Deutz-Fahr Avrupa pazarınasağlam blok tasarımı ve düşük boş ağırlığı sayesinde yenilikçi ve kompakt bir traktör olan 5D serisini sundu. Ancak Türkiye pazarında henüz sunulmuyor.
3 silindirli 2887cc FARMotion motor %40 tork arışıyla, 354nm tork ve 1800-2100 rpm arasında sabit güç sağlıyor.
4 silindirli 3849cc FARMotion motor %32 tork artışıyla, 408nm tork ve 1700-2200 rpm arasında sabit güce sahip.
Bu motorlarda 2000 bar enjeksiyon basıncına sahip yenilikçi CommonRail enjeksiyon sistemi, 7 delikli enjeksiyon valfleri ve 3 aşamalı enjeksiyon sistemi bulunmaktadır. Dizel Oksidasyon Katalizörü (DOC) egzoz gazlarını çevreye zarar vermeyen gazlara dönüştürüyor. Bu sistem AdBlue, güç ve bakım gerektirmiyor. Egzoz Gazı Devrdaim Sistemi (EGR), nitrojen oksit emisyonlarını diğer geleneksel sistemlere göre önemli ölçüde daha iyi azaltıyor. Bu sistemde egzoz gazı bir miktar soğutulduktan sonra hava giriş borusuna tekrar karıştırılır. Elektronik sistem bu karışım oranlarını da ayarlar.
Mekanik 30+15 vites 40km/h süratlere kadar traktörü çıkarabilmektedir.
Ayrıca 3 kademe PowerShift bulunan versiyon olan 45+45 şanzıman, yol hızını korurken konforu da arttırmaktadır.
İleri geri hassasiyeti ayarlanabilir PowerShuttle ve Stop&Go sistemi de maksimum verimlilik için sunulmuştur.
5D Serisi, 540 / 540ECO / 1000 RPM ve tekerlekten senkronize kuyruk mili vitesi bulundurmaktadır. PTO elektrohidrolik olarak devreye alınır ve devreden çıkarılır.
Geniş ve ayarlanabilir ön cam, 4 direkli kabin, düz platform, kapının geniş açılma açısı kullanıcı için inip binmeyi ve verimliliği arttırmaktadır. Sunroof opsiyonel olarak sunulmaktadır.
Sağ konsoldaki düğmeler akıllıca renklendirilmiştir. Sarı renkliler PTO'yu, yeişl renkliler hidrolik aksamını, turuncu renkliler traktörün yürür aksamını kontrol eder. Bu bölümde fazladan devir sabitleme düğmesi de vardır.
Yeni 5D serisi; 54 litre/ dakika debiye sahip hidrolik pompası, 6 spool valf çıkışı ve ayrı bir direksiyon pompasına sahiptir. Hidrolik aksam tıpkı Agrofarm sersiindeki gibi mekanik istenirse de 5C serisindeki gibi elektronik olarak satın alınabilmektedir.
LS ve GS modelleri, isteğe bağlı 2100 kg kapasiteli ön hidrolik ile de donatılabilir. Arka hidrolik kaldırma kapasitesi isteğe bağlı olarak alınan ek piston ile 3000 kg veya 3600 kg'a kadar çıkarılabilmektedir.
Her modelinde 4 tekerden fren bulunmaktadır. Ayrı fren valfi sayesinde istenirse ön ve arka tekerler ayrı ayrı frenlenebilir.
Sizce tasarımı nasıl?
3 silindirli 2887cc FARMotion motor %40 tork arışıyla, 354nm tork ve 1800-2100 rpm arasında sabit güç sağlıyor.
4 silindirli 3849cc FARMotion motor %32 tork artışıyla, 408nm tork ve 1700-2200 rpm arasında sabit güce sahip.
Bu motorlarda 2000 bar enjeksiyon basıncına sahip yenilikçi CommonRail enjeksiyon sistemi, 7 delikli enjeksiyon valfleri ve 3 aşamalı enjeksiyon sistemi bulunmaktadır. Dizel Oksidasyon Katalizörü (DOC) egzoz gazlarını çevreye zarar vermeyen gazlara dönüştürüyor. Bu sistem AdBlue, güç ve bakım gerektirmiyor. Egzoz Gazı Devrdaim Sistemi (EGR), nitrojen oksit emisyonlarını diğer geleneksel sistemlere göre önemli ölçüde daha iyi azaltıyor. Bu sistemde egzoz gazı bir miktar soğutulduktan sonra hava giriş borusuna tekrar karıştırılır. Elektronik sistem bu karışım oranlarını da ayarlar.
Mekanik 30+15 vites 40km/h süratlere kadar traktörü çıkarabilmektedir.
Ayrıca 3 kademe PowerShift bulunan versiyon olan 45+45 şanzıman, yol hızını korurken konforu da arttırmaktadır.
İleri geri hassasiyeti ayarlanabilir PowerShuttle ve Stop&Go sistemi de maksimum verimlilik için sunulmuştur.
5D Serisi, 540 / 540ECO / 1000 RPM ve tekerlekten senkronize kuyruk mili vitesi bulundurmaktadır. PTO elektrohidrolik olarak devreye alınır ve devreden çıkarılır.
Geniş ve ayarlanabilir ön cam, 4 direkli kabin, düz platform, kapının geniş açılma açısı kullanıcı için inip binmeyi ve verimliliği arttırmaktadır. Sunroof opsiyonel olarak sunulmaktadır.
Sağ konsoldaki düğmeler akıllıca renklendirilmiştir. Sarı renkliler PTO'yu, yeişl renkliler hidrolik aksamını, turuncu renkliler traktörün yürür aksamını kontrol eder. Bu bölümde fazladan devir sabitleme düğmesi de vardır.
Yeni 5D serisi; 54 litre/ dakika debiye sahip hidrolik pompası, 6 spool valf çıkışı ve ayrı bir direksiyon pompasına sahiptir. Hidrolik aksam tıpkı Agrofarm sersiindeki gibi mekanik istenirse de 5C serisindeki gibi elektronik olarak satın alınabilmektedir.
LS ve GS modelleri, isteğe bağlı 2100 kg kapasiteli ön hidrolik ile de donatılabilir. Arka hidrolik kaldırma kapasitesi isteğe bağlı olarak alınan ek piston ile 3000 kg veya 3600 kg'a kadar çıkarılabilmektedir.
Her modelinde 4 tekerden fren bulunmaktadır. Ayrı fren valfi sayesinde istenirse ön ve arka tekerler ayrı ayrı frenlenebilir.
Sizce tasarımı nasıl?