Bize önce traktör ve römork hakkında bilgilendirirsen daha iyi yardımcı olabiliriz.
Bu durum turbosuz motorlarda daha geçerli, çünkü motor kompresyon gücünü motor hacmi etkiliyor. Bugün td75 ile td110 ayni motora sahip. Aynı yükle 75 takviye 2 ile çiktiği yerde 110 belki seri 1 ile çikabilir. Yani 110 seri bir ile ciktigi yerden ayni viteste inerse butun yük frene kalir.Kaçıncı vites ile çıktıysan o vitesle in diye de bişey duymuştum, bizim köyde de rampa yok ki.
Yerine ve yokuşa göre değişir. Bazı dik yokuşlarda, tekerler sira ile geri dönmeye başlar ve direksiyon hakimiyetini, zemine bagli olarak, kaybedebilirsin. Genelde olan şey budur. Yapılacak çek traktörü hizlandirmaktir. Gaz vereceksin. Yokuşta vitesi en küçüğe alıp inme işi yüke bağlı olarak değişir. Arkadan aşırı bir itme söz konusu ise frene abanmak devri dusurmeyebilir. MF 265 kullanıcıları iyi bilir
çok güzel açıklamıssın abi. mf 265 içindeğil gerektiğinde 4x4 traktörlerdede oluyor traktörün her türlü kontrolü bizde olmalı.ıslak zeminde mumkunse fren kullanılmamalı.