VALTRA TRAKTÖRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ


Kırmızı candır .....valtracı 20170610_191837.jpg
 
Neden ki yakıt çok ama motor sıkıntı açmaz diyolar şanzıman ithal değil mi yoksa hattatla aynı mı
Yakıtı yakması gereken ne ise onu yakıyor motorda problem olacağını sanmıyorum bakımını düzgün yaptığın sürece
Şanzıman 2006 ve öncesinde gelenlerle aynı bütün şanzıman dedikleri 2007 ve sonrası aynı fakat türk yapımı ve montaj valtranın üretimini hattat alınca şanzımanı alıp Perkins motorla hattat yaptı hatat daha önce Universal hema bunlar dı
 
Yakıtı yakması gereken ne ise onu yakıyor motorda problem olacağını sanmıyorum bakımını düzgün yaptığın sürece
Şanzıman 2006 ve öncesinde gelenlerle aynı bütün şanzıman dedikleri 2007 ve sonrası aynı fakat türk yapımı ve montaj valtranın üretimini hattat alınca şanzımanı alıp Perkins motorla hattat yaptı hatat daha önce Universal hema bunlar dı
Baskan bu benim elime bir yerden gecti bu suyu kac metreden kuyudan bir bak nasilIMG_20180605_155326.jpgIMG_20180605_155314.jpgIMG_20180605_155246.jpg
 
Baskan bu benim elime bir yerden gecti bu suyu kac metreden kuyudan bir bak nasilEkli dosyayı görüntüle 28175Ekli dosyayı görüntüle 28176Ekli dosyayı görüntüle 28177
Başkan bu dalgıç değil emiş borusu en fazla 6 m diyor belki 8 m dende çeker ama verimli olmaz belkide çekmez basınç düşer 21 metre de yukarı basıyor yani yanılmıyorsam saate 10 ton su çeker 1lik boru kullanılacak zaten bunda
Kuyu işine küçük dalgıçlar var onlar daha verimli olur bunlar yüzey su pompaları
 
Kendi gelen baskan bunun ucuna sadece boruyu takip atiyoruz kuyuya degilmi benim 3 tonluk tanker var hemen doldurur degilmi birde hadi boruya su gelmedi kendine zarar verir mi hic ise gitmiyorsun galiba hep evdesin
Yok şuan pancar capaliyorum traktöre başkası geçti ben moladayim internet ekonomide zor çekiyor dağda
Su gelmez ise pompa yana bilir emiş hortumu nun klepesini neyini iyi bağla kelepçele sıvı conta çek hafif kacirmasin suyu yoksa çekmez zaman ayarlı pirize baglarsan dikkat et
 
  • Beğen
Tepkiler: çiftcigardo
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci32
Merhabalar.
Yeni 2005 model ithal seri valtra 6400 aldık
8300 saatte.

Eski teknoloji tabii.

Hali hazırda kullandigimiz Massey 5440 var

Yaklaşık olarak her ikisi de aynı güçte

MF 102 beygi
6400 104 beygir

İlk izlenimiz bir gün pulluk kullandık

5 li yaylı 14 inç ünlü taktik her ikisine de

95-100 dönüm civarı yer sürdük.

Mazot alırken

6400 valtra 84 litre
5440 MF ise 70 litre mazot aldı.
Çeki sorunu yaşamadık. Her ikisi de gaza basınca gidiyor maşallah

Valtranin fazla yakması diğer şoförün çay demleme süresince işe devam etmesi yüzünden oldu.

Ama yine de bence valtra 1.7 litre gibi yaktı
Massey ise 1.5 litre gibi yakti

Her ikisi ne de helal olsun.
Güzel çekişleri var ve konforlular.

150 veya 200 Gr fark çok fark değil bence

İlk denememiz buydu. Yağmurlar yüzünden ara verdik. Hafta sonu tekrardan deneyeceğiz. Video veya foto atarım.

Selamlar
IMG_20240504_185351.jpg
 

Resimler ve ekler

  • IMG-20240504-WA0008.jpg
    IMG-20240504-WA0008.jpg
    172.3 KB · Görüntüleme: 10
AGCO, Valtra + SİSU Motor'u satın aldıktan sonra
Valtra ile MF arasında pek bir fark kalmadı.
sisu motorun da adını agco power yaptılar ve tüm traktörlerinde bu motoru kullanmaya başladılar.
fendt - mf - valtra arasında pek bir fark kalmadı.
hatta yotube da bir videoda mf 7718 galiba, gövdesinde Fendt kabartmasını gösteriyorlardı.
aynı gövdeyi, aynı transmisyonu (fendt tüm traktörlerde vario şanzıman kullanıyor, aynısı mf dyna VT), aynı motoru kullanıyorlar.
farklılıklar kaporta ve kabinde sadece.
 
AGCO, Valtra + SİSU Motor'u satın aldıktan sonra
Valtra ile MF arasında pek bir fark kalmadı.
sisu motorun da adını agco power yaptılar ve tüm traktörlerinde bu motoru kullanmaya başladılar.
fendt - mf - valtra arasında pek bir fark kalmadı.
hatta yotube da bir videoda mf 7718 galiba, gövdesinde Fendt kabartmasını gösteriyorlardı.
aynı gövdeyi, aynı transmisyonu (fendt tüm traktörlerde vario şanzıman kullanıyor, aynısı mf dyna VT), aynı motoru kullanıyorlar.
farklılıklar kaporta ve kabinde sadece.
Fendt, MF ve Valtradan bağımsız bir traktör. Bunu herkes öğrenene kadar yazacağım.
Valtra ve MF nin iskeletleri ve motorları birebir aynı. (Case ve NH gibi)

A serisi 5700M (AGCO Power 4,4lt - 2,43m dingiller arası mesafe)

G serisi 5S (AGCO Power 4,4lt - 2,55m dingiller arası mesafe)

N serisi 6S (AGCO Power 4,9lt - 2,67m dingiller arası mesafe

7S (AGCO Power 6,6lt - 2,88m dingiller arası mesafe)

T serisi 7720S-7726S ölçülerinde (AGCO Power 6,6lt ve 7,4lt - 3m dingiller arası mesafe)

Q serisi 8S (AGCO Power 7,4lt - 3,05m dingiller arası mesafe)

S serisi 9S (AGCO Power 8,4 lt - 3,1m dingiller arası mesafe)

aynı ölçülere aynı motora sahip makineler. Sadece Fransa ve özellikle Finlandiya’nın makinelere ufaktan kendilerine özgün dokunuşları var hepsi bu.

Fendt’e gelirsek sadece 300 serisinde 5S ve Valtra G de kullanılan motor kullanılıyor.

300Vario AGCO Power 4,4lt dingiller arası mesafe 2420mm
En küçük şase 6M (6090M-6120M IVT) dingiller arası mesafe 2400mm

500Vario Deutz 4038cc dingiller arası mesafe 2560mm
Küçük Şase 6R (6R110-6R150) 2580mm

700Vario Gen6 Deutz 6056cc dingiller arası mesafe 2783mm
Orta ve büyük şase 6R (6R145-6R215) dingiller arası mesafe 2765mm ve 2800mm

700Vario Gen7 AGCO Power 7,5lt dingiller arası mesafe 2900mm
En büyük şase 6R (6R230-6R250) dingiller arası mesafe 2900mm

Anlayacağınız Fendt JD ye ölçüler olarak MF ve Valtra’dan daha çok benziyor hatta aynı ölçülere sahipler diyebiliriz. Alt alta yazdığım Fendt ve JD ler birbirlerinin alternatifidir.

900 ve 1000 Vario’da da 9 ve 12lt MAN motoru kullanılıyor.

Demeden de geçmeyelim Valtra macera aramaktır MF ile aynı traktör heyecana gerek yok bugün var yarın yok. Valtra yerine kesinlikle MF tercih edilmelidir.
 
Son düzenleme:

Benzer Konular