Deutz-Fahr 5E Serisi Yeni Yüzüyle Karşınızda | Deutz-Fahr 5125 E

Kabin içi sesini merak ediyorum,
Claas axos ile nasıl acaba??
Kabin içi sesini bilmemde,Ariondaki şu arka hiç olmuş mu?
O kadar özellik koymuşsun,ağır aletler
le çalışılacağına göre, bir hidrolik orta kol takmak niye bu kadar zor geliyor.Sağ yan kola hidroliği hiç sormayalım zaten.
 

Resimler ve ekler

  • IMG_20221005_122652.jpg
    IMG_20221005_122652.jpg
    120.8 KB · Görüntüleme: 97
  • IMG_20221005_122634.jpg
    IMG_20221005_122634.jpg
    303.1 KB · Görüntüleme: 97
  • Beğen
Tepkiler: YUSUFTUYLUOGLU
Bu hidrolik orta kollar bazen diş sıyırabiliyor.
Eski köye yeni adet getirelim.
Orta kol , yan gergi kolları gibi borusunda delikler bulunsa ve dönen milin ucuna iç kısımda pim geçecek somun kafası kaynaklansa , kilit mekanizması yapmış oluruz.
Teknoloji ve tasarım öğretmeni görüşü ve tavsiyesidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Edirne'li
Bu hidrolik orta kollar bazen diş sıyırabiliyor.
Eski köye yeni adet getirelim.
Orta kol , yan gergi kolları gibi borusunda delikler bulunsa ve dönen milin ucuna iç kısımda pim geçecek somun kafası kaynaklansa , kilit mekanizması yapmış oluruz.
Teknoloji ve tasarım öğretmeni görüşü ve tavsiyesidir.

gergi kollarında benim bildiklerimde en azında diş açılı kesimde değil delikler. orta kol da her iki tarafta diş açılı durumda. diş bulunan bölüm delindiğinde sağlıklı çalışır mı denemek lazım . bazı orjinal ortakollarda dönmesin diye kilit var . John deere 2000 li yıllarda vardı.
 
Sanki kabin kalitesi düşmüş gibi geldi.kumanda kollarının ve düğmelerinin olduğu yerler G serisinde daha güzel ve kaliteli duruyor.bu serinin aynalar çok kötü.125 beygir alınmayacaksa 95 105 ve 115 daha güzel duruyor
Aynen avrupa kabin gibi değil yarış kabin yapıyor ne kadarda belli yerli oldugu ve agrofarm 420 kullanıcısı olarak söylüyorum eski deutz kalitesi artik yok
 

Benzer Konular