Fiat 66S serisinim tamamı 90 dan 2002 ye ileri ve geri senkronize disli mevcuttur ileri geri senkromeclidir ve normal vitesleride senkromeclidir takviye vitesleri durmadan gecmez. Ileri geri dislisi durdurmadan gecmesi gerekiyor gecmiyor cartlama yapiyorsa sekronizorün kayici ve ayıricilarindaki asinmalar bosluklar vites tertibatini calistiran mekik kolunun pimlerindeki ve icerdeki hilalin uclarindaki zamanla olusan bosluklardan yapar senkronizeyi komple degismek care degildir senronizeden ziyade hilalin ucundaki bosluklar pim bosluklari ve mekik kokundaki bosluk sanzumanda disliye tahrik veren milin burcunun bitik olmasida saglam senkronizorü bozar etkenlerdir.izmir yapimi senkronizorler nitekim biraz iyiydi fakat 3 4 cesitte senkronizor var en pahalisini taktirin sarı malzeme olani degilde celik olan senkronizör en iyisidir. Sekronizör grubunda bosluk olmamasi kayici milin ve prizdirek bilyasininda donuk olmamasi senkronizorun ömrünu uzatir cok yuksek hizlarda ve sertce mekik kolunu cekmekde bozar senkronizeyi uzun omürlu olmasini istiyorsan durmaya yakın geri gecireceksin. Bu traktorlerin sanzumanini kesinlikle bozacak kiracak insan tanimiyorum gormedim bozan yada kiranlada karsilasmadim ileri geriyide kuralina uygun kullanirsan asla bozamazsin zamanin vermis oldugu mil ve mekik kolu bosluklarınin bakimi tamiri zamaninda yapilirsa kesinlikle ne cartlama yapar nede calismamazlik yapar