YENI PROJE YINE UGLULAMA AMA BU SEFER REMORK


merhaba arkadaşlar kullanmış olduğumuz remorkun lastikleri eskimişti malum yeni lastikler çok pahalı olduğu için ve lastikler de yüksek olduğu için hem dingil ı hem lastik ve jantı değiştirerek remorku biraz daha aşağıya düşürsün balya falan yüklerken biraz daha kolay olsun diye önceki lastiklerimiz 825-20 ebatindaydi hem remork çok yüksek duruyordu hem de patladığı zaman lastik bulmakta ve tamirinde çok sıkıntı yaşıyorduk dingil i makaslardan sokup cikardik başka bir projede kullanacağız onun da planı belli aslında onu da yapınca paylaşırım magirus minibüs dingili jantı aldık dingili orta karpuzdan kesip araya boru kaynattık ölçüleri ayarlayıp 380 gaz altı ile dolgusunu yaptık makas eski saplamalari deliklere denk gelmediği için delikleri büyüttuk şu anda remork hem alçaldı hemde remork daha yakışıklı oldu😊😊
 

Resimler ve ekler

  • IMG-20210411-WA0006.jpg
    IMG-20210411-WA0006.jpg
    136.2 KB · Görüntüleme: 183
  • IMG-20210411-WA0005.jpg
    IMG-20210411-WA0005.jpg
    157.2 KB · Görüntüleme: 154
  • IMG-20210411-WA0004.jpg
    IMG-20210411-WA0004.jpg
    153.2 KB · Görüntüleme: 152
  • IMG-20210411-WA0003.jpg
    IMG-20210411-WA0003.jpg
    127.3 KB · Görüntüleme: 151
  • IMG-20210411-WA0002.jpg
    IMG-20210411-WA0002.jpg
    174 KB · Görüntüleme: 149
  • IMG-20210410-WA0007.jpeg
    IMG-20210410-WA0007.jpeg
    103.5 KB · Görüntüleme: 151
  • IMG-20210410-WA0005.jpeg
    IMG-20210410-WA0005.jpeg
    89.3 KB · Görüntüleme: 160
  • IMG-20210428-WA0011.jpg
    IMG-20210428-WA0011.jpg
    94.8 KB · Görüntüleme: 161
  • IMG-20210428-WA0010.jpg
    IMG-20210428-WA0010.jpg
    154.6 KB · Görüntüleme: 162
  • IMG-20210428-WA0009.jpg
    IMG-20210428-WA0009.jpg
    145.2 KB · Görüntüleme: 157
  • IMG-20210428-WA0008.jpg
    IMG-20210428-WA0008.jpg
    124.3 KB · Görüntüleme: 155
  • IMG-20210428-WA0007.jpg
    IMG-20210428-WA0007.jpg
    138.9 KB · Görüntüleme: 169
  • IMG-20210428-WA0006.jpg
    IMG-20210428-WA0006.jpg
    112.8 KB · Görüntüleme: 194
  • IMG-20210428-WA0005.jpg
    IMG-20210428-WA0005.jpg
    109.3 KB · Görüntüleme: 196
Keşke hino veya canter tam defransiyel dingili takabilseydiniz. Onlarda da sanırım lastikler magrusla aynı olabilir ama ilerde bi gün römork çeker ihtiyacı olabilir. Bizimde 2006 da palazoğlu 5 ton luk römork orman işi yaparken kampana kırıldı dingil yamuldu bizde dingil değiştik ve çok pişmanım ki hazır defransiyel dingil neden atmadım diye
 
Keşke hino veya canter tam defransiyel dingili takabilseydiniz. Onlarda da sanırım lastikler magrusla aynı olabilir ama ilerde bi gün römork çeker ihtiyacı olabilir. Bizimde 2006 da palazoğlu 5 ton luk römork orman işi yaparken kampana kırıldı dingil yamuldu bizde dingil değiştik ve çok pişmanım ki hazır defransiyel dingil neden atmadım diye
Hino ile canter dingil arası 117 cm geliyor içten iç e bizim remork 70.model o zaman bugün ihtimal eski kamyon dingili kullandılar içten iç e 146 cm geliyor poyradan poyraya mecburen orta difransiyel iptal edip dingil arasını uzattık bir problem olacağını sanmıyorum çünkü başka aynı dingilden remorkum var 10 ton artık bir.problem olmadi olmaz da insallah bakalim güzel yorumun için teşekkür ederim
 
Güzel çalışma olmuş, elinize sağlık.
5 tonluk, 6,5 m^3 Köksal römorka 8 ton paket küspe yükledik.
Makasların 10 cm esneme payı var ve muavin, yardımcı makas kullanılmış, destek takozu 2 cm aralık kaldı, kasa dingil üzerine oturmadı.
10 ton yüklerdik ama lastikler yarım balon olduğu için dayanmaz hesabıyla fazla yüklenmedik, lastik havalarını 70 psi ayarlamıştık.
Römorkunuzdaki muavin makasların takozları ile makaslar arasında boşluk var, bizim römorkta bu boşluk bulunmuyor.
Makaslar düze yakın esnediğinde kasa destek takozları üzerine biniyor.
Çift lastik kullanmanız iyi olmuş, 10 tona kadar yüke rahatlıkla dayanır, kasa derinliği biraz az kalmış.
8 m^3 kasa hacmi, 6 ton buğday alır. Daha kullanışlı olurdu.
75 hp traktörün istiap haddi (frensiz çekilen kütle) 9 ton civarıdır.
 

Benzer Konular