Turbo480 Fiat efsane olacak


Bizim bu yörede de tutulmaz ama nedenini bilen yok . Benim nazarımda tapalı ile tapasızında hiç bir farkı yok.
Pullukla sürümde pulluğu yüzer konumda kullanamaz.
Mandalı açacan, hassası üj buçuğa alıcan.
Kuyruk mili geçmezse traktörü istop edicen, üüle kuyruk miline geçirecen ve çalıştıracanız.
Karter sekiz buççuk kilo yağ alıyor, tam ayarında.
Soğukta pek çalışmaya yüzü olmaz.
150 Amper akü gerekir.
Traktör çabuk kafa diker, salı kısadır.
6 ileri 2 geri şanzımanda zor yerde 2. vitesle sürer, sabanları dibine kadar salarsınız.
Alt çeki zayıf, koparıyor.
Guru frenler tutsam mı tutmasam mı der.
Debriyaj bilyası çabuk eskiyor.
Rot başları incecik, çabuk boşluk yapıyor.
Sallama, hidroliksiz kepçeyi çalıştırmaz, illa hidrolikli olacak.
Motor uzun ömürlü ve hararete dayanıklı, ergonomi olarak ise el gazı direksiyonun altında ulaşımı rahat oluyor.
 
Selamlar arkadaşlar traktör teslim edildi ilk resimler benden tabi ufak tefek toparlama işi başıma kaldı ilerleyen sureçlerde onu yapacaz işler var sonra iyi bir usta bulursam boyamaya vereceğim kaporatı sokturtmeden boyatacam. Sonra aman diyeyim sıkıntı yaşamak istemiyorum. Vallah ustalar ile muhabbet tamir konusunda sıkıntı gerçekten
 

Resimler ve ekler

  • IMG_20240613_101555.jpg
    IMG_20240613_101555.jpg
    413.2 KB · Görüntüleme: 39
  • IMG_20240613_101408.jpg
    IMG_20240613_101408.jpg
    114.7 KB · Görüntüleme: 38
  • IMG_20240613_101351.jpg
    IMG_20240613_101351.jpg
    106.7 KB · Görüntüleme: 33
  • IMG_20240613_101344.jpg
    IMG_20240613_101344.jpg
    115.5 KB · Görüntüleme: 35
  • IMG_20240613_101313.jpg
    IMG_20240613_101313.jpg
    106.7 KB · Görüntüleme: 29
  • IMG_20240613_101247.jpg
    IMG_20240613_101247.jpg
    273.8 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG_20240613_101244.jpg
    IMG_20240613_101244.jpg
    106.2 KB · Görüntüleme: 32
  • IMG_20240613_101241.jpg
    IMG_20240613_101241.jpg
    111.1 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG_20240613_101232.jpg
    IMG_20240613_101232.jpg
    95.3 KB · Görüntüleme: 27
  • IMG_20240613_101221.jpg
    IMG_20240613_101221.jpg
    291.8 KB · Görüntüleme: 28
  • IMG_20240613_101154.jpg
    IMG_20240613_101154.jpg
    299.7 KB · Görüntüleme: 28
  • IMG_20240613_101150.jpg
    IMG_20240613_101150.jpg
    340.5 KB · Görüntüleme: 28
  • IMG_20240613_101022.jpg
    IMG_20240613_101022.jpg
    117 KB · Görüntüleme: 27
  • IMG_20240613_101013.jpg
    IMG_20240613_101013.jpg
    102.7 KB · Görüntüleme: 26
  • IMG_20240613_101008.jpg
    IMG_20240613_101008.jpg
    114 KB · Görüntüleme: 27
  • IMG_20240613_100957.jpg
    IMG_20240613_100957.jpg
    87.5 KB · Görüntüleme: 27
  • IMG_20240613_100923.jpg
    IMG_20240613_100923.jpg
    103.8 KB · Görüntüleme: 27
  • IMG_20240613_100851.jpg
    IMG_20240613_100851.jpg
    140.4 KB · Görüntüleme: 26
  • IMG_20240613_100847.jpg
    IMG_20240613_100847.jpg
    130.7 KB · Görüntüleme: 24
  • IMG_20240613_100834.jpg
    IMG_20240613_100834.jpg
    97.7 KB · Görüntüleme: 24
  • IMG_20240613_100823.jpg
    IMG_20240613_100823.jpg
    119.7 KB · Görüntüleme: 25
  • IMG_20240613_100814.jpg
    IMG_20240613_100814.jpg
    304.7 KB · Görüntüleme: 25
  • IMG_20240613_100748.jpg
    IMG_20240613_100748.jpg
    399 KB · Görüntüleme: 25
  • IMG_20240613_100741.jpg
    IMG_20240613_100741.jpg
    147.4 KB · Görüntüleme: 24
  • IMG_20240613_100711.jpg
    IMG_20240613_100711.jpg
    132.8 KB · Görüntüleme: 41
Selamlar arkadaşlar traktör teslim edildi ilk resimler benden tabi ufak tefek toparlama işi başıma kaldı ilerleyen sureçlerde onu yapacaz işler var sonra iyi bir usta bulursam boyamaya vereceğim kaporatı sokturtmeden boyatacam. Sonra aman diyeyim sıkıntı yaşamak istemiyorum. Vallah ustalar ile muhabbet tamir konusunda sıkıntı gerçekten
Süper olmuş.
Keşke usta o farı takmak için delmeseydi kaportayı. Orijinalinde basit bir lamayla yükseltmişler farı.
IMG_3544.jpeg
IMG_3545.jpeg

-Boyadan sonra buna reklamcılardan yaptırılabilecek bir 480 DT yazısı yakışır 😬
IMG_3546.jpeg

-Aktarma şaftına muhafaza mutlaka olmalı, ot sarıp yangın çıkardığı görülmüştür.
-Direksiyon beynine girip çıkan ve arkaya giden damper hortumları demir boru olursa daha güvenli, sağlam ve derli toplu olur. Motor sıcağının etrafında bu hortumlar hemen çatlıyor. Gerekli tüm yerleri dirsekli ve 45 derecelik yapsalarmış düz rekor yerine, kırık durmazdı onlar en azından.

Tabii bunlar teferruat, ince dokunuşlar. Baktıkça insanın aklına bir şeyler gelir yıllar içinde, eklemelere devam edilir mutlaka.
Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın.
 
Son düzenleme:

Süper olmuş.
Keşke usta o farı takmak için delmeseydi kaportayı. Orijinalinde basit bir lamayla yükseltmişler farı.
Ekli dosyayı görüntüle 81608Ekli dosyayı görüntüle 81609
-Boyadan sonra buna reklamcılardan yaptırılabilecek bir 480 DT yazısı yakışır 😬
Ekli dosyayı görüntüle 81610
-Aktarma şaftına muhafaza mutlaka olmalı, ot sarıp yangın çıkardığı görülmüştür.
-Direksiyon beynine girip çıkan ve arkaya giden damper hortumları demir boru olursa daha güvenli, sağlam ve derli toplu olur. Motor sıcağının etrafında bu hortumlar hemen çatlıyor. Gerekli tüm yerleri dirsekli ve 45 derecelik yapsalarmış düz rekor yerine, kırık durmazdı onlar en azından.

Tabii bunlar teferruat, ince dokunuşlar. Baktıkça insanın aklına bir şeyler gelir yıllar içinde, eklemelere devam edilir mutlaka.
Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın.
bakır boru diyorsun geniş ebatlı kavis verebilecewk roker bağlantılı ile nerde öyle icat eden usta. ahk ahk amerikaya bayak diğer ülkelerin sanayisine bak adamlar icat var icat. bizdede icat var ama fena yüksek fiyat. toparlama sürecine girecez altına saçtan koruma muhavaza yaptırtacam
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt