SATILIK 110-90 turbo


Ynt: SATILIK 110-90 turbo

arkadaşlar dün bu motora bakmaya gittik gerçekten görünüş olarak çook diri duruyor ve fotoya göre çook baba bi görünüşü var çalıştırdım sese bayıldım alk-*s üzerinde lastik fabrika lastiği dedi eğere doğruysa %60-65 civarı lasttik var arka lastiktler çok büyük ve geniş yanak baba al bunu bana dedim anlş-*s motor 7000 kusur saatte usta götürüp baktıracam hastası oldum:)
 
Ynt: SATILIK 110-90 turbo

BOZKURT07 link=topic=51556.msg701076#msg701076 date=1360611919' Alıntı:
arkadaşlar dün bu motora bakmaya gittik gerçekten görünüş olarak çook diri duruyor ve fotoya göre çook baba bi görünüşü var çalıştırdım sese bayıldım alk-*s üzerinde lastik fabrika lastiği dedi eğere doğruysa %60-65 civarı lasttik var arka lastiktler çok büyük ve geniş yanak baba al bunu bana dedim anlş-*s motor 7000 kusur saatte usta götürüp baktıracam hastası oldum:)

7000 saatteki motorun üzerinde nasıl oluyorda fabrika çıkışı lastikler oluyor?Durduğu yerde mi çalışmış bu makine?
 
Ynt: SATILIK 110-90 turbo

110-90 orjinal kabinlisi bende de var.ve 9500 saatte hala orjinal lastikleri var.önler zayıf ama arkalar yüzde 60 civarı..
hani diyorsunuz ya cok yakar diye ben size yakıtı söyleyeyim.
pulluk: 6 tabak ve 15 inc. yakıt 1.20
nadas ikileme de 24 lü diskoravda yakıt : 0,9

ama bu traktörle yola çıkmayacaksın yolda yakıyor.

ve ilginçtir ki tırmık arkasına 24 lü mibzer takıp ektim 0,5 yaktı bi iş için tarlada boş gezdim yine 0,5 yaktı.
 
Ynt: SATILIK 110-90 turbo

Turbo takınca 140 beygir oluyor.Haliyle daha büyük alet takıyosun.Motorun gücü belli.Alet de büyük.Ama ara elemanlar 110 HPye göre yapılmış durumda.Daha fazla zorlanıyor.Daha fazla sürtünme kuvvetine maruz kalıyor.Daha çabuk aşınıyor.Bu yüzden de daha sık değiştirmek zorunda kalıyoruz
 
Ynt: SATILIK 110-90 turbo

<<B.Özyurt>> link=topic=51556.msg702039#msg702039 date=1360790592' Alıntı:
Turbo takınca 140 beygir oluyor.Haliyle daha büyük alet takıyosun.Motorun gücü belli.Alet de büyük.Ama ara elemanlar 110 HPye göre yapılmış durumda.Daha fazla zorlanıyor.Daha fazla sürtünme kuvvetine maruz kalıyor.Daha çabuk aşınıyor.Bu yüzden de daha sık değiştirmek zorunda kalıyoruz

Gazı kestimi rolanti hızını aşırı artırırsa turbo olacağı o dur arkadaş haklıdır. Fakat turboyu çok iyi şartelli bir şekilde ayarlıycak ustaya götürmek lazım oda ayrı bir heves ara dur ustayı... Fakat traktör işte budur diyesim geldi.
6 silindir motor fevkaledenin fevkinde bununla 13-14 gazı geçmeden iş yapmak lazım ;) Şu efsaneyi 1 hafta sürmek vardı...
 

Benzer Konular