucte dusuk traktorleri gecip zetor ustun diyorsun. Benim bile kac tane vidyom var esit sartta. Performans vidyosu.
 
Diğer traktörler cam dam Çelik'ten gökdelen zetor yığma tuğla bina o zaman yada zetor kar eski çek malı jawalar gibi diğerleride Yamaha Honda Suzuki
 
Case & Zetor

https://youtu.be/FxvdOwhTtY8

---

Baki'nin 8441.. 82 bg bu arada Hamdi..

Bi eski atasözü derki..

Zetorun bayıldığı yerde öbürlerine el-fatiha :)

Hocam şu videoları açıklaması çok basit. 1. si Case 145 hp 2. ise Case CVX şanzıman. Nedir CVX şanzıman ? Tam otomatik veya sıralı otomatik veya devire göre otomatik yani yakıt tüketimini düşünen sırf bunun için yapılmış bi şanzıman türü. O bayırı çıkarken her devir düştüğünde cvx yakıt tüketimi için kendini yüksek viteste tutuyor. Bu yüzden öyle haldır haldır bayır çıkma gibi bi derdi de olmuyor. Çözümü yok mu derseniz var CVX i alıp manuel kullanırsınız aynı Zetor gibi sabit viteste bağıra bağıra çıkar orayı. Ne zaman ki tarlada pulluğa-çizele sokulur ne zamanki rotavatör gibi yorucu işlemler yapılır o zaman deriz ki aa Case nasıl gidiyor veya aa Zetor nasıl gidiyor. Çünkü o zaman birinde 30 tane seçenek varken diğerinde 1 dişçiyi belkide 30 parçaya bölücek sistem oluyor. Ben Zetor güçsüz falan demiyorum ama böyle testler saçma ve absürt. Tam devrine getirtin 130hp motor belkide o 145-160hp bile geçebilir.

Traktörleri dynoya çıkarıp çeki kuvveti uygulanınca net güçler ve verimler ortaya çıkacaktır.
 

Benzer Konular


Son Gönderiler

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt