ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...


Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

insomnia link=topic=21409.msg187289#msg187289 date=1244967782' Alıntı:
teşekkürler atilla abi birçok bilgiyi sizden öğrendim ama dahada önemlisi sizin yolunuzdan ilerleyebiliyorsam ne mutlu bana insanlar herzaman doğru kişileri kendine örnek alıp doğru işler yapmalı ve doğru nesiller yetiştirmeli diye düşünüyorum

Doğru birdir yanlış sonsuz .....A. EFE
çok teşekkür ederim erkan kardeşim...bildiğim bilgileri sadece erkan kardeşime aktarmak önemli değil ...siteye de aktarmaya çalıştığıma inanıyorum...
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

atilla link=topic=21409.msg187412#msg187412 date=1244999083' Alıntı:
çok teşekkür ederim erkan kardeşim...bildiğim bilgileri sadece erkan kardeşime aktarmak önemli değil ...siteye de aktarmaya çalıştığıma inanıyorum...

bunları aktarabildiğinize eminim önemli olan bunların özünü çıkarabilmek
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

steyr in genel ve teker boyutlarının fendt ten büyük olduğunu hep birlikte gördük peki fendt nasıl hızlanarak çekebiliyor...yardım...
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

atilla link=topic=21409.msg187417#msg187417 date=1244999842' Alıntı:
steyr in genel ve teker boyutlarının fendt ten büyük olduğunu hep birlikte gördük peki fendt nasıl hızlanarak çekebiliyor...yardım...

1 VARIO
2 Ön süspansiyon ( integrasyon kontrolü )
3 harika bir dinamik denge

diye düşünüyorum
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

insomnia link=topic=21409.msg187423#msg187423 date=1245000649' Alıntı:
1 VARIO
2 Ön süspansiyon ( integrasyon kontrolü )
3 harika bir dinamik denge

diye düşünüyorum
sadece dizelin torkunun fazla olduğunu ilave edebilirim...
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

atilla link=topic=21409.msg187439#msg187439 date=1245003327' Alıntı:
en fazla gemilerde yaygın diye düşünüyorum...tabiki denizde problem yaşamak ...

zor ve sıkıntılı iştir büyük makinalarda motorlar sürekli hiç durmadan çalışabilme yeteneğine sahip olmalılar elektrik üretebilmek ve sürekli su tahliyesi yapabilmek için
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

insomnia link=topic=21409.msg187442#msg187442 date=1245003752' Alıntı:
zor ve sıkıntılı iştir büyük makinalarda motorlar sürekli hiç durmadan çalışabilme yeteneğine sahip olmalılar elektrik üretebilmek ve sürekli su tahliyesi yapabilmek için
doğru....
 

Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

mwm nin tam açıklaması ne?
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

atilla link=topic=21409.msg187425#msg187425 date=1245000927' Alıntı:
sadece dizelin torkunun fazla olduğunu ilave edebilirim...
atilla abi dizel motorlarda maksimum beygir kuvveti kadar bu maksimum beygir kuvvetine ulaşma süreside önemli değilmidir yani traktörün zorlandığında hemen tepki verebilmesi... videodaki fentin çekmeye başladıktan sonra hızlanması motorun traktöre gerekli gücü gerektiği şekilde sağlaması ile açıklanabilir mi ?
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

naıl_59 link=topic=21409.msg187582#msg187582 date=1245018499' Alıntı:
mwm nin tam açıklaması ne?
yeni öğrendim... ..açıklaması Motor Werke Mannheim in baş harfleri ...carl BENZ tarafından kurulmuş ... 1985 yılında deutzla birleşmiş vs...
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

uzunyayla link=topic=21409.msg187613#msg187613 date=1245052075' Alıntı:
atilla abi dizel motorlarda maksimum beygir kuvveti kadar bu maksimum beygir kuvvetine ulaşma süreside önemli değilmidir yani traktörün zorlandığında hemen tepki verebilmesi... videodaki fentin çekmeye başladıktan sonra hızlanması motorun traktöre gerekli gücü gerektiği şekilde sağlaması ile açıklanabilir mi ?
kayserili kardeşim .. bu konuyu uzun anlatsam ..bende yazamam , siteyide meşgul ederiz ... çok kısaca , dizelde devir sayısını arttırınca güç ve tork yükselir ...fakat belli devir sayısından sonra güç artmaya devam ederr .. tork azalmaya başlar...en önemlisi maxmum torktaki devir sayısında traktörü küllanmaktır...çünki önemli olan döndürme momentidir..yani tork...bu devir sayısını aşarsan güç artar ..ama döndürme kabiliyeti azalır...ve bir işe yaramaz ...boşu boşuna fazla mazot yakarsın...en makbul dizel düşük devir sayısında maxmum torku yakalayandır.diye düşünüyorum...
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

traktörünüz maxmum tork değerini hangi devirde veriyorsa .. o devirde traktörünüzü kullanırsanız, hem az yakar hemde daha fazla çeker diye düşünüyorum..tam gaz yapmak ...sadece mazot israfı....
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

atilla link=topic=21409.msg187785#msg187785 date=1245091501' Alıntı:
traktörünüz maxmum tork değerini hangi devirde veriyorsa .. o devirde traktörünüzü kullanırsanız, hem az yakar hemde daha fazla çeker diye düşünüyorum..tam gaz yapmak ...sadece mazot israfı....
bu çiftçiler için önemli arkadaşlar...
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

atilla link=topic=21409.msg187792#msg187792 date=1245092895' Alıntı:
bu çiftçiler için önemli arkadaşlar...
kimse önemsemedi ... ben bunu makina mühendisi olmadan önce ..rahmetli babamdan ögrenmiştim...fendt 106 yı hep 2100 devirde kullanırdı tarlada...sene ..1977.....
 
Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

atilla link=topic=21409.msg187784#msg187784 date=1245091264' Alıntı:
kayserili kardeşim .. bu konuyu uzun anlatsam ..bende yazamam , siteyide meşgul ederiz ... çok kısaca , dizelde devir sayısını arttırınca güç ve tork yükselir ...fakat belli devir sayısından sonra güç artmaya devam ederr .. tork azalmaya başlar...en önemlisi maxmum torktaki devir sayısında traktörü küllanmaktır...çünki önemli olan döndürme momentidir..yani tork...bu devir sayısını aşarsan güç artar ..ama döndürme kabiliyeti azalır...ve bir işe yaramaz ...boşu boşuna fazla mazot yakarsın...en makbul dizel düşük devir sayısında maxmum torku yakalayandır.diye düşünüyorum...
cevap için teşekkürler abi bahsettiğin konu oldukça önemli..maksimum tork demekki maksimum motor devrinde sağlanmıyor..oldukça işgincime gitti..tekrar teşekkürler...
 

Ynt: ÖN SÜSPANSİYONU devreye sokunca iş değişiyor...

uzunyayla link=topic=21409.msg188017#msg188017 date=1245145731' Alıntı:
cevap için teşekkürler abi bahsettiğin konu oldukça önemli..maksimum tork demekki maksimum motor devrinde sağlanmıyor..oldukça işgincime gitti..tekrar teşekkürler...
.. perkins motorlu eski mf lerde torklu makinalardı ...fazla gaz vermeden işini hallediyordu ...yanılmıyorsam fiat 540 3000 devirde tarla sürüyordu ...torku yüksek traktörlerede biraz yağ eksiltme tölaransını tanıyalım diye düşünüyorum...eski mf leri mf yapanda tork tur .. onun için seri ve ataklar...
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt