NEWHOLLAND 80 66 levye de ses


S.a arkadaşlar Newholland 80 66 2002 model 4 çeker traktörümüzün ileri geri levyesinin sert ve tam durmayınca cart diye ses yaptığını fark ettik normal mi
Sizce bu sorunmu
Sorunsa ne yapılmalı maliyeti tahmini nekadardır
 
S.a arkadaşlar Newholland 80 66 2002 model 4 çeker traktörümüzün ileri geri levyesinin sert ve tam durmayınca cart diye ses yaptığını fark ettik normal mi
Sizce bu sorunmu
Sorunsa ne yapılmalı maliyeti tahmini nekadardır
Hilal leri ve senkromencte problem olabilir
80 66 kullanmış biri değilim eğer önce iyi şimdi böyle oldu ise problem vardır
Bu arada kıymetini bil varsın özellik rahatlık olmasın parçası bakkalda bile var
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammed85
Hilal leri ve senkromencte problem olabilir
80 66 kullanmış biri değilim eğer önce iyi şimdi böyle oldu ise problem vardır
Bu arada kıymetini bil varsın özellik rahatlık olmasın parçası bakkalda bile var

Eyvallah daha öncesi nasıldı bilmiyoruz satın almıştık alalı böyle kimisi ileri giderken bile istense ses yapmadan geri geçebildigini yazmiş da ondan kafama takıldı
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci32
Tamiri zormudur şanzıman inmesi gibi

Yoksa basit midir vitesin olduğu yerden müdahale ile giderilebilirmi
Yada bi ayarlama ile hallolurmu
Burada mesut abi var Mesut uyk isimli hem 80 66 sı var hemde motor ustasu ona bir özel mesaj gönder sanırım en iyi cevabı o verebilir bu konuda kabin yoksa kolay olur bir problem varsa eğer
 
Selamın aleyküm hayırlı akşamlar herkese kulağım çınladı bi foruma bakayım dedim meğer beni anıyormuşsunuz bahsetmiş olduğun sesi tam duymadım ama hareket halinde levyeyi çekince cartlama varsa ileri geri dişlisinin sekromenç bitmiş 8066 larda 96 yılının Ağustos ayından sonra çıkanlar kara kafalarda sekromenç var benimkinde yok cartlama yapıyor ama seninki 2002 model cartlama sesi olmaması lazım onun için traktör viteslerin ordan bölünüp ileri geri sekromenç değişmesi lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammed85
Fiat 66S serisinim tamamı 90 dan 2002 ye ileri ve geri senkronize disli mevcuttur ileri geri senkromeclidir ve normal vitesleride senkromeclidir takviye vitesleri durmadan gecmez. Ileri geri dislisi durdurmadan gecmesi gerekiyor gecmiyor cartlama yapiyorsa sekronizorün kayici ve ayıricilarindaki asinmalar bosluklar vites tertibatini calistiran mekik kolunun pimlerindeki ve icerdeki hilalin uclarindaki zamanla olusan bosluklardan yapar senkronizeyi komple degismek care degildir senronizeden ziyade hilalin ucundaki bosluklar pim bosluklari ve mekik kokundaki bosluk sanzumanda disliye tahrik veren milin burcunun bitik olmasida saglam senkronizorü bozar etkenlerdir.izmir yapimi senkronizorler nitekim biraz iyiydi fakat 3 4 cesitte senkronizor var en pahalisini taktirin sarı malzeme olani degilde celik olan senkronizör en iyisidir. Sekronizör grubunda bosluk olmamasi kayici milin ve prizdirek bilyasininda donuk olmamasi senkronizorun ömrünu uzatir cok yuksek hizlarda ve sertce mekik kolunu cekmekde bozar senkronizeyi uzun omürlu olmasini istiyorsan durmaya yakın geri gecireceksin. Bu traktorlerin sanzumanini kesinlikle bozacak kiracak insan tanimiyorum gormedim bozan yada kiranlada karsilasmadim ileri geriyide kuralina uygun kullanirsan asla bozamazsin zamanin vermis oldugu mil ve mekik kolu bosluklarınin bakimi tamiri zamaninda yapilirsa kesinlikle ne cartlama yapar nede calismamazlik yapar
 
Fiat 66S serisinim tamamı 90 dan 2002 ye ileri ve geri senkronize disli mevcuttur ileri geri senkromeclidir ve normal vitesleride senkromeclidir takviye vitesleri durmadan gecmez. Ileri geri dislisi durdurmadan gecmesi gerekiyor gecmiyor cartlama yapiyorsa sekronizorün kayici ve ayıricilarindaki asinmalar bosluklar vites tertibatini calistiran mekik kolunun pimlerindeki ve icerdeki hilalin uclarindaki zamanla olusan bosluklardan yapar senkronizeyi komple degismek care degildir senronizeden ziyade hilalin ucundaki bosluklar pim bosluklari ve mekik kokundaki bosluk sanzumanda disliye tahrik veren milin burcunun bitik olmasida saglam senkronizorü bozar etkenlerdir.izmir yapimi senkronizorler nitekim biraz iyiydi fakat 3 4 cesitte senkronizor var en pahalisini taktirin sarı malzeme olani degilde celik olan senkronizör en iyisidir. Sekronizör grubunda bosluk olmamasi kayici milin ve prizdirek bilyasininda donuk olmamasi senkronizorun ömrünu uzatir cok yuksek hizlarda ve sertce mekik kolunu cekmekde bozar senkronizeyi uzun omürlu olmasini istiyorsan durmaya yakın geri gecireceksin. Bu traktorlerin sanzumanini kesinlikle bozacak kiracak insan tanimiyorum gormedim bozan yada kiranlada karsilasmadim ileri geriyide kuralina uygun kullanirsan asla bozamazsin zamanin vermis oldugu mil ve mekik kolu bosluklarınin bakimi tamiri zamaninda yapilirsa kesinlikle ne cartlama yapar nede calismamazlik yapar

Sanırım şanzıman açılacak
Tahmini maliyet nekadar tutar
 
  • Beğen
Tepkiler: Hurmanlı

Sanırım şanzıman açılacak
Tahmini maliyet nekadar tutar

Ileri geri senkronize eger tamir takimi kurtarirsa kabinli motorsa 500 600 lira iscilik alirlar tamir takimida 250 lira falan. Fakat komple senkronize 1 sene once 750 tl idi newholland italyan yapimi bulabilirseniz ondan takin bulamazsaniz turktraktorun parcalarini yada egemak parcalari kullanin. Sanzuman acilmayacak vites kapagi ile motor arasindaki blokdadir ileri geri. Bu traktorlerin sanzuman grup dislileri pahalidir fakat kesinlikle en kaliteli malzemelerle toplanmis orjinali asla bozulmaz. Fakat bunlarin sanzumani mf yada vs sanzumani kadar kolay yapilmaz isciligi cok ince ve hassastir genel olarak basit fakat hic hatayi kabul etmez toplanirken
 
Ürünün fotoğrafı budur
 

Resimler ve ekler

  • IMG_3341.JPG
    IMG_3341.JPG
    310.5 KB · Görüntüleme: 106

Benzer Konular