Çiftçiler traktörü fuarda satın alıyor
ÇİFTÇİLER TRAKTÖRÜ FUARDA SATIN ALIYOR -TÜRKTRAKTÖR GENEL MÜDÜR YARDIMCISI İRFAN ÖZDEMİR: - ' ' ÇİFTÇİLER TRAKTÖRÜ FUARDA SATIN ALMAYI DAHA ÇOK TERCİH EDİYOR. ÇİFTÇİNİN EN BÜYÜK BEKLENTİSİ YÜKSEK VERİM GÜCÜ VE DAYANIKLILIK ' ' - ' ' 63 ÜLKEYE İHRACAT GERÇEKLEŞTİRİYORUZ. BUNLARIN BAŞINDA KUZEY AMERİKA VE AFRİKA GİBİ GELİŞMEKTE OLAN PAZARLAR GELİYOR. AVRUPA PAZARINDA İSE İTALYA VE İSPANYA GİBİ ÜLKELERDE OLDUKÇA BÜYÜK BİR BAŞARI YAKALADIK ' '
KONYA (A.A) - Mürsel Çetin - TürkTraktör Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İrfan Özdemir, satın alınan bir traktörün o çiftçinin ailesinden bir parça olduğunu ve ailenin içine girdiğini bildirerek, ' ' Traktör, bir geçim, gurur kaynağı, aynı zamanda ulaşım ve bir sosyalleşme aracı olarak kabul görüyor. Çiftçiler traktörü fuarda satın almayı daha çok tercih ediyor ' ' dedi.
Özdemir, AA muhabirine yaptığı açıklamada, TürkTraktör olarak, 2010 yılı genelinde gösterdikleri başarılı ve etkili bir performansı, 2011 ' in ilk çeyreğinde de devam ettirdiklerini belirterek, ' ' Son 3 yıldır, Türkiye ' de yüzde 50 ' nin üzerinde gerçekleşen pazar payımızla, pazarın liderliğini üstlenmekteyiz. 2010 yılında, yıllık üretimimizi 2009 ' a kıyasla 14 bin 310 adetten 28 bin 348 adete taşıdık ' ' diye konuştu.
Bu büyüme ile otomobil üreticisi olan firmalar (Tofaş, Renault, Otosan, Toyota, Hyundai, Karsan, Honda, Mercedes ve Temsa) arasında üretimde 6. sırada yer aldıklarına dikkati çeken Özdemir, 2011 yılında da aynı başarıyı ve liderliği sürdürmeyi hedeflediklerini söyledi.
Otomotiv sektörünün ilk üretici firması olma özelliğini taşıyan TürkTraktör olarak, yıllık 35 bin adet traktör ve 25 bin adet motor üretim kapasitelerinin bulunduğunu anımsatan Özdemir, esnek üretim altyapıları sayesinde, pazarın koşullarına ve talep oranlarına çok kısa sürede uyum sağlayabildiklerini vurguladı.
TürkTraktör olarak 63 ülkeye ihracat yaptıklarını anlatan Özdemir, şunları kaydetti:
' ' Bunların başında Kuzey Amerika ve Afrika gibi gelişmekte olan pazarlar geliyor. Avrupa pazarında ise İtalya ve İspanya gibi ülkelerde oldukça büyük bir başarı yakaladık. 2010 yılında 8 bin 938 adet traktör ihraç ederek, OSD ' ye kayıtlı firmalar arasında ihracatta 8. sıraya yerleştik. ' '
ÇEVREYE DUYARLI MOTOR-
Bu yılın başından itibaren, çevreye daha duyarlı Tier-3 motorla yeniledikleri bütün yerli New Holland ve Case IH modellerinin tanıtımını gerçekleştirmeye başladıklarını dile getiren Özdemir, şöyle devam etti:
' ' Türk çiftçisinin orta vadede verimini arttırmaya yönelik gerçekleştirilen bu uygulamayla, yakıt tasarrufu sağlanması ve yüksek performanstan daha çok kazanım sağlanması hedeflenmektedir. Bunun yanı sıra TürkTraktör olarak, çiftçinin tarımsal aktivitesini destekleyecek ve tamamlayacak her türlü gelişmiş tarım ekipmanları sağlamaktayız. Farklı beygir gücünde çalışan motorlarımızın yanı sıra, birçok modelde klimalı-klimasız seçeneklerimiz de mevcuttur. ' '
Tarım fuarlarının, fuarın gerçekleştiği il ve çevre iller çiftçisine ulaşma, tüm ürünlerini sergileme ve çiftçiyle doğrudan iletişim kurma için çok etkili bir mecra olduğunu vurgulayan Özdemir, ' ' Çiftçilerle bire bir iletişimimizi güçlendirmek, ürünlerimizi doğrudan tanıtmak ve çiftçinin ürünü şahsen deneyimlemesi için fuarlar büyük önem taşıyor. Şunu da vurgulamak isterim ki; çiftçiler traktörü fuarda satın almayı daha çok tercih ediyor. Bu nedenle yerel ve ulusal fuarlardaki etkinliğimize her zaman öncelik ve önem veriyoruz ' ' dedi.
Çiftçinin en büyük beklentisinin yüksek verim gücü ve dayanıklılık olduğunu bildiren Özdemir, şu ifadeleri kullandı:
' ' Bu doğrultuda çiftçinin her an yanında olabilecek, dayanıklı ve güçlü, yüksek performans sunan ve hedeflediği verimi almasına katkı sağlayacak traktör ve ekipmanlar öne çıkıyor. Aynı zamanda satış sonrası hizmetin kalitesi de satın alınan ürünlerimizi desteklemek açısından büyük rol oynuyor. Bu yurt dışında da aynı... Traktör pazarından beklentisine değinmemiz gerekirse; uygun koşullu banka kredileri, ödeme seçenekleri, devlet teşvik düzenlemeleri önem teşkil ediyor. ' '
-TRAKTÖR GURUR KAYNAĞI-
Çiftçiden öncelikli beklentilerinin ihtiyacına yönelik doğru ürünü seçmesinin, çiftçinin verimini etkileyecek en önemli etkenler arasında yer aldığını anımsatan Özdemir, ' ' Tarım aktivitelerinin tamamlayıcı unsuru olan tarım ekipmanlarının önemini küçümsememek gerekiyor. Bu nedenle, doğru ve dayanıklı tarım ekipmanlarına yatırım yapmak gerekmekte. Yaşı geçmiş traktörlerin kullanımı da verimin azalmasına neden olduğundan, yaşını dolduran traktörleri yenilemek büyük önem taşıyor ' ' diye konuştu.
Çiftçi için traktörün ne anlam ifade ettiğiyle ilgili Özdemir, şu ifadeleri kullandı:
' ' Türk kültüründe traktör, herhangi bir araç gibi muamele görmüyor. Satın alınan bir traktör, o çiftçinin ailesinden bir parça oluyor ve ailenin içine giriyor. Traktör, bir geçim, gurur kaynağı; aynı zamanda ulaşım ve bir sosyalleşme aracı olarak kabul görüyor. Ailenin planlamasında, hangi traktörün, neden alınacağının planlanması büyük yer tutuyor. Çiftçi, çok değer verdiği traktörünü, büyük bir özveriyle satın alırken; onun her anına destek olacak, yüksek performans ve dayanıklılık gösterecek bir karşılık arıyor. ' '
ÇİFTÇİLER TRAKTÖRÜ FUARDA SATIN ALIYOR -TÜRKTRAKTÖR GENEL MÜDÜR YARDIMCISI İRFAN ÖZDEMİR: - ' ' ÇİFTÇİLER TRAKTÖRÜ FUARDA SATIN ALMAYI DAHA ÇOK TERCİH EDİYOR. ÇİFTÇİNİN EN BÜYÜK BEKLENTİSİ YÜKSEK VERİM GÜCÜ VE DAYANIKLILIK ' ' - ' ' 63 ÜLKEYE İHRACAT GERÇEKLEŞTİRİYORUZ. BUNLARIN BAŞINDA KUZEY AMERİKA VE AFRİKA GİBİ GELİŞMEKTE OLAN PAZARLAR GELİYOR. AVRUPA PAZARINDA İSE İTALYA VE İSPANYA GİBİ ÜLKELERDE OLDUKÇA BÜYÜK BİR BAŞARI YAKALADIK ' '
KONYA (A.A) - Mürsel Çetin - TürkTraktör Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İrfan Özdemir, satın alınan bir traktörün o çiftçinin ailesinden bir parça olduğunu ve ailenin içine girdiğini bildirerek, ' ' Traktör, bir geçim, gurur kaynağı, aynı zamanda ulaşım ve bir sosyalleşme aracı olarak kabul görüyor. Çiftçiler traktörü fuarda satın almayı daha çok tercih ediyor ' ' dedi.
Özdemir, AA muhabirine yaptığı açıklamada, TürkTraktör olarak, 2010 yılı genelinde gösterdikleri başarılı ve etkili bir performansı, 2011 ' in ilk çeyreğinde de devam ettirdiklerini belirterek, ' ' Son 3 yıldır, Türkiye ' de yüzde 50 ' nin üzerinde gerçekleşen pazar payımızla, pazarın liderliğini üstlenmekteyiz. 2010 yılında, yıllık üretimimizi 2009 ' a kıyasla 14 bin 310 adetten 28 bin 348 adete taşıdık ' ' diye konuştu.
Bu büyüme ile otomobil üreticisi olan firmalar (Tofaş, Renault, Otosan, Toyota, Hyundai, Karsan, Honda, Mercedes ve Temsa) arasında üretimde 6. sırada yer aldıklarına dikkati çeken Özdemir, 2011 yılında da aynı başarıyı ve liderliği sürdürmeyi hedeflediklerini söyledi.
Otomotiv sektörünün ilk üretici firması olma özelliğini taşıyan TürkTraktör olarak, yıllık 35 bin adet traktör ve 25 bin adet motor üretim kapasitelerinin bulunduğunu anımsatan Özdemir, esnek üretim altyapıları sayesinde, pazarın koşullarına ve talep oranlarına çok kısa sürede uyum sağlayabildiklerini vurguladı.
TürkTraktör olarak 63 ülkeye ihracat yaptıklarını anlatan Özdemir, şunları kaydetti:
' ' Bunların başında Kuzey Amerika ve Afrika gibi gelişmekte olan pazarlar geliyor. Avrupa pazarında ise İtalya ve İspanya gibi ülkelerde oldukça büyük bir başarı yakaladık. 2010 yılında 8 bin 938 adet traktör ihraç ederek, OSD ' ye kayıtlı firmalar arasında ihracatta 8. sıraya yerleştik. ' '
ÇEVREYE DUYARLI MOTOR-
Bu yılın başından itibaren, çevreye daha duyarlı Tier-3 motorla yeniledikleri bütün yerli New Holland ve Case IH modellerinin tanıtımını gerçekleştirmeye başladıklarını dile getiren Özdemir, şöyle devam etti:
' ' Türk çiftçisinin orta vadede verimini arttırmaya yönelik gerçekleştirilen bu uygulamayla, yakıt tasarrufu sağlanması ve yüksek performanstan daha çok kazanım sağlanması hedeflenmektedir. Bunun yanı sıra TürkTraktör olarak, çiftçinin tarımsal aktivitesini destekleyecek ve tamamlayacak her türlü gelişmiş tarım ekipmanları sağlamaktayız. Farklı beygir gücünde çalışan motorlarımızın yanı sıra, birçok modelde klimalı-klimasız seçeneklerimiz de mevcuttur. ' '
Tarım fuarlarının, fuarın gerçekleştiği il ve çevre iller çiftçisine ulaşma, tüm ürünlerini sergileme ve çiftçiyle doğrudan iletişim kurma için çok etkili bir mecra olduğunu vurgulayan Özdemir, ' ' Çiftçilerle bire bir iletişimimizi güçlendirmek, ürünlerimizi doğrudan tanıtmak ve çiftçinin ürünü şahsen deneyimlemesi için fuarlar büyük önem taşıyor. Şunu da vurgulamak isterim ki; çiftçiler traktörü fuarda satın almayı daha çok tercih ediyor. Bu nedenle yerel ve ulusal fuarlardaki etkinliğimize her zaman öncelik ve önem veriyoruz ' ' dedi.
Çiftçinin en büyük beklentisinin yüksek verim gücü ve dayanıklılık olduğunu bildiren Özdemir, şu ifadeleri kullandı:
' ' Bu doğrultuda çiftçinin her an yanında olabilecek, dayanıklı ve güçlü, yüksek performans sunan ve hedeflediği verimi almasına katkı sağlayacak traktör ve ekipmanlar öne çıkıyor. Aynı zamanda satış sonrası hizmetin kalitesi de satın alınan ürünlerimizi desteklemek açısından büyük rol oynuyor. Bu yurt dışında da aynı... Traktör pazarından beklentisine değinmemiz gerekirse; uygun koşullu banka kredileri, ödeme seçenekleri, devlet teşvik düzenlemeleri önem teşkil ediyor. ' '
-TRAKTÖR GURUR KAYNAĞI-
Çiftçiden öncelikli beklentilerinin ihtiyacına yönelik doğru ürünü seçmesinin, çiftçinin verimini etkileyecek en önemli etkenler arasında yer aldığını anımsatan Özdemir, ' ' Tarım aktivitelerinin tamamlayıcı unsuru olan tarım ekipmanlarının önemini küçümsememek gerekiyor. Bu nedenle, doğru ve dayanıklı tarım ekipmanlarına yatırım yapmak gerekmekte. Yaşı geçmiş traktörlerin kullanımı da verimin azalmasına neden olduğundan, yaşını dolduran traktörleri yenilemek büyük önem taşıyor ' ' diye konuştu.
Çiftçi için traktörün ne anlam ifade ettiğiyle ilgili Özdemir, şu ifadeleri kullandı:
' ' Türk kültüründe traktör, herhangi bir araç gibi muamele görmüyor. Satın alınan bir traktör, o çiftçinin ailesinden bir parça oluyor ve ailenin içine giriyor. Traktör, bir geçim, gurur kaynağı; aynı zamanda ulaşım ve bir sosyalleşme aracı olarak kabul görüyor. Ailenin planlamasında, hangi traktörün, neden alınacağının planlanması büyük yer tutuyor. Çiftçi, çok değer verdiği traktörünü, büyük bir özveriyle satın alırken; onun her anına destek olacak, yüksek performans ve dayanıklılık gösterecek bir karşılık arıyor. ' '