Allah razı olsun rahatlık olarak çok fark var geniş kabin pedallar yukarıda görüş açısı çok güzel çekiş olarak fark var turbo ve 95 beygir birde 8066 nın 4. Vitesi çok seriydi 3 ten 4 de geçince birden hız farkı oluyordu buda rampada bayilmaya sebep oluyordu 3 cü viteste çok bağırıyordu TD 95 vites aralığı güzel ama 8066 gibi yola gitmiyor kullandıkça görücez artıları eksileriHayırlı olsun , nasıl ilk izlenimlerin.
Allah razı olsun cemal abimHayırlı olsun tekerine taş deymesin
Sağol İsmail abim Allah razı olsunhayırlı olsun
Allah razı olsun sağolasınHayırlı olsun allah kaza bela vermesin
Allah razı olsun teşekkür ederim cümlemize hayırlı bereketli kazançlarHayırlı uğurlu bereketli olsun.
Bol kazançlar dilerim.
Teşekkür ederim Allah razı olsunHayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Allah razı olsun teşekkür ederimHayırlı olsun, güle güle kullanın
Teşekkür ederim Allah razı olsun haklısın 8066 nın yeri bam başka onu hiçbir zaman yabana atamam çok sağlam bir motor üç yıl masrafsız balya bağladı onun ciğerden gelen yırtılırcasına gelen sesi 95 te yok abi ama konfor rahatlık ayrı bir şeyHayırlı olsun, Mesut bol kazançlar dilerim. Dediğim gibi 66 kadar cefakar, masrafsız ve çiftçi dostu değildir, ama konfor ve çekiş hissedilir derecede tatmin edecektir.
Teşekkür ederim abim sağolHayırlı olsun güle güle kullanın
Hayırlısı olsun o pulluklarınrahat çekemez dengesizlikten. 4/14 olmalı yada 5/12 rahat gitmesi için