Yeni John Deere 5E Serisi...


Ben sana söyliyim.
Parça direkt olarak parça
Jd de 1 gün beklerin cnh de 1 2 saat beklersin 😊
Hangi john deere servisinde sıra gördün. Ben çok new holland servisinde sıra gördüm adamlar yeni traktörleri ikiye böldürüyorlar kartel contası değiştiriyorlar şanzuman kuyruk mili arızaları. Hiç kimse bana new hollandın jdden az arıza verdiğini kanıtlayamaz. Bizimde new holland vardı. 3 kere şanzuman bozdu. 2 senede bir pompa ayarı istiyordu. Lokal olarakta bazı yerlerden kronik arızalar. Her 3 new hollanddan birinde kesin var.
 
Hangi john deere servisinde sıra gördün. Ben çok new holland servisinde sıra gördüm adamlar yeni traktörleri ikiye böldürüyorlar kartel contası değiştiriyorlar şanzuman kuyruk mili arızaları. Hiç kimse bana new hollandın jdden az arıza verdiğini kanıtlayamaz. Bizimde new holland vardı. 3 kere şanzuman bozdu. 2 senede bir pompa ayarı istiyordu. Lokal olarakta bazı yerlerden kronik arızalar. Her 3 new hollanddan birinde kesin var.
Görmez olaydım jd de ki sırayı 2011 5625 i hemen hemen her sene bölüyorlar...
Kendimde 5085m vardı sanah getirdim sadece kayış değiştirmek için akşam almaya geldik 4 tane motor gelmiş ve bizimki ile hiç ilgilenen olmamıştı
 
Hangi john deere servisinde sıra gördün. Ben çok new holland servisinde sıra gördüm adamlar yeni traktörleri ikiye böldürüyorlar kartel contası değiştiriyorlar şanzuman kuyruk mili arızaları. Hiç kimse bana new hollandın jdden az arıza verdiğini kanıtlayamaz. Bizimde new holland vardı. 3 kere şanzuman bozdu. 2 senede bir pompa ayarı istiyordu. Lokal olarakta bazı yerlerden kronik arızalar. Her 3 new hollanddan birinde kesin var.
John deere satış mi yapabiliyor türkiye de tabiki servis önünde az görürsün %50 nh de satış doğaldır en cok ariza çıkması. Diğer markalar nh kadar satamıyor yinede arıza açıyor onlara ne demeli
 
John deere satış mi yapabiliyor türkiye de tabiki servis önünde az görürsün %50 nh de satış doğaldır en cok ariza çıkması. Diğer markalar nh kadar satamıyor yinede arıza açıyor onlara ne demeli
Konuya müdahil olmamış birisi Türkiyede john deerenin 2 elin 10 parmağı kadar olduğunu sanar. Arıza çıkmasından doğal olan birşey muhakkak olamaz ama servise gitmeyen nh nerdeyse yoktur. Bu göz ardı etmemek gerekir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selim239
Konuya müdahil olmamış birisi Türkiyede john deerenin 2 elin 10 parmağı kadar olduğunu sanar. Arıza çıkmasından doğal olan birşey muhakkak olamaz ama servise gitmeyen nh nerdeyse yoktur. Bu göz ardı etmemek gerekir.
Her marka servise gidiyor hangisine gidersen git görürsün senin dediğine göre hiçbirine binmemeliyiz ..türkiye de cnh gidiyor
 
Tartışma biraz hararetli olmuş anlaşılan.
Şimdi john Deere'in 6-R serisi, new holland'ın ithal hiç bir serisiyle karşılaştırılamaz. Hatta bazen fendt'ten bile daha iyi olduğunu düşünüyorum ki,bu benim düşüncem bu yüzden tartışmayalım.

Yalnız söz konusu 5-E serisi olunca,TD-D ve TT serilerinden tek farkı güzel frenlemesi.
Onun dışında aynıdır. Yaklaşık olarak 3 yıldır 5065-E serisini kullanıyorum,1000 küsür saatte ve pek önemli bir sorunla karşılaşmadım.

New Holland'ın ithalleri güzelde,yerlileri beni pek sarmadı.
Son olarak new holland almak isteyen birine tavsiyem:büyük segmentte TD100 D,düşük segmentte tt-55.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Konuya müdahil olmamış birisi Türkiyede john deerenin 2 elin 10 parmağı kadar olduğunu sanar. Arıza çıkmasından doğal olan birşey muhakkak olamaz ama servise gitmeyen nh nerdeyse yoktur. Bu göz ardı etmemek gerekir.

5055-65-75 E serileri, max tork 1500 devir, max güç 2400 devir, el gazını 2400 devire çekip, ön kepçeyle çiftlikte çalışacak gibi üretilmiş, tarla çalışmalarında 2030 gibi değil, 1400 max tork, 1900 max güç noktası var.
Böyle olunca millet çekmiyor zannederek, egzantrik mili değiştiriyor, 5403 egzantrik mili takıyorlar.Sıfır motora mazot pompası ayarı yaptıran gördüm.Halbuki motor karakteri farklı, git-gel servis anlayacağınız.:D
Üst serilerde ise 1000-1400 arası tork biraz az,1400-1700 arası sabit, 1900 devirde max güç veriyor, düşük devirde torkun biraz az olması fazla rahatsız etmiyor.
JD ve MF eski tork eğrileri 1000-1700 devir arası sabit ve yüksektir, 1700 devirden sonra yumuşar, güç JD de 1900 devirde, MF de 2000 devirde tam gücü bulur.
Senchromench mili kullanılarak vites geçişleri iyileştirilmiş. Motor 1400-2400 devir bandında çekiş karakteri olduğu için devirle kontrol etmek gerekiyor yani vitesle fazla oynamaya gerek yok gibi duruyor.
Üst serilerdeki motor karakteri alt seriyede gelmeli, vites sayısı da artmalı.
JD sürücüsü 1900 devirde tam gücü arar, demedi demeyin.
 

Benzer Konular