Yeni geliştirmeler olması iyi olmuş.
Klasik dizayna devam edilmiş.
Servis iyileştirmeleri olarak neler var, resimlerden anlaşılmıyor.
Rutin bakımlar olarak,
Debriyaj balatası değişimi, boşluk ayarı,
Fren balata değişimi ve ayarları,
Kuyruk mili dişlisi ve bilyası değişimi,
Radyatör ve gövde suyunu boşaltma,
Filtrelerin kolay değişimi,
Stop müşürü değişimi,
Sigorta panelinde rahat arıza tespiti,
Sarı sis lambaları,
Ön çekinin gömme olması ağırlıkları kulaklarını koparabilir.
Gergi kollarının çift saplama olması gerekir.
Kilitli arka çeki pimi olması güvenlik için iyi olur.
Kabin 4 ayak üstüne oturup rahat sökülebilir olmalıdır.
Mazot havası almak için vana koyulabilir.
Kabinde, kenarlar 15 cm üstten çıkıntılı yapılabilir, sıcak yerlerde Güneş ' ten korunma sağlar, %20 ye kadar renkli cam olması iyidir.
Yazın çalışan çoğu kişi camlara film yaptırmak durumunda kalıyor.
Kararan renkli cam kullanılmalıdır.
İç aydınlatmalar zayıf kalıyor, 1 metre şerit gün ışığı Led ışık kullanılabilir.
Elektronik power shuttle mutlaka olmalıdır.
Motor performansı olarak, 5 soklu 12" pulluğu, tavda 7 km/h hızla rahat çekmelidir.
Ön kepçe takabilmek için traktör üzerinde sağlam bağlantı yerleri bırakılmalıdır.
Pancar veya silaj römorkuna arkadan tampon yaptığımızda traktör sağlam kalmalıdır.