Tümosan Yeni Seri 90.120 common Rail motor


Tümosan Yeni Serisinden Yeni özellikleriyle; 90.120 modelinden bahsediliyor, Yeni tip modern Klasik kaput dizaynı ve kabin içi özelliklerinin değiştiğini görmekteyiz, Akabinde Yeni Yerli Stage 5 motorda bu modelle piyasaya sürüleceği ön görülüyor.... Değerli trakkülüp Üyeleri; Tümosanın yeni dizaynlı, Serisi Beklentileri Karşılar mi?
 

Resimler ve ekler

  • Screenshot_20250224-191556_TikTok.jpg
    Screenshot_20250224-191556_TikTok.jpg
    154.7 KB · Görüntüleme: 41
  • Screenshot_20250224-191602_TikTok.jpg
    Screenshot_20250224-191602_TikTok.jpg
    172.9 KB · Görüntüleme: 40
  • Screenshot_20250224-191558_TikTok.jpg
    Screenshot_20250224-191558_TikTok.jpg
    156.5 KB · Görüntüleme: 38
  • Screenshot_20250224-191606_TikTok.jpg
    Screenshot_20250224-191606_TikTok.jpg
    160.6 KB · Görüntüleme: 39
Agresif bir bakışı ve geleneksel köşeli Tümosan tasarımı var.

Görsellerden teknik detay anlamak pek mümkün değil ama sağlamlık olarak sıkıntı çıkmazsa yada kabul edilebilir derece dertleri olursa satılır.
 
Yeni geliştirmeler olması iyi olmuş.
Klasik dizayna devam edilmiş.
Servis iyileştirmeleri olarak neler var, resimlerden anlaşılmıyor.
Rutin bakımlar olarak,
Debriyaj balatası değişimi, boşluk ayarı,
Fren balata değişimi ve ayarları,
Kuyruk mili dişlisi ve bilyası değişimi,
Radyatör ve gövde suyunu boşaltma,
Filtrelerin kolay değişimi,
Stop müşürü değişimi,
Sigorta panelinde rahat arıza tespiti,
Sarı sis lambaları,
Ön çekinin gömme olması ağırlıkları kulaklarını koparabilir.
Gergi kollarının çift saplama olması gerekir.
Kilitli arka çeki pimi olması güvenlik için iyi olur.
Kabin 4 ayak üstüne oturup rahat sökülebilir olmalıdır.
Mazot havası almak için vana koyulabilir.
Kabinde, kenarlar 15 cm üstten çıkıntılı yapılabilir, sıcak yerlerde Güneş ' ten korunma sağlar, %20 ye kadar renkli cam olması iyidir.
Yazın çalışan çoğu kişi camlara film yaptırmak durumunda kalıyor.
Kararan renkli cam kullanılmalıdır.
İç aydınlatmalar zayıf kalıyor, 1 metre şerit gün ışığı Led ışık kullanılabilir.
Elektronik power shuttle mutlaka olmalıdır.
Motor performansı olarak, 5 soklu 12" pulluğu, tavda 7 km/h hızla rahat çekmelidir.
Ön kepçe takabilmek için traktör üzerinde sağlam bağlantı yerleri bırakılmalıdır.
Pancar veya silaj römorkuna arkadan tampon yaptığımızda traktör sağlam kalmalıdır.
 
Yeni geliştirmeler olması iyi olmuş.
Klasik dizayna devam edilmiş.
Servis iyileştirmeleri olarak neler var, resimlerden anlaşılmıyor.
Rutin bakımlar olarak,
Debriyaj balatası değişimi, boşluk ayarı,
Fren balata değişimi ve ayarları,
Kuyruk mili dişlisi ve bilyası değişimi,
Radyatör ve gövde suyunu boşaltma,
Filtrelerin kolay değişimi,
Stop müşürü değişimi,
Sigorta panelinde rahat arıza tespiti,
Sarı sis lambaları,
Ön çekinin gömme olması ağırlıkları kulaklarını koparabilir.
Gergi kollarının çift saplama olması gerekir.
Kilitli arka çeki pimi olması güvenlik için iyi olur.
Kabin 4 ayak üstüne oturup rahat sökülebilir olmalıdır.
Mazot havası almak için vana koyulabilir.
Kabinde, kenarlar 15 cm üstten çıkıntılı yapılabilir, sıcak yerlerde Güneş ' ten korunma sağlar, %20 ye kadar renkli cam olması iyidir.
Yazın çalışan çoğu kişi camlara film yaptırmak durumunda kalıyor.
Kararan renkli cam kullanılmalıdır.
İç aydınlatmalar zayıf kalıyor, 1 metre şerit gün ışığı Led ışık kullanılabilir.
Elektronik power shuttle mutlaka olmalıdır.
Motor performansı olarak, 5 soklu 12" pulluğu, tavda 7 km/h hızla rahat çekmelidir.
Ön kepçe takabilmek için traktör üzerinde sağlam bağlantı yerleri bırakılmalıdır.
Pancar veya silaj römorkuna arkadan tampon yaptığımızda traktör sağlam kalmalıdır.
Konya tarım fuarında ilk lansmanı yapılacakmış detayları bilgileri ve teknik özellikleri şimdilik bilinmiyor...
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt