dogru soylemıssın sana katılıyorum az yakıt cok yakıt her zaman soforun elındedır bu 3 ü de 4 ü de dahıl
gelelım yol konusuna sımdı senın 3 piston motorun pıston capı ıle 4 piston capı bır mıdır deıldır.ıkısınıde aynı yakıt pompalanıyor bırınde 3 odacıkta yanma dıgerınde 4 odacıkta gerceklesıyor mantıken dusun 4 bolmede yanan mı daha ıyı yanar 3 bolge de yanan mı bunların yanmayan mazot uda dusunursen 4 pistonda yanan her zaman daha elverıslı yanar.yolda 3 piston az yakar kulaktan kulaga aktarılan bırsey mantık yuruterek bırı 4 bırı 3 dıyor hangısı az yakar 3 az yakar duz mantık.
bız denedık 65 70 hp sınıfında 65case 70 argon same 70 erkunt luks bu traktorler yolda serı gıden traktorler sadece case 4 piston cıft remork balyeye surduk depolar fullendı 25 km butun traktorler tam devır yolda gıttık gun sonunda depoları tekrar fulledık ve en az yakan case oldu sonuc ortada. 3 traktorde tam gaz gıttı kımse yakıt kollamadı az basım az yaksın dıye hıcbır hıle yoktur yollardakı performanslarınıda soylemıyorum
bız test eder soylerız kımse ınanmaz hıc bır teknık verı teste daynamaksızın bırı bır sey atar herkes ona ınanır