TT 55 ortadan vites

Hocam yanlışınız var çoğu işte karşılaştırma yaptık güç olarak eskiler daha güçlü yenilerin avantajı turbo olması fakat atmosferik motora göre pek işe yaradığı söylenemez
sese takilmayin eskiler cok.sesli üst limitlerinde.denerseniz yenilerin gücünün cok oldugunu gorursunuz bikere torku zaten teknik bilgilerde %20-25 daha guclu rotovator,turbo ilaclamada ve ozellikle 4x4'ise diskaro patlatmada motor kendini gosterir ozellikle asiri sıkısınca lda turbo ile dahada enerjiklesir ayrica yenilerin yakiti daha düşük
 
sese takilmayin eskiler cok.sesli üst limitlerinde.denerseniz yenilerin gücünün cok oldugunu gorursunuz bikere torku zaten teknik bilgilerde %20-25 daha guclu rotovator,turbo ilaclamada ve ozellikle 4x4'ise diskaro patlatmada motor kendini gosterir ozellikle asiri sıkısınca lda turbo ile dahada enerjiklesir ayrica yenilerin yakiti daha düşük
14 senedir ortadan vites 4x4 kullanıyorum 8 senedirde yeni tip turbolu kullanıyorum diğer markalarda var teknik özelliklere baktığımız zaman karşılaştırmak çok basit fakat uygulamada öyle kolay değil bir defa en büyük etken ağırlıkları tam dolu şekilde eskisi 3200 civarı gelirken yenisi 2800 geliyor turboyu derseniz motora yükten başka katkısı yok bilmeniz gereken bir diğer şeyde birisi turbosuz şekilde 55 HP diğeri ise turbonun tam devir çalışmasıyla 55 HP diğer konulara girecek olursak birisi Avrupa montajı diğeri yerli hatta hindistan Çin üretimi parça kullanılıyor sonuç olarak elimdeki iki makinayı karşılaştırdığımız zaman ne yazıkki yeniler eskilere yakın bile olamıyor
 

14 senedir ortadan vites 4x4 kullanıyorum 8 senedirde yeni tip turbolu kullanıyorum diğer markalarda var teknik özelliklere baktığımız zaman karşılaştırmak çok basit fakat uygulamada öyle kolay değil bir defa en büyük etken ağırlıkları tam dolu şekilde eskisi 3200 civarı gelirken yenisi 2800 geliyor turboyu derseniz motora yükten başka katkısı yok bilmeniz gereken bir diğer şeyde birisi turbosuz şekilde 55 HP diğeri ise turbonun tam devir çalışmasıyla 55 HP diğer konulara girecek olursak birisi Avrupa montajı diğeri yerli hatta hindistan Çin üretimi parça kullanılıyor sonuç olarak elimdeki iki makinayı karşılaştırdığımız zaman ne yazıkki yeniler eskilere yakın bile olamıyor
Bende sana katılıyorum tek fark 750 devir ve az yakıt olduğunu düşünüyorum ama teknik verilerde eskisi 198nm tork yenisi 226nm tork bununla birlikte illaki çekiş farkı olur diye düşünüyorum bide eskilerü yerli üretim değilmi itahalmi geliyo ben onlarıda yerli biliyodum
 
Bende sana katılıyorum tek fark 750 devir ve az yakıt olduğunu düşünüyorum ama teknik verilerde eskisi 198nm tork yenisi 226nm tork bununla birlikte illaki çekiş farkı olur diye düşünüyorum bide eskilerü yerli üretim değilmi itahalmi geliyo ben onlarıda yerli biliyodum
56460A7A-969B-4DEC-A7B5-5900D1FC3B30.jpeg
Buyur kardeşim ilk ruhsatı imalatına bakabilirsin
 
Bende sana katılıyorum tek fark 750 devir ve az yakıt olduğunu düşünüyorum ama teknik verilerde eskisi 198nm tork yenisi 226nm tork bununla birlikte illaki çekiş farkı olur diye düşünüyorum bide eskilerü yerli üretim değilmi itahalmi geliyo ben onlarıda yerli biliyodum
Her şey tork değil eskiler birebir 56 şanzıman traktörde motordan önemli birşey varsa oda şanzımandır mesela üç takviyede eskilerin yapamayacağı iş yoktur fakat yeniler iki takviyeye düşüyor yenilerde şanzıman zayıf kalıyor birde pompa farkı var sonuç olarak iki traktörüde kullanıyorum ikisinde benim malım fakat beni dinlerseniz eskinin kuvvetini işini yenisi vermiyor
 
Her şey tork değil eskiler birebir 56 şanzıman traktörde motordan önemli birşey varsa oda şanzımandır mesela üç takviyede eskilerin yapamayacağı iş yoktur fakat yeniler iki takviyeye düşüyor yenilerde şanzıman zayıf kalıyor birde pompa farkı var sonuç olarak iki traktörüde kullanıyorum ikisinde benim malım fakat beni dinlerseniz eskinin kuvvetini işini yenisi vermiyor
Ben senin yerinde olsaydım ikisini kesinlikle çekiştirdim
 
14 senedir ortadan vites 4x4 kullanıyorum 8 senedirde yeni tip turbolu kullanıyorum diğer markalarda var teknik özelliklere baktığımız zaman karşılaştırmak çok basit fakat uygulamada öyle kolay değil bir defa en büyük etken ağırlıkları tam dolu şekilde eskisi 3200 civarı gelirken yenisi 2800 geliyor turboyu derseniz motora yükten başka katkısı yok bilmeniz gereken bir diğer şeyde birisi turbosuz şekilde 55 HP diğeri ise turbonun tam devir çalışmasıyla 55 HP diğer konulara girecek olursak birisi Avrupa montajı diğeri yerli hatta hindistan Çin üretimi parça kullanılıyor sonuç olarak elimdeki iki makinayı karşılaştırdığımız zaman ne yazıkki yeniler eskilere yakın bile olamıyor
Yapmadım değil onura yaptım eskisi aldı ama çekiştirmek bir makinanın gücünü belirleyecek unsur değil
Bende yeni 65 var eskisinide kullandim yeni 65 i.kesmek mümküm degil çeki islerinde 3 takviyeye indigim bi is zaten yok ya seri 1 ya takviye 4 siz nerede hangi iste kullaniyorsunuz özellikle kuyruk milinde yeniler bariz farkli rotovator kullaniyormusunuz yada slaj makinesi cin mali hististan demisiniz benim mazot pompasi made in brazil turbo holset baskada yabanci.malzeme yok yerli gerisi yag pompaları hema radyatör kale diger metal aksamlar cnh vs.motor ttf ama.eskilerde cok degisik ureticilerden malzemeler vardi akslardan tut motora kadar ayrica yeni olanlar eskilerden 150-200 kg daha ağırlar
 
Son düzenleme:
Bende yeni 65 var eskisinide kullandim yeni 65 i.kesmek mümküm degil çeki islerinde 3 takviyeye indigim bi is zaten yok ya seri 1 ya takviye 4 siz nerede hangi iste kullaniyorsunuz özellikle kuyruk milinde yeniler bariz farkli rotovator kullaniyormusunuz yada slaj makinesi cin mali hististan demisiniz benim mazot pompasi made in brazil turbo holset baskada yabanci.malzeme yok yerli gerisi yag pompaları hema radyatör kale diger metal aksamlar cnh vs.motor ttf ama.eskilerde cok degisik ureticilerden malzemeler vardi akslardan tut motora kadar ayrica yeni olanlar eskilerden 150-200 kg daha ağırlar
Kullanmadığım iş yok her işte kullanıyorum sadece tek traktörde değil birkaç traktör kullanıyorum ikiside kapımda kendi tecrübelerimi söylüyorum ilk olarak eskilerin motor fiat agri mazot pompası bosch almanya mazot otomatiği bosch İtalya hidrolik pompası hema endüstri İtalya özel üretimi şanzıman kısmı fiat 56 serisi şanzıman üretim olarak italyan yapımı (motor şanzıman birleşik olarak gelir geri kalan aksam türkiyede montaj edilir) ağırlık konusuda ikisinide kantara boş çıkarabilirsiniz bariz 300 400 kg eski tip daha ağır kitapçıkta yazan özelliklere aldanmak yerine kendiniz ölçüm yapabilirsiniz karşılaştırmada bu kadar ısrarcı olmamın bir diğer nedeni babam eski traktör tamircisi bende makine mühendisliği öğrencisiyim bir diğer kısım ben 55 HP traktörleri karşılaştırıyorum siz 65 HP traktörden bahsediyorsunuz tabiki yaptığı işte bir vites yüksek olması normaldir bunun dışında fiyat olarak eski tiple yeni tip arasında pek fazla fark oynamıyor buda gösteriyorki eski tip daha çok tutuluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Karataş
Kullanmadığım iş yok her işte kullanıyorum sadece tek traktörde değil birkaç traktör kullanıyorum ikiside kapımda kendi tecrübelerimi söylüyorum ilk olarak eskilerin motor fiat agri mazot pompası bosch almanya mazot otomatiği bosch İtalya hidrolik pompası hema endüstri İtalya özel üretimi şanzıman kısmı fiat 56 serisi şanzıman üretim olarak italyan yapımı (motor şanzıman birleşik olarak gelir geri kalan aksam türkiyede montaj edilir) ağırlık konusuda ikisinide kantara boş çıkarabilirsiniz bariz 300 400 kg eski tip daha ağır kitapçıkta yazan özelliklere aldanmak yerine kendiniz ölçüm yapabilirsiniz karşılaştırmada bu kadar ısrarcı olmamın bir diğer nedeni babam eski traktör tamircisi bende makine mühendisliği öğrencisiyim bir diğer kısım ben 55 HP traktörleri karşılaştırıyorum siz 65 HP traktörden bahsediyorsunuz tabiki yaptığı işte bir vites yüksek olması normaldir bunun dışında fiyat olarak eski tiple yeni tip arasında pek fazla fark oynamıyor buda gösteriyorki eski tip daha çok tutuluyor
Turk traktör fabrikasina bizzat gittim oradaki uretimin dediginizle alakasi yok tamami orada montaj ve imal ediliyor avrupadan gelen belli basli(mazot pompasi enjektör turbo gibi)parcalardan baska birsey yok s8000 motorlar zaten 80 li yıllardan sonra ulkemizde uretildi.agirlik konusunu konusmaya bile gerek yok sen neyine israrcisin ben zaten tartim yaptim ki bu forumda su olayi anlayamiyorum koskoca fabrika hatali bizim bildiklerimiz dogru bosa dememisler on yargiyi kirmak atomu parcalamaktan zor die
İmkanin varsa git iki traktörude ilave bisey takmadan ciplak hali ve yakit esit tart kantarda bak agirlik farkida sadece on mesnet degisikligi ve platform farki zaten geri kalan traktör ayni traktör.muhendislik okuyorum demissin ins hayirlisi ile mezun olursun ben universiteyi bitireli 10 yil oldu
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Ysener
Turk traktör fabrikasina bizzat gittim oradaki uretimin dediginizle alakasi yok tamami orada montaj ve imal ediliyor avrupadan gelen belli basli(mazot pompasi enjektör turbo gibi)parcalardan baska birsey yok s8000 motorlar zaten 80 li yıllardan sonra ulkemizde uretildi.agirlik konusunu konusmaya bile gerek yok sen neyine israrcisin ben zaten tartim yaptim ki bu forumda su olayi anlayamiyorum koskoca fabrika hatali bizim bildiklerimiz dogru bosa dememisler on yargiyi kirmak atomu parcalamaktan zor die
İmkanin varsa git iki traktörude ilave bisey takmadan ciplak hali ve yakit esit tart kantarda bak agirlik farkida sadece on mesnet degisikligi ve platform farki zaten geri kalan traktör ayni traktör.muhendislik okuyorum demissin ins hayirlisi ile mezun olursun ben universiteyi bitireli 10 yil oldu

Doğru Bilgi katılıyorum
 

Turk traktör fabrikasina bizzat gittim oradaki uretimin dediginizle alakasi yok tamami orada montaj ve imal ediliyor avrupadan gelen belli basli(mazot pompasi enjektör turbo gibi)parcalardan baska birsey yok s8000 motorlar zaten 80 li yıllardan sonra ulkemizde uretildi.agirlik konusunu konusmaya bile gerek yok sen neyine israrcisin ben zaten tartim yaptim ki bu forumda su olayi anlayamiyorum koskoca fabrika hatali bizim bildiklerimiz dogru bosa dememisler on yargiyi kirmak atomu parcalamaktan zor die
İmkanin varsa git iki traktörude ilave bisey takmadan ciplak hali ve yakit esit tart kantarda bak agirlik farkida sadece on mesnet degisikligi ve platform farki zaten geri kalan traktör ayni traktör.muhendislik okuyorum demissin ins hayirlisi ile mezun olursun ben universiteyi bitireli 10 yil oldu
Bahsettiğim 2006 2008 arası olanlar araştırabilirsiniz veya fabrikayı arayabilirsiniz aldığım zaman boşuna 6 ay beklemedim ayreten fabrikaya bizde defalarca gittik bir diğer konu zaten s8000 ttf motor yok üzerinde Fiat agri motor var ısrarcı demişsiniz size iki traktörde elimde ben kullanıyorum tarttım test ettim diyorum hala ısrar eden sizsiniz iki makinada hala kapımda ön yargı ayrı şeydir yıllarca kullandığın makinayı karşılaştırmak ayrı şeydir. Teşekkür ederim üniversiteyi 10 20 yıl önce bitirmek pek bişey değiştirmez 1 bölüm okumak ayrı 3. Bölümü okumak daha ayrı bir durum
 
Turk traktör fabrikasina bizzat gittim oradaki uretimin dediginizle alakasi yok tamami orada montaj ve imal ediliyor avrupadan gelen belli basli(mazot pompasi enjektör turbo gibi)parcalardan baska birsey yok s8000 motorlar zaten 80 li yıllardan sonra ulkemizde uretildi.agirlik konusunu konusmaya bile gerek yok sen neyine israrcisin ben zaten tartim yaptim ki bu forumda su olayi anlayamiyorum koskoca fabrika hatali bizim bildiklerimiz dogru bosa dememisler on yargiyi kirmak atomu parcalamaktan zor die
İmkanin varsa git iki traktörude ilave bisey takmadan ciplak hali ve yakit esit tart kantarda bak agirlik farkida sadece on mesnet degisikligi ve platform farki zaten geri kalan traktör ayni traktör.muhendislik okuyorum demissin ins hayirlisi ile mezun olursun ben universiteyi bitireli 10 yil oldu
Evet 80 lerde motor üretmeye başlayan bir fabrika kendi motorunu bırakıp tümosandan motor almaya başlıyor Buda farklı bir konu ben ttf s8000 motorla üretilen 54 C 480 640 55 46 55 56 65 46 70 56 ve diğer serilerde motor görmedim
 

Benzer Konular