Yeni Farmall C Serisi (85-115 HP)

Yerli üretim adına gerekli bi sistemdi.milletimize hayırlı olsun.shutle power terimi yerli pazarda ilk kez uretilip satılması emsal markalar için de rekabeti arttırır.TTF nin bu yüzden hakkını vermek gerek tebrik ediyorum.yerli uretimde bazı sınırları aşılmış olacak.Yanlız başka yerli markalardan biri boyle bi urunu getirseydi sitede mutlak daha çok ses ve daha fazla ilgi yapılacağından eminim :)
 
Vavv case ne yapmış öyle bu şaka mı ne süper bir şey valla case ıh yi tebrik ederim.New holland ı gölgede bıraktın. Kardeşin nh buna çok kızacak.

KOÇ nasıl politika izliyor bilmiyorum bu serisinin emsali NH T4 serisi de var istese onu da getirir ama şimdilik hareket yok. JXC ye emsal olarak T4 serisini getirmek yerine TT4 serisini üretti şimdi de TDD yi satmaya devam galiba. Ya da TDD serisine Hi-Lo vs koyabilir. Satacak olduktan sonra Steyr Kompakt 4000, Kompakt S serisini de getirir ama nedense eskileri dayıyor millete.
 
Hayretler içindeyim yaw. Nedense nh nin ve case in yeni bir serisi ciktigında ya iste bu zaten vardı niye şimdi niye sonra falanda filan. Mademki bunları biliyorsunuz koçun sizinle dalga geçtiğini biliyorsunuz neden alıyorsunuz? Almayın kardeşim illaki alacaksanız da ithal serilerini alın. Allah aşkına tt4 serisi ile t4 serisi bir olur mu? T4 gelse bende alırım ama td yi hayatta almam.
 
1- CNH niye bu seride İveco motor kullanıyor, CNH tüm traktörlerinde (Case İH & New Holland) Fiat Power Train (FPT) motor kullanıyordu ?
2- Bu model Türk Traktörün (Koç) önerisiyle, Türkiye'ye göre tasarlanmış ve Türk Traktör tarafından (yerli) üretilecek bir model mi?
 

Bugun Çorlu tarım fuarına babamlar ile birlikte bir gezinti yaptık.Aslında bu farmall ı görmeye gittik diyebiliriz.danışman uzun süre yanımda durduğu için detaylı resimler çekemedim farmall 105 c ye baktık ve inceledik resimlerini sizlerle paylaşıyorum.Bugünkü güncel resimleridir.









Edindiğim bilgiler 105 lik için fiyatı 150 binlira.CRD iveco motor var.ve ithal olarak geliyormuş ben yerli uretim olarak biliyordum.kesinlikle ithal olduğunu soyledir :) beklediğim dinamikliği karşılayamadım diyebilirim.standartlar kapsamında dolu bir traktör.3 takviye 4 vites 2 de elektronik bölücü var her viteste.kabin dinamik yapılmaya calışılmış fakat kabin kullanışlığı olarak bana göre sıkıntıları var.ilk olarak e-lift düğmesi kol hizasından ileride değil kol dikine kalıyor ve düğme işlevi kullanım sırasında zorluk çektriyor.ikinci olarak da kabin klima havalandrma deliklerinin direksiyon altındaki torpidoda bacak hizasında olması cok anlamsız geldi ordan üfleyecek buz gibi havayla insan bir günde romotizma hastası olabilir.Bu sıkıntı Ar-Ge nin nasıl çalıştığını anlamsızlaştrdı bana benim görüşlerim bunlar.Herkeze keyfli forumlar.
 
1- CNH niye bu seride İveco motor kullanıyor, CNH tüm traktörlerinde (Case İH & New Holland) Fiat Power Train (FPT) motor kullanıyordu ?
2- Bu model Türk Traktörün (Koç) önerisiyle, Türkiye'ye göre tasarlanmış ve Türk Traktör tarafından (yerli) üretilecek bir model mi?

Koç un sitesinde bu serii hakkında herhangi bir bilgi yok afişler galiba Tekirdağ bayisine ait. Çiftçi FPT adını duymadığı için bilindik Iveco demiş olabilirler ki motorda FPT motoru var.
Farmall C, T4 ve Kompakt S serisi yerli üretim fakat Avrupai tasarımda deniliyor bu modeller de kısmen yerli.
 
Bugun Çorlu tarım fuarına babamlar ile birlikte bir gezinti yaptık.Aslında bu farmall ı görmeye gittik diyebiliriz.danışman uzun süre yanımda durduğu için detaylı resimler çekemedim farmall 105 c ye baktık ve inceledik resimlerini sizlerle paylaşıyorum.Bugünkü güncel resimleridir.







Edindiğim bilgiler 105 lik için fiyatı 150 binlira.CRD iveco motor var.ve ithal olarak geliyormuş ben yerli uretim olarak biliyordum.kesinlikle ithal olduğunu soyledir :) beklediğim dinamikliği karşılayamadım diyebilirim.standartlar kapsamında dolu bir traktör.3 takviye 4 vites 2 de elektronik bölücü var her viteste.kabin dinamik yapılmaya calışılmış fakat kabin kullanışlığı olarak bana göre sıkıntıları var.ilk olarak e-lift düğmesi kol hizasından ileride değil kol dikine kalıyor ve düğme işlevi kullanım sırasında zorluk çektriyor.ikinci olarak da kabin klima havalandrma deliklerinin direksiyon altındaki torpidoda bacak hizasında olması cok anlamsız geldi ordan üfleyecek buz gibi havayla insan bir günde romotizma hastası olabilir.Bu sıkıntı Ar-Ge nin nasıl çalıştığını anlamsızlaştrdı bana benim görüşlerim bunlar.Herkeze keyfli forumlar.

Şanzıman ve bikaç düğmeden ibaret desenize. Klima ızgaraları c serisinde hep böyle direksiyonun arkasında duruyor soğutmasına diyecek bişey yokta diz ve ayakları mahvediyor,ben camın önünde duranları açıyorum sadece.
 
Bugün İskenderi çorlu fuarında traktörü ailecek incelerken yakaladık. Galiba gizliden gizliye almayı planlıyor :) onun bahanesinle bizde traktörü biraz inceledik. Ic dizaynı hoşumuza gitti. Mevcut piyasa sartlari icinde bir model alternatifi oluşmuş. Tercih edilebilir.
 
Arkadaşlar traktör çok hoşuma gitti.çamurlukta düğmeli hidrolik kumandalı var kuyruk mili kumanda düğmesi çamurluk ta da var.hidrolik kollarında 2 adet Piston mevcut.motor diğer arkadaşlarında dediği gibi fpt İtalyan. Bana göre güzel bir traktör.ayrıca yanımda 75c ile pazarlık yapıldı Uzunköprü dereköyüne satıldı.ayrıca edirne case servisi ile tanıştık.
 

Resimler ve ekler

  • 20160806_170227.jpg
    20160806_170227.jpg
    1.6 MB · Görüntüleme: 299
  • 20160806_170221.jpg
    20160806_170221.jpg
    1.6 MB · Görüntüleme: 189

Bence bu traktör ve NH'de ki muadili T5 serisi NH 5000 ve Case JXU serisinin revizyon görmüş hali.


NH deki T5.115 i ele alırsak, bu model yerli üretim TD 110 dan daha iyi ancak NH 6020 ve ya TR.120 den bir basamak dağa asagida, 2 modelin tam arasında.

NH T5 ve CASE JXU lar 4.5 lt lik motora sahipler FARMAL JXC de 3.4 litrelik commanrail motor var ve bu seri T5 ve JXU dan daha kısa vede daha haif bir model,
yani NH TDD ve CASE JX serisinin biraz geliştirilmişi diye biliriz
 

Benzer Konular