yeni newhollandlar


Ynt: yeni newhollandlar

omerfarukkoc link=topic=73185.msg853449#msg853449 date=1393363440' Alıntı:
Taleb ' e Göre, Maddi Anlamda Kesim ' e Göre Üretim... Bütün Markaların Politikası Budur... Biz Sadece Yerli Markaları Bu Konuda Eleştiriyoruz, Dünya Markalarında da Var Aynı Mevzu... Örnek JD Nin 5R Ve 5M Serileri...

Ömer abi illaki bu şekilde traktör çıkartacaklar ve her kesime ulaşmaya çalışacaklar evet, ama çok bilinen bir TT serisi var ortada fiyatı da makul özellikleri de, şimdi TDD bunun üstüne koymalı bence çünkü zaten arkasında TT gibi mekanik bir seri var, tabi yüksek hp lerde yok belki o düşünce ile olabilir, yine de ben TD110D tek çeker dif kilidi vs. olmadan düşünemem, bu hp de böyle bir traktör çıkaracaklarını da sanmıyorum..
 
Ynt: yeni newhollandlar

ÇeLişki_37 link=topic=73185.msg853456#msg853456 date=1393363715' Alıntı:
Ömer abi illaki bu şekilde traktör çıkartacaklar ve her kesime ulaşmaya çalışacaklar evet, ama çok bilinen bir TT serisi var ortada fiyatı da makul özellikleri de, şimdi TDD bunun üstüne koymalı bence çünkü zaten arkasında TT gibi mekanik bir seri var, tabi yüksek hp lerde yok belki o düşünce ile olabilir, yine de ben TD110D tek çeker dif kilidi vs. olmadan düşünemem, bu hp de böyle bir traktör çıkaracaklarını da sanmıyorum..
Üstüne Koyuyorlar Zaten... Bildigim Kadarıyla 24x24 Hi-Lo Şanzıman Deneniyor TD-D İçin...
 
Ynt: yeni newhollandlar

Milletimiz ne zaman gösteriş merakından, model yükseltme merakından kurtulursa firmalar da ona göre politikalarını düzeltir. Açıkçası şu boş model yerine daha düşük model ama işimi daha iyi görecek bir model tercih ederim. Milletimiz hiç ihtiyacı yokken model yükseltme uğruna traktör alıyor borca giriyor. Çevremde kaç kişi böyle battı. Hala da batmaya niyetli adamlar var. Adam diyor ki traktör alacağım, çift çeker, şöyle böyle... Balya mı yapacaksın, tarla mı büyüteceksin, yeni bir şey mi yapacaksın diyorum, yok diyor.
 
Ynt: yeni newhollandlar

omerfarukkoc link=topic=73185.msg853461#msg853461 date=1393363978' Alıntı:
Üstüne Koyuyorlar Zaten... Bildigim Kadarıyla 24x24 Hi-Lo Şanzıman Deneniyor TD-D İçin...

Ben bunu bilmiyordum işte, böyle yapıyorsa bravo New Holland ' a, bu yapacağını ise ne olursa olsun beğenmedim, eski TDD kalıp TDD+ gibi niye yapmıyorlar ben buna anlam veremedim, yorumda yazılan gibi bir traktör çıkarsa TT donanımsız modelin üstü oluyor sanırım.. Peki yüsek beygirlerde iş nasıl olur 90-100-110 gibi, bu modelleri çıkarmazlar bence..
 
Ynt: yeni newhollandlar

Yanlış Bir Düşünce Var Ortada... Ankara TTF Tamamen Türkiye ' ye Ait Bir Fabrika Değil ki... CNH Bünyesinde Çalışıyor...
O Yüzden İtalya ' dan Ne Denirse O Yapılıyor... Tabi Tamamem De Onların Dediği Yapılır Gibi Bir Düşünce de Olmamalı, Elbet Yönetimin de Türkiye Adına Sözü Geçmeli...

Herneyse Konuya Dönelim...
CNH Mesela Orta Segmentte Üretimi Genel Olarak İtalya Ve Türkiye ' den Karşılıyor...
İtalya ' da Biraz Daha Elektronik Modellerin Üretimi Yapılıyor[T4-T5...vs] Türkiye ' de İse Mekanik Ve Yarı Elektronik Serilerin Üretimi Yapılıyor...

İmkanlar Olduktan Sonra T8 ' İ De Burda Üretirsin Ama CNH ' nin İsteği Bu...
O Yüzden Yapılan Değişiklik, Yenilik Veya Yeni Çıkarılan Seri Gibi Konularda Tamamen Bize Dönük Bir Yaklaşım Olamıyor...

Bunun Dışında İstek Ne Yöndeyse Ona Göre Üretim Yapılır, Bu Satış Politikası Ve Planlamasıdır...
Mesela TD-D ' nin Powershuttle ' Lı Modelinin Üretim Planlaması Belki 2005 ' De Yapıldı Ama Üretimi 2010 ' da Gerçekleşti...
Neden, Çünkü 2005 Yılında TD-D Serisinde Shuttle İçin İstek Yoktu...
Uzağa Gitmeye Gerek Yok Ülkemizden Örnek Verelim;

2005 Yılında Buradan Kaç Kişi Shuttle ' ın Ne Oldugunu Biliyordu Veya Kullanıyordu ?
Yıl Yaklaştıkça TL-A T5000 Serileri Çoğaldıkça Herkes Shuttle ' ı Tanıdı İstedi, Ondan Sonra Üretimi Gerçekleşti...

Şimdi de DUAL-COMMAND Şanzıman Denemeleri Yapılıyor...vs

Firmaların Başka Bir Satış Politikası da Mesela Aynı Segmentte 2 Ayrı Traktör Üretir Ama Biri Full Elektronik Olur Otomatik Şanzıman Olur Diğeri Mekanik Olur...
Örneğin TD-D Serisi 12+12 Mekanik... T5 Serisi de İsteğe Bağlı 24x24 Hi-LO Veya 16x16 ELECTO-COMMAND Olarak Üretiliyor Ve Tüm Dünyaya Öyle Sunuluyor...

Birisinin İmkanları TD110D ' ye Yetiyodur Veya İhtiyacını O Traktör Karşılıyodur, Gider Onu Alır...
Diğerinin İmkanı da T5.115 Electro-Command ' a Yetiyodur Onu Alır...

Veya Adamın Dönümlerce Arazisi, Tomarlarca Parası Vardır Ama Erkek Çocuğu Yoktur, İşçi Çalıştıracağı İçin Dolayısıyla Elektronik Motor Almak Yerine Mekanik Motor Alır İşçiye Verir...

Bu Biraz Bizim Klasik Tümocanların Hala Deli Gibi Satılmasına Benziyor...
Neden Üretiliyor O Traktör ? Çünkü Hala O Seri Satıldıgı İçin Tümosan O Motordan Para Kazanıyor Ve Yükseltmiyor Standartlarını...
Sen O 70 Küsür Model Fiat 780 Patentiyle 40 Senedir Hala Üretilen Klasik Seriyi Almaya Devam Edersen Maksima ' yı Çıkarmaz Veya Daha Geç Çıkarır Tümosan... Çünkü Hala O Eski Seriye İstek Var...

Mesela Hindistan İçin Eski TL-TS Ve TM Serileri Üretiliyor 12+12 Veya 20+20 Mekanik Şanzımanla... Çünkü O Ülkenin İsteği de O Yönde...
Böyle Olması da Gayet Normal... Çünkü CNH Global Bir Şirket, Öyle Bir Ürün Gamı Olacak ki Tüm Dünyanın İhtiyaçlarını Karşılayabilecek, Herkese Hitap Edebilecek...

Az Çok Anladıgım İçin Örnekleri Tamamen New Holland ' dan Verdim, Aynı Durum Diğer Markalarda da Var Az Çok...

Aynı Konuda Bi Başka Örnek Olarak da JD ' nin 5R Ve 5M Serilerini Vermiştim Zaten...


Bu Eski Seriye + Özellik Ekleme Veya O Seriyi Full-Full Olmayan Olarak 2 ' ye Bölmek de Yukarıda Yazdığım Arz Talep, Dolayısıyla Satış Mevzularından Kaynaklanıyor...
İmkanı Olmayıp Full OlMAyan ' ı Alacak Olan da Var... O Yüzden Üretiliyor...

ÇeLişki_37 link=topic=73185.msg853474#msg853474 date=1393364444' Alıntı:
Ben bunu bilmiyordum işte, böyle yapıyorsa bravo New Holland ' a, bu yapacağını ise ne olursa olsun beğenmedim, eski TDD kalıp TDD+ gibi niye yapmıyorlar ben buna anlam veremedim, yorumda yazılan gibi bir traktör çıkarsa TT donanımsız modelin üstü oluyor sanırım.. Peki yüsek beygirlerde iş nasıl olur 90-100-110 gibi, bu modelleri çıkarmazlar bence..
Tahminimce T4 Serisinde Oldugu Gibi TD-D ' yi de 2 ' ye Bölecekler...
Nasıl Ankara ' da 55-65-75 Hp 12+12 Mekanik T4 PowerStar Üretilip, 75-85-95-105 24x24 Elektronik T4 Serisi de İtalya ' da Üretiliyorsa Bu TD-D De Öyle Olabilir Selçuk...

Düşük,Donanımsız Modeller Bi Ayrı; Yüksek,Donanımlı Modeller Bi Ayrı... Belki İleri de 24X24 TD-D ' yi de Yüksek Modeller İçinde Satışa Sunacaklar, Şimdiki 12+12 Modelleri de Düşük Seri de Üretip Satmaya Devam Edecekler...Benim Düşüncem Böyle...
 
Ynt: yeni newhollandlar

körsaban link=topic=73185.msg853367#msg853367 date=1393358734' Alıntı:
yakın zamanda TDD seirleri yüksek donanım ve düşük donanımlı olarak iki farklı versiyonda sunulucak.düşük versiyonda çift çeker ,dif kilidi mekanik komproser yok hidrolik lift destegi yok fiyat makul

resmi bir kaynak varmı yoksa kaynak fısıltı gazetesimi ?
 
Ynt: yeni newhollandlar

Bu TDD Serisinin şetıllı olanların baskı balatası kuru sistemmi yoksa yağlı sistemmi bilen varmı arkadaşlar.
Bazıları kuru diyor burada bazıları yağlı.
 

Ynt: yeni newhollandlar

ÇeLişki_37 link=topic=73185.msg853417#msg853417 date=1393361759' Alıntı:
Oda ortada olsun, hatta kara şanzıman olsun frenler falan hep kuru balata olsun, bak case jxc serisine 12+12 olsa tadından yenmeyecek traktör tt55 i jx55c konfor olarak katlar ama jxc çok az satılıyor, nasıl olsa alınır diyede bu kadar yapılmazki canım, zaten konfor olarak ne var traktörlerde shuttle konfor mu dif kili 4wd konfor mu ? Standart gereksinimlerin altında traktör üretiyorlar daha nereden kısacaklar yani ? Yakında lastikleri falanda yarı takarlar tek far falan olur böyle giderse kız-*sw

Abi haklısın bi yönde ama ben tt değilde td alıyorsam zaten bunun sebebi bu özelliklerdir, tt gibi bir seri varken td yi o şekilde çıkarmak ne alaka, isteyen zaten tek çeker alıyor td yi, durumu yetmeyen kabinde almaz geriye 4x4 dif kilidi hidrolik lift kalıyor zaten traktörün en önemli ve en çok kullanılan yerlerinden biri değil mi bunlar konfor sınıfına alınmamalı bence, bunlar standart olmalı artık.
difransiyel kididi çiftçeker var ama geçişler mekanik eski sistem sonra hidrolik kaldırıcıda destek lifi yok.td 2 farkllı olucak isteyen lüks versiyonunu isteyen ekonomik versiyonunu alıcak sadece konfordan feragat yapıcak.
 
Ynt: yeni newhollandlar

bence bu uygulama iyi olabilir nesi var 70-66,80-66 ların :D tdnin sağlam gövde kendini kanıtlamış yapısına sahip olmak isteyipte bütçesi 5 bin ,10 bin çıkışmayan çok çiftçimiz vardır çifçinin parası sınırlıdır kolay kazanılmıyor bence iyi bi uygulama bugun cebine 70 bin lira gibi para koysan gidip 100 hp makine alamıyorsun 70 bin çok mu az para
 
Ynt: yeni newhollandlar

NH ' ta donanım paketleri konusunda Erkunt ' u örnek almaya başladı , e serisi , e+ serisi , standart seri , lüks seri gibi yapacak anlaşılan , bazı donanımların çıkarılarak daha uygun fiyata TD lerin alınmasını destekliyorum , TD lerin fiyatı yüksek bu ayrı bir tartışma konusu bunu ayrıca konuşalım :)
 
Ynt: yeni newhollandlar

yıllardır aynı motor aynı şanzuman ne gerek var değiştirmeye ufak tefek rütuşlar yapıyorlar sürüyorlar piyasaya zaten satılıyorda. Az yaksın diye bi çalişmada yok şanzuman zaten yıllardır aynı. Erkunt Tümosan gibi bi arge çalişmasına falan girmesinede gerek yok Nevhollandın o teknlojiye sahıp ama ne gerek diyor td serilerine koymuyorlar paran varsa iki katına gel ital olanı al diyorlar hemen.
 
Ynt: yeni newhollandlar

kayamehmet707 link=topic=73185.msg853595#msg853595 date=1393400870' Alıntı:
yıllardır aynı motor aynı şanzuman ne gerek var değiştirmeye ufak tefek rütuşlar yapıyorlar sürüyorlar piyasaya zaten satılıyorda. Az yaksın diye bi çalişmada yok şanzuman zaten yıllardır aynı. Erkunt Tümosan gibi bi arge çalişmasına falan girmesinede gerek yok Nevhollandın o teknlojiye sahıp ama ne gerek diyor td serilerine koymuyorlar paran varsa iki katına gel ital olanı al diyorlar hemen.
Aynen öyle , tok satıcı , açık ara pazar lideri , 1980 lerin teknolojisini maviyeye boyayıp kaportayı değiştirip satıyor.
Mevcut yerli alternatifler içinde 2. el değeri , marka bilinirliği , yaygınlık gibi sebeplerle ön plana çıkıyor.
 
Ynt: yeni newhollandlar

anlamadığım konu şuan çıkan tdlerle eski fiatların aynı olduğu savunuluyor ama.

TD yi alan kişilerin beklentisi nedir ne umuyor ne buluyor.

bu taktörü alan kişiler özelliklerini görerek bilerek alıyor kapalı kutu sürpriz değil bu.

eğer beklentisini karşılamıyacaksa neden alınıyorsun. çok çok donanımlı trakötrler var piyasa da ama + para bunlar tabiki.

sonra ciddi bir soru surucam sizlere 66 serisinle bugünkü td serisi arasındaki farkları nasıl gözmezsiniz nasıl hala aynı dersiniz ey arkadaşlar .

o zaman 1995 - 96 model L95 ile bugünkü 2013 model T5060 ın hatta ülkemize hala gelmeyen T5 serisininde bir farkı yok
 
Ynt: yeni newhollandlar

ibrahim5959 link=topic=73185.msg853644#msg853644 date=1393409354' Alıntı:
anlamadığım konu şuan çıkan tdlerle eski fiatların aynı olduğu savunuluyor ama.

TD yi alan kişilerin beklentisi nedir ne umuyor ne buluyor.

bu taktörü alan kişiler özelliklerini görerek bilerek alıyor kapalı kutu sürpriz değil bu.

eğer beklentisini karşılamıyacaksa neden alınıyorsun. çok çok donanımlı trakötrler var piyasa da ama + para bunlar tabiki.

sonra ciddi bir soru surucam sizlere 66 serisinle bugünkü td serisi arasındaki farkları nasıl gözmezsiniz nasıl hala aynı dersiniz ey arkadaşlar .

o zaman 1995 - 96 model L95 ile bugünkü 2013 model T5060 ın hatta ülkemize hala gelmeyen T5 serisininde bir farkı yok
Elbette farklar var , lakin bu kadar çok para ödüyoruz , lakin kalite ve kullanım olarak hepimiz daha iyisini hakediyoruz.
Beygir ' i 1000 tl den yukarıda birçok modelde ilgili markaların , şöyle orta sınıf , orta civarından beygir gücünde bir traktör almak istersek kabinli ortalama 70.000 den başlıyor fiyatları.
Burda maksadımız NH a yada Tümosan a , Erkunt ' a çamur atmak değil amacımız , burdaki eleştirimiz bize bunları reva gören zihniyete karşı tepkimiz.
1980 küsür Türk Fiatlarda 12+12 vites seçeneği yok muydu? Bunu eleştiriyoruz biz , diğer firmalardada durum aynı , Tümosan hala birçok modelinde 780 fiat ' ı baz alıyor yani.
Firmalar ürünlerini fiyatlandırma konusunda gayet günceller ve zam yapmaktan çekinmiyorlar.
Bizimde talebimiz bu cömertliklerini yeni teknolojileri uygulama konusundada göstersinler , 80 bg ve üzeri yerlilerde artık 24 +24 vites seçeneği , 5000 kg kaldırma kapasitesi , debriyajsız , ileri geri , debriyajsız bucukçu vites daha kaç sene önce standart olmalıydı , bu hepsi için geçerli ama çok geriden geliyorlar.
 

Ynt: yeni newhollandlar

kayamehmet707 link=topic=73185.msg853661#msg853661 date=1393412324' Alıntı:
sağlamlık ve yakıtta yapabileceği çok şey var. td lerde hangi yılın motor teknolojisi kullanılıyor baklam lazım.

Euro 3 turbo intercooler hangi yılın teknolojisi oluyor söylede öğrenelim??

motorun sağlamlığına lafım yok fakat diğer aksamın ufak tefek arızaları olabiliyor
 
Ynt: yeni newhollandlar

ufukk link=topic=73185.msg853654#msg853654 date=1393411663' Alıntı:
Elbette farklar var , lakin bu kadar çok para ödüyoruz , lakin kalite ve kullanım olarak hepimiz daha iyisini hakediyoruz.
Beygir ' i 1000 tl den yukarıda birçok modelde ilgili markaların , şöyle orta sınıf , orta civarından beygir gücünde bir traktör almak istersek kabinli ortalama 70.000 den başlıyor fiyatları.
Burda maksadımız NH a yada Tümosan a , Erkunt ' a çamur atmak değil amacımız , burdaki eleştirimiz bize bunları reva gören zihniyete karşı tepkimiz.
1980 küsür Türk Fiatlarda 12+12 vites seçeneği yok muydu? Bunu eleştiriyoruz biz , diğer firmalardada durum aynı , Tümosan hala birçok modelinde 780 fiat ' ı baz alıyor yani.
Firmalar ürünlerini fiyatlandırma konusunda gayet günceller ve zam yapmaktan çekinmiyorlar.
Bizimde talebimiz bu cömertliklerini yeni teknolojileri uygulama konusundada göstersinler , 80 bg ve üzeri yerlilerde artık 24 +24 vites seçeneği , 5000 kg kaldırma kapasitesi , debriyajsız , ileri geri , debriyajsız bucukçu vites daha kaç sene önce standart olmalıydı , bu hepsi için geçerli ama çok geriden geliyorlar.

bu saydıklarından buçuk olduğu zaman 24+24 olmuş oluyor bunun haricinde şu an td de söylediklerinin hepsi var.

valla hemşerim bu kadar paraya bu oluyor demekki

tamam sende haklısın lafım yok ama Avrupa ile fiyat farkınıda göz önünde bulundurmak lazım.

bugün bir td 100 alsan 75-80 bin aynı beygirde örn. 5445 yada T5050 alsan veyahut 6230 falan alsan acaba kaç para ??

paraya göre mal

ayrıca TD de pahalı gelip tümosan alan var 8095 60 bin o da işini yapar haa parası olan jhondere fend falan alsın

saygılarımla
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt