Traktör dünyasında kırılamayan önyargılar...

Bu video ya baktım da şoför resmen hile yapıyor. Kubota jd ve newholland da geri vitese takıp traktörün arkasını kaldırıyor.

Olayın kendi hile...
İnsanların kolay algılayıp karşılaştırabilecekleri bir özellik verip satış yapmak.
Ağır olan iyidir felsefesine vurgu yapmışlar.
Tam Hint pazarlama stratejisi.
Arka tekerlere su basmak veya arka ağırlık takmak imkansız bir şey çünki.
 
  • Beğen
Tepkiler: h.ayhan
evet İLK ve EN önemli faktör bayi/servis galiba..

bu yüzden yarın birgün hepimiz Mahindracı olabiliriz demedi demeyin:)

hintliler piyasaya bi girdimi olay biter..

10 yıllık elimde traktör olsa ne yaparım.Pazara çıktım, 2. eli ne kadar, üstüne ekledim, yeni aldım, ne verdim, sıkıştım sattım, ne aldım,servise gittim ne oldu ?
Madalyonun ters tarafından da bakmak lazım. Empatik (kendini karşıdakinin yerine koyma) düşünmek gerekiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: kubilay 85
Ben şu çok çekiyor muhabbetine hastayım.Traktör 70 beygir 90 beygirin yaktığı yakıtı yakıyor ama çok çekiyor e kardeşim bırakta çeksin.Ama ondan az yakan traktörler çekmiyor.Bence bunun kırılması gerek...

http://analizsimulasyon.com/2017/10/29/fren-ozgul-yakit-tuketimi/
Traktör için bu değerler 1600-1800 devir gibidir.
Kuvvet=Kütle*İvme, Tork az ise kuvvette az olacaktır.Yumuşak zeminde çeker, sert zeminde susar.
 
Ben servise ve yedek parça bulunabilirliğine bakarım. Nasıl olsa usta var diye piyasaya yeni girmiş markayı almak bana göre mantıksız.Ben 165'i alırken daha binmeden galerici ön düzeni sıkıntılı haberin olsun dedi aldım ön düzen yapılırken o kadar yaygın olmasına rağmen bi tane civata buladadım uzun uğraş sonucu yaptı Bi laf vardır bildiğin ayranı bilmediğin yoğurda deyişmeyecen diye. Bizim ilçede Tümosan Sdf grubu Erkunt Valtra Hattat Nh ve Case servisleri var. Bazı yerde ağırlık kimi yerde serilik lazım olur. İşe göre ürün almak iyidir. Eskiden elektronik cihaz alırken ağırlığına bakarlardı günümüzde kapı sesine göre araba alıyorlar :)
 

ülkemizde faaliyet gösteren iki dev hintli motosiklet firması olan bajaj ve hero da ve çin-turkish ithalat firmasında çalıştım,hatta bajaj yapılanması ,servis bayi oluşum sürecinde hatırı sayılır görevlerde bulundum.Çıkardığım sonuç ve aldığım tecrübe eşşizdi.Motorlar ilk geldiği günlerde yılların servis müdürleri bile bu markaları afrika mantığıyla iş görüyorlar diye yerden yerden vururlardı,şimdilerde ise hepsi birer hint fanatiği oldular.Sonuç (kişiseldir,herkesin fikrine saygı duyarım)Biz Türkler çok şeyi iyi yaptığımzı düşünürüz fakat maalesef bi halt ettiğimiz yok,eksikleri bulup milletin yüzüne çarpmakta üzerimize yok.Uyanalım hintliler ,çinliler bizden çok ileri gitmişler,biz hala gelmiş burda made in india ,china etiketini tartışıyoruz...
 

Benzer Konular