VW Amarok 4x4


Ersen Kardes nerden bildin benim Kartal ile Almanya ya gittigi mi?Gercekten dogru Isparta dan Istanbul Atatürk Hava Limani na 24 Kasim 1990 dayimin Kartal la gitmistik.Valla bravo müneccim misin nesin nasil bildiysen?

Kartal dedin ya ben de bu gün görmüştüm. Bir de gurbette olduğunu bildiğim için paylaşıverdim. Ama sen gitti diye de demedim. Yeri gelmişken de paylaştım çünkü kendim de dahil dedim ki oradan araba alıp burada nasıl kullanırız modundayız. Ama karadenizli abimiz zinciri kırmış götürmüş oralara. Şahsınıza karşı bir ima bulunmuyor. Yaşınız itibari ilede seviyeden ödün vermem. Ama sizin yakıştırmanız hoş değil.
 
Biriside sormamış sayın lale sever almanyada asgari ücret ne kadar? Yaşam koşulları ne? Hitler'in siyaset hayatı ve başkanlık oylamasıyla ilgili almanya öncesi sonra görüşleri vb? Bu liste orada yaşayan birisi için uzayıp gider.
 
Bir ülkede motorinin 4.80 le satılması o ülkenin motorini ithal etmesi ile alakalı değildir.yakıt üzerindeki vergiler akılvalır gibi değil.çiftci kredi kullanıyor hayvancılık yapmak için ama mazota güç yetmiyor.para kazanamıyor ki.borcunu ödesin.devlette borcu erteliyor.gerekirse yine yeniden kredi veriyor.alacak gücü kaldıysa.bu adamın para kazanmasını sağlamak yerine şartları iyileştirmek yerine maliyetleri düşürmek yerine habire kredi.adam kazanamıyor ki ödesin.bizde yol yapıldı köprü yapıldı diye övünüyoruz.bir bakın bakalım küresel anlamda ülkemizin ilk 100 e girecek kaç tane şirketi var.hiç yok!ben bu şirketlerle övünmeyibtercih ederim.gerisi hikaye.eğer ülkede üretim teknoloji eğetim yoksa köprü ve yollar sizi malesef kurtarmaz.yapay para herzaman son bulur.ki bulduda.
 
bizde bir tane var arkadaşlar 6 haziran 2017 de mekanik kilitli diferansiyel olan modelini 158.500 tl ye aldım. yıllık vergisi 9.000 tl değli. 6.000 tl , evet çok ancak biz alırken x y z marka bir cip alsaydık o da 3.0 motor olacaktı ve tarlaya gitmeyecektik mantığı ile aldık. gerçekten çok güzel bir araç motor sesi motor gücü seriliği ve arkalarda da disk olması sebebiyle frenleri efsane bir araç. bernce dacia duster otomatiğinin 90.000 tl lerde olduğunu düşünürsek o para çok değil. he 158.500 tl az bir para mı tabiki değil. ancak ülkemizde 0 araçlarda maalesef ucuz araçta kalmadı. 2.0 amaroktan kitap verisinde de belirttiği gibi az yakıyor.
 
Amarok arazide cok uzun ömürlü degilimiş. Offroadcilarin dediklerine gore arazi performansları da cok guzel degil (kotu de degil) ancak bi amcamda bitane bi amcamda bitane 2 tane mitsubishi l200 var. Her türlu arazi sartlarinda bir numara. Tekeri yere degdigi muddetce her yere girip cikabiliyor. Diferansiyel kilidi cok kaliteli. Asla parca bozmuyor. Zaten mitsubishi en az bozulan ilk 5 araba markasinin icindedir. Ama asfaltta her turlu amarok alir. L200 ün kötü tarafı amaroğa göre biraz hantal bide aşırı konforsuz. Biraz bi kullandım da her yerim ağrıdı. L200 alinacaksa normal arabanin haricinde alinmali. Devamli l200 kullanimi insani yorar. Arazi isi oldugunda kullanilmali. L200 e biraz yukseltme yapip ofroad lastigi takarsaniz düz duvara bile tırmanır
 
L 200 çekiş iyi ama çamurda kötü celdirmese güzel bide konfor kötü bide çok yakıyor onun için yaklaşmayin amorok oda aynı fark yok yani
 
2012 model 176.000 km ye kadar kullandım amaroku hiç sorun çıkartmadı bana . şu an 2014 model 110.000 kmde aracım çok memnunum , abimde 2013 model var 100.000 km de o da çok memnun arızasız kullanıyoruz. babamda v6 3.0 tdi var o da 20.000 km şimdilik onla ilgili yorum yazmak için erken ama şimdilik çok memnunnuz. ki biz sürekli arazide geziyoruz .şu an sahip olduğum tüm araçlar 4x4 ve otomatik vites. off road cu değilim ancak bizim burada arazide bize fazlasıyla yetiyor.
 

2012 model 176.000 km ye kadar kullandım amaroku hiç sorun çıkartmadı bana . şu an 2014 model 110.000 kmde aracım çok memnunum , abimde 2013 model var 100.000 km de o da çok memnun arızasız kullanıyoruz. babamda v6 3.0 tdi var o da 20.000 km şimdilik onla ilgili yorum yazmak için erken ama şimdilik çok memnunnuz. ki biz sürekli arazide geziyoruz .şu an sahip olduğum tüm araçlar 4x4 ve otomatik vites. off road cu değilim ancak bizim burada arazide bize fazlasıyla yetiyor.
Valla abi bende kullanici degilim ama tanidigim ofrodcu var amcamla konusuyorum devamli bu konularda onlar cok ilgili bu islerle onlarin dediklerine gore. Vw arabasi bize mi hep oyle geldi bilmem de passat falan da geldi gecti arizasini cok gorduk. Mercedes kadar az bozulanına da denk gelmedim
 
Tata ve Amarok harici her markayı kullandım. Yürür aksam ve motorda Japon daima önde. Alman yalıtım,donanım,motor atikliği konusunda iyi.
Bende aynısını düşünüyorum. Asfaltta veya düz arazide binmek icin amarok zorlu koşullarda l200 veya hilux. Ama l200 deki diferansiyel kilit sistemi sayesinde tekeri yere değdiği müddetce her yere girip çıkıyor. Sordum sadece 1 kez yolda bırakmıs onda da bi yere kar yağmış donmuş yağmış donmus 1 metre kadar sonra onun uzerinde giderken çat diye batmis altı kara oturunca tekerler askıda kalmış o zaman yolda bırakmıs
 
Bende aynısını düşünüyorum. Asfaltta veya düz arazide binmek icin amarok zorlu koşullarda l200 veya hilux. Ama l200 deki diferansiyel kilit sistemi sayesinde tekeri yere değdiği müddetce her yere girip çıkıyor. Sordum sadece 1 kez yolda bırakmıs onda da bi yere kar yağmış donmuş yağmış donmus 1 metre kadar sonra onun uzerinde giderken çat diye batmis altı kara oturunca tekerler askıda kalmış o zaman yolda bırakmıs

Jandarma'nın kullandığı modelini tam bilmediğim L200'lerde efsanevi Pajero elektronik çekiş kontrolü alt yapısı var. Fakat arkadaşın yazdığı gibi konfor zayıf.
 
Abi pajerolar bambaşka zaten pikaplarda arka biraz daha hafif ön biraz daha agirdir dengesizdir pajerolar daha iyi ama gel gör ki konfor hic yok.

Eskiden arazi aracı diye konfor geri planda kalırdı. Son yıllarda arazi araçları otomobil konforuna dönüştürülmeye başlandı eski performans yok.Lada Niva'yı çoğumuz beğenmeyiz ama arkası kısa olduğu için hiç askıda kalmaz çok arabayı geride bırakır. Subaru'nun bı kaç yıl önce kullandığı asimetrik çekiş sistemini yenebilen olmadı henüz. Jeep cj7 Nissan patrol dönemin krallarından artık otomobil ne kadar dergilerinde yer alsada.
 
Ben misa pikapi gunluk olarak kullaniyorum , 3 sene oldu alali 110.000 km yol yapmisim , o yuzden konfor onemli bence pikapta . Hele ki o kadar para verince mutlaka konfotlu olsun istiyorsun .
 
Ben misa pikapi gunluk olarak kullaniyorum , 3 sene oldu alali 110.000 km yol yapmisim , o yuzden konfor onemli bence pikapta . Hele ki o kadar para verince mutlaka konfotlu olsun istiyorsun .
Evet abi bencede öyle konfor konusunda amarok en önde. Mercedes de yapti da nasil olacak fikrim yok. Ama amarokun narin oldugunu soyleyen cok kisi var bu beni urkutuyor acikcasi. Yeni kasa hilux 2.8 var 4x4 otomatik vites onun konforu iyi ayni zamanda saglam arazi performansi da cok iyi diyorlar kullanicilari gayet memnun. Ben sahsen ehliyetim bile olmadığı icin yemeklerin olduğu cama ekmek banan kemal sunal misali arabalara öyle bön bön bakıyom😂😂
 
Evet abi bencede öyle konfor konusunda amarok en önde. Mercedes de yapti da nasil olacak fikrim yok. Ama amarokun narin oldugunu soyleyen cok kisi var bu beni urkutuyor acikcasi. Yeni kasa hilux 2.8 var 4x4 otomatik vites onun konforu iyi ayni zamanda saglam arazi performansi da cok iyi diyorlar kullanicilari gayet memnun. Ben sahsen ehliyetim bile olmadığı icin yemeklerin olduğu cama ekmek banan kemal sunal misali arabalara öyle bön bön bakıyom[emoji23][emoji23]

Motor gucu 200 hp bile degil ve vergisi 6.000 tl [emoji23][emoji23]
 

8 Euro Saat ücreti aylik 160 saatle carp ve cikan sonucun yüzde 63 ü eline gecer.haaa en ucuz ev kirasi Elektrik su gaz cöp icinde 650-700 euro geriye kalanla gel sen almanya da Amarok al da göreyim!
 
8 Euro Saat ücreti aylik 160 saatle carp ve cikan sonucun yüzde 63 ü eline gecer.haaa en ucuz ev kirasi Elektrik su gaz cöp icinde 650-700 euro geriye kalanla gel sen almanya da Amarok al da göreyim!
Asgari ücret alan birisinin amarok kullanacak bi işi olmaz.20 bin euoroya passat alır geçer.20 bin euorayi biriktirmeside en fazla 2 sene bide bu en düşük maaşla çalışan kişi
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt