5612 Massey Ferguson kullanıcısıyım bu sene dönerli pulluk aldım ayarlamaya geldiklerinde pulluğu ayarlayan usta traktörün gidemediğini gördü ve traktör sağır kalmış dedi aklıma takıldı eğer traktör sağır kaldıysa bu durum nasıl aşılır ?
Hacı abi ilk 500 saate kadar devirli kullanmak gerekli idi hemen hemen her devirde kullanmak lazım sağır kalmaması için ben öle biliyom hocam daha iyi açıklar...1050 kg 15 numara
Yazılım şart ağam...Traktör 1600 saatte şuan traktör 1600-1800 devirlerde kullanıldı genellikle
Hocam yazilim,eksantrik degisimi bunlarin motora bi zarari var midir?Özelliklede eksantrigin.Yaptiran herkes memnun ama benim icime pek yatmiyo,servis karteli yapacak,ön dingili ayiracakmis yapmak icin dingili sökmuşken eksantrikde yapalim diyor.Bu konuda sizin fikriniz nedir?Torkta felan bi artis olur mu?Traktörün motoruna yazılım gerekiyor, 600 n.m. torka motor açılırsa sağırlık kalmaz.
Yazılımlı T5 , egzantrik değişimi yapılmış TD75 kullanıyoruz, uygun motor yük dengeleme devirlerinde kullanılırsa yakıt tasarrufu sağlanabiliyor.Hocam yazilim,eksantrik degisimi bunlarin motora bi zarari var midir?Özelliklede eksantrigin.Yaptiran herkes memnun ama benim icime pek yatmiyo,servis karteli yapacak,ön dingili ayiracakmis yapmak icin dingili sökmuşken eksantrikde yapalim diyor.Bu konuda sizin fikriniz nedir?Torkta felan bi artis olur mu?
Bu iş yazılımla oluyorsa kimse seri sonu modeli satın almaz , yazılımla başlangıç ve orta modeli seri sonu yapar. MF 5410 u MF 5450 yapmak bu kadar kolay mı hocam, şanzıman ve aktarma organları değiştirilemediğine göre sonuç tatmin edici olur mu? Ayrıca traktör garanti dışı kalmaz mı?Yazılımlı T5 , egzantrik değişimi yapılmış TD75 kullanıyoruz, uygun motor yük dengeleme devirlerinde kullanılırsa yakıt tasarrufu sağlanabiliyor.
Çekiş artmışsa torkta artmış demektir.
Bu tork artışı motor serilerinin başlangıç veya orta modellerine yapılıyor, seri sonundaki motora yakın motor gücü elde edilmiş oluyor.
Toplam traktör ağırlığı 3,5 ton ise 350 n.m. torktaki motorun tork ağırlık dengesi 10 n.m./kg olabilir.
11 n.m./kg tork-ağırlık dengesi üzerinde motor gücü kullanımında traktörün patinaj ortalaması %10 dan fazla değerlere geçebilir, yakıt fazla yakabilir.
5065E nin egzantrik değişse çok olsun 300 n.m. gibi değerlere gelsin, motorun tork yedekleri de %22 tercih edilmiş, baygın gider.
Egzantrik değişimiyle +50 n.m. gibi fark oluşur, bir vites hızlı çalışabilir, traktörde rahatlar, yaptırınız.
Tabiki dyna6 da iyi gider hacım.Kaçıncı vitesle rahat gidiyor?
Dyna 4 mü 6 mı?
Aynen dediğiniz gibi olur, seri başı NH T6 140 alınırsa , 500 n.m. tork civarları motor torku bulunuyor, büyük işletmenin ot çevirme, ekim traktörü.Bu iş yazılımla oluyorsa kimse seri sonu modeli satın almaz , yazılımla başlangıç ve orta modeli seri sonu yapar. MF 5410 u MF 5450 yapmak bu kadar kolay mı hocam, şanzıman ve aktarma organları değiştirilemediğine göre sonuç tatmin edici olur mu? Ayrıca traktör garanti dışı kalmaz mı?
Hacım mesela pullukta hep 15 gaz ile sürüm yaptın motor o gaza göre alışır diğer devirlerde pek canlı olmaz o yüzden hemen hemen her devirde kullanmak gerekir bazende acımıyacan tam gaz verecen korkma hiç bi şey olmaz çok yakar diye korkuyosan aha böle sağır kalır bende hattat 285 var çok güzel açtım motoru [emoji6]Sağır kalma olayına bi türlü akıl erdiremedim.
Mekanik parça 500 saatte alışmaz ise 1000 Saatte alışamayıp ne yapacak ?
Konfor özellikli motor dizaynları var.Sağır kalma olayına bi türlü akıl erdiremedim.
Mekanik parça 500 saatte alışmaz ise 1000 Saatte alışamayıp ne yapacak ?
T5 yazılım yaptım demişsin kardeşim bende düşünüyorum ama aklıma 115 bg bunu 140 yaparsak motorda 140lık cüsse yok zararı olur gibi sorular geliyor siz bu konuda ne düşünüyorsunuzYazılımlı T5 , egzantrik değişimi yapılmış TD75 kullanıyoruz, uygun motor yük dengeleme devirlerinde kullanılırsa yakıt tasarrufu sağlanabiliyor.
Çekiş artmışsa torkta artmış demektir.
Bu tork artışı motor serilerinin başlangıç veya orta modellerine yapılıyor, seri sonundaki motora yakın motor gücü elde edilmiş oluyor.
Toplam traktör ağırlığı 3,5 ton ise 350 n.m. torktaki motorun tork ağırlık dengesi 10 n.m./kg olabilir.
11 n.m./kg tork-ağırlık dengesi üzerinde motor gücü kullanımında traktörün patinaj ortalaması %10 dan fazla değerlere geçebilir, yakıt fazla yakabilir.
5065E nin egzantrik değişse çok olsun 300 n.m. gibi değerlere gelsin, motorun tork yedekleri de %22 tercih edilmiş, baygın gider.
Egzantrik değişimiyle +50 n.m. gibi fark oluşur, bir vites hızlı çalışabilir, traktörde rahatlar, yaptırınız.