Gidecen yoksa randıman tutmadı diye dert yanıyorsun
Pompayı söküp götürüyorsun bir el atıyorlar pompa fişek.. İleri geri hareket kolu sağda olunca bildiğin karıştırıyorum fazlasıyla dip dibe olan 2 koldan bahsediyoruz Valtra'larda birde takviye zımbırtısıda var aynı muhitte
Şimdi kamyonu otobüsü geçelim sağ demişken Valtrada bile Shuttle kolu sol tarafta demekki traktörlerde kullanışlı olan taraf istisna gözekmeksizin sol taraf
Videoya gelirsek evet bahar sürümü ama yaz şartlarındada durum değişmiyor II-3 ile istisnasız gidiyor. Vİdeoda bayılıyor demişsinde ilgisi yok II-3 az bile geliyor düz 1 e taktım ama yemiyor hızlı geliyor biraz sıvaltmak lazım pulluk derinliğini ozaman gider
Gaz konusuna gelirsek daha öncede bu traktörle ilgili bir konuda teknik detaylar paylaşmıştım bu traktörün güç eğerisi eski Fiat'lar gibi ileri devirlerde gücünü gösteriyor misal güncel bir traktör 2200 devirde maksimum gücüne ulaşırken L95 2500 devirde ulaşıyor torkunuda 1600 devirde buluyor o yüzden randımanlı çekişi 1800 devirde veriyor bu traktör. Video çekerken arkam dönük gaza fazla basmışım 2000e çıkmış önüme dönünce çektim ayağımı
Bu şekilde 2 litrenin altında yakıyor çok rahat 55-60 dekar yer sürüyor 3 lü 14 numara pulluk ile.
Patlatma konusu bizde 11 li var ağır geliyor zaten ama 9 lu tam geliyor. Sizinkisinde hidrolik sıkıntısı olabilir kontrol ettirin derim.
Valtra cultramıdır yoksa başka bişeymidir ben onu bunu bilmemde bugün fuarda 95 lik bir Valtra'ya bindim yeminle kapıma sokmam
O ne dar bir kabin o ne iğrenç bir debriyaj basamıyosun utanmadan yumuşak pedal yazmışlar bir kutu gres sürsen gene yumuşamaz o ne iğrenç damper valfleri küçük küçük elini atsan ulaşamıyosun anasının gözüne konmuş bir pto debriyajı 1000 devir seçeneği olmayan amaçsız bir dizayn amaçsız bir üretim zaten fiyatının 116 bin lira olmasına şaşmamalı herşeyden biraz var ama hiçbişeyden tam yok
Böyle bakınca hakikaten biri Passat diğeri Fluence