MF nin ön jant çapı ve Deutz un arka jant aynı ise teknik olarak mümkün. Fakat MF nin janttaki delikler ağırlıkların delikleri ile uymaz büyük ihtimalle.
Bu sebeple jantlara yeni delik deldirilebilir fakat bence bu yapılmamalı. Bunun yerine janta lama yaptırıp onu 6 deliğe bağlayıp üzerine ağırlıklara uygun 4 lü saplama yapılarak bağlanması uygun olur.
Jant içi ağırlıkların dönme direnci olduğundan ve şanzımana ek yük getirdiğinden ihtiyaç durumunda ön lastiklere antifrizli su kullanılması daha sağlıklı olur.
Motor lastik içindeki suyu döndürmek için güç harcamaz.Tutunmaya katkısı olur.
Ek ağırlık düzgün takılmazsa balans sorunu da ortaya çıkabilir.
Ön jant içi ağırlığı hiçbir şekilde tavsiye etmeyiz.
Traktörün patinaj ortalaması yüksekse , ön kepçe kova bırakarak kullanılabilir veya
traktörün altına ek şase yapılıp önüne sıyırgı takılan modellere bakılabilir.
Traktör genel ağırlığı yüksek olan modellerde fazla ihtiyaç değil , en fazla 3 adet olması yeterli olur , 4 adet olması uygun değildir.Arka jant için ağırlık ?
BilmiyorumMF 285 S , modellerde ek şase takmak için bağlantı yerleri mevcuttur , yeni modellerde var mı?