Sahibi anlatıyor tr6.140


Garanti süresi bitince durumu değerlendireceğiz Evren kardeşim.
Çok teşekkür ederim, sağol eksik olma, ıhtiyaç olursa yardımını isteyebilirim.
Şu an veri toplama aşamasındayız diyelim.
Sen ne düşünüyorsun, senin niyetin var mı yazılım ile güç arttırımı yapmaya?
Bende doktor sihirbaz arkadaş Dr. Ecudan bahsetmişti. Edirne Dr. Ecu bayisini aradı. yazılım ile ilgili olarak arkadaş bilgili ve konuya hakim durumda. Bizde de 115c var bende dpf özelliğini iptal ettireceğim çünkü filtre çok maliyetli köye gelip yazılım atabileceğini söyledi. 115c ye yazılım atmaya gerek yok ağırlık gerek uygun pulluk ile yazılım atılmayan 6020 den iyi gidiyor. Ama 6020 potinger de yazilim atılmadan bile 115c den cok üstün. 115c nin üzerinden geçer.

2. Konu ben yazılım atilan 6020 yi gördüm. 140 bg. Benim gördüğüm bu seride 140 bg çok ideal.

Önceden 1900 ile 2000 devirde 5 li 16 li pulluk cekiyordu şimdi 1600 devirde rahat rahat pullugu çekebiliyor. Yakit sarfiyatı azaldı.

3.konu Beyin değiştirilerek işlem yapılabiliyor. Örnek mf 6460 a yazılım atmadan motor beyni değişimi yapıldı mf 6470 beyni takıldı fakat maliyetli. Yazılım atmak daha pratik ve maliyeti düşük.
 
Garanti süresi bitince durumu değerlendireceğiz Evren kardeşim.
Çok teşekkür ederim, sağol eksik olma, ıhtiyaç olursa yardımını isteyebilirim.
Şu an veri toplama aşamasındayız diyelim.
Sen ne düşünüyorsun, senin niyetin var mı yazılım ile güç arttırımı yapmaya?
Ben alırken bilerek 120 modelini aldım abi kılıçlarada sordum servisede sordum 120 130 140 modellerin herşeyleri aynı sadece beyindeki grafikler değişik yazılım işide grafiklerin oynanmasıyla oluyor. Ben yazılım attırıcam ama bi dahaki sezon başı gibi düşünüyorum şuan bizim ağır işimiz kalmadı ama sizin çeltik zamanı lazer işiniz var yazılım yaptırırsanız farkı göreceksiniz önce ben arabaya attırıcam turbolu arabanız varsa arabayada attırmanızı öneririm yakıt tasarrufu sağlıyor daha önceki arabamda yazılım vardı
 
Ben alırken bilerek 120 modelini aldım abi kılıçlarada sordum servisede sordum 120 130 140 modellerin herşeyleri aynı sadece beyindeki grafikler değişik yazılım işide grafiklerin oynanmasıyla oluyor. Ben yazılım attırıcam ama bi dahaki sezon başı gibi düşünüyorum şuan bizim ağır işimiz kalmadı ama sizin çeltik zamanı lazer işiniz var yazılım yaptırırsanız farkı göreceksiniz önce ben arabaya attırıcam turbolu arabanız varsa arabayada attırmanızı öneririm yakıt tasarrufu sağlıyor daha önceki arabamda yazılım vardı
Eyvallah kardeşim sağol.
Bizim de en ağır isimiz lazer, sürüm, goble diskaro. Sürüm işi bitti, goble diskaro için 2 günlük iş kaldı, lazer tesviye kısmetse nisan ayına doğru. Özetle yaptırırsak şubat marta doğru yaptırırız.
Turbolu 2 tane araç var. Biri Isuzu Dmax diğeri Fluence. Isuzu ya düşürürüz belki
 
Bende doktor sihirbaz arkadaş Dr. Ecudan bahsetmişti. Edirne Dr. Ecu bayisini aradı. yazılım ile ilgili olarak arkadaş bilgili ve konuya hakim durumda. Bizde de 115c var bende dpf özelliğini iptal ettireceğim çünkü filtre çok maliyetli köye gelip yazılım atabileceğini söyledi. 115c ye yazılım atmaya gerek yok ağırlık gerek uygun pulluk ile yazılım atılmayan 6020 den iyi gidiyor. Ama 6020 potinger de yazilim atılmadan bile 115c den cok üstün. 115c nin üzerinden geçer.

2. Konu ben yazılım atilan 6020 yi gördüm. 140 bg. Benim gördüğüm bu seride 140 bg çok ideal.

Önceden 1900 ile 2000 devirde 5 li 16 li pulluk cekiyordu şimdi 1600 devirde rahat rahat pullugu çekebiliyor. Yakit sarfiyatı azaldı.

3.konu Beyin değiştirilerek işlem yapılabiliyor. Örnek mf 6460 a yazılım atmadan motor beyni değişimi yapıldı mf 6470 beyni takıldı fakat maliyetli. Yazılım atmak daha pratik ve maliyeti düşük.
Tekirdağ in hangi köyündensiniz?
 
2 ay sonra traktörün garanti süresi bitiyor.
Bahsettiğiniz konuyu yetkili servis ile görüşeceğim.
2 yıl önce biz aldığımızda 120 ile 130 un liste fiyati arasında 12-13 bin TL fark vardi. Şu anda 21 Bin TL fark var görünüyor.
Bahsettiğiniz yazılım ücreti 120 ile 130 un satış fiyatı arasındaki farktan daha düşük olmalı diye düşünüyorum.

Servis ile görüştünüz mü? Sezon başlamadan hazırlıkları yapmak iyi olacaktır.
 
Maalesef görüşmedik hocam, başka bahara kaldı..
İkinci bahar geldi, ne yaptınız.


Alabora' da motoru 1700-1800 rpm devirle çalışmaya zorluyor.
Tork , güç eğrisi kesişim devri 1950 rpm de bulunuyor,
Aynı zamanda da ek güç üretiminde tork, güç eğrisi kesişim devri 1950 rpm devirde , ideal çalışma devridir.
Alabora ve mikser çekiminde 4. vitesi doğru tercih etmiş fakat motor devrinin 2000 rpm devirle kullanılması gerekir.
Motor yükünün çok olduğu iş durumunda motorun sabit güç aralığı devirleri kullanılır.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt