NEW HOLLAND TT4.65 HAKKINDA ??


Bence de geç alınmış bir karar. 2016 mart ayında TT4 serisi yeni çıktığından beri koyulması gerekirdi. Şimdi 2 türlü oldu hostes koltuklular ve hostes koltuksuzlar. Hiç bilmiyorum 50 lerde var mı yok mu..

55 65 75 de var fuarda 50 lik yokmuş ondan bilmiyom olup olmadığını 75 in kabinsizindede var hepsinde olması lazım kabinli kabinsiz öyleyse eşit olmaz sonuçta milyarlarca para veriyoruz
 
3 piston yolda çok yakar öyle mi ? Nabtın usta sen. 3 piston her zaman az yakar. Ancak mesela zorlanırsa 4 pistondan fazla yakabilir o yüzden doğru ekipman ile motoru zorlamadan kullanmak 3 pistonun çok yakacağı anlamına gelmez yeri geldiğinde az bile yakacaktır. 3 piston motorun yakıtı kullanıcının elinde. İnadına gider zorlarsan yakar sakin olursan yakmaz. Ama 4 piston kesinlikle yolda yakar ağır işlerde ise yakıtı işine göre normale dönüşür birde zorlanmaz bayılmaz rahat olur. TT4.65 var zaten bizde 4 pistona gerek yok bize 3 piston yeterli.

dogru soylemıssın sana katılıyorum az yakıt cok yakıt her zaman soforun elındedır bu 3 ü de 4 ü de dahıl
gelelım yol konusuna sımdı senın 3 piston motorun pıston capı ıle 4 piston capı bır mıdır deıldır.ıkısınıde aynı yakıt pompalanıyor bırınde 3 odacıkta yanma dıgerınde 4 odacıkta gerceklesıyor mantıken dusun 4 bolmede yanan mı daha ıyı yanar 3 bolge de yanan mı bunların yanmayan mazot uda dusunursen 4 pistonda yanan her zaman daha elverıslı yanar.yolda 3 piston az yakar kulaktan kulaga aktarılan bırsey mantık yuruterek bırı 4 bırı 3 dıyor hangısı az yakar 3 az yakar duz mantık.
bız denedık 65 70 hp sınıfında 65case 70 argon same 70 erkunt luks bu traktorler yolda serı gıden traktorler sadece case 4 piston cıft remork balyeye surduk depolar fullendı 25 km butun traktorler tam devır yolda gıttık gun sonunda depoları tekrar fulledık ve en az yakan case oldu sonuc ortada. 3 traktorde tam gaz gıttı kımse yakıt kollamadı az basım az yaksın dıye hıcbır hıle yoktur yollardakı performanslarınıda soylemıyorum :) bız test eder soylerız kımse ınanmaz hıc bır teknık verı teste daynamaksızın bırı bır sey atar herkes ona ınanır
 
dogru soylemıssın sana katılıyorum az yakıt cok yakıt her zaman soforun elındedır bu 3 ü de 4 ü de dahıl
gelelım yol konusuna sımdı senın 3 piston motorun pıston capı ıle 4 piston capı bır mıdır deıldır.ıkısınıde aynı yakıt pompalanıyor bırınde 3 odacıkta yanma dıgerınde 4 odacıkta gerceklesıyor mantıken dusun 4 bolmede yanan mı daha ıyı yanar 3 bolge de yanan mı bunların yanmayan mazot uda dusunursen 4 pistonda yanan her zaman daha elverıslı yanar.yolda 3 piston az yakar kulaktan kulaga aktarılan bırsey mantık yuruterek bırı 4 bırı 3 dıyor hangısı az yakar 3 az yakar duz mantık.
bız denedık 65 70 hp sınıfında 65case 70 argon same 70 erkunt luks bu traktorler yolda serı gıden traktorler sadece case 4 piston cıft remork balyeye surduk depolar fullendı 25 km butun traktorler tam devır yolda gıttık gun sonunda depoları tekrar fulledık ve en az yakan case oldu sonuc ortada. 3 traktorde tam gaz gıttı kımse yakıt kollamadı az basım az yaksın dıye hıcbır hıle yoktur yollardakı performanslarınıda soylemıyorum :) bız test eder soylerız kımse ınanmaz hıc bır teknık verı teste daynamaksızın bırı bır sey atar herkes ona ınanır

O depo hava yap mıştır mazot doldururken. Bende td 75 var depo taşana kadar dolduruyoum benzinlikte bir turatıyorum 20 tl daha alıyo. bitur daha atıyorum 15 daha alıyo.
 
O depo hava yap mıştır mazot doldururken. Bende td 75 var depo taşana kadar dolduruyoum benzinlikte bir turatıyorum 20 tl daha alıyo. bitur daha atıyorum 15 daha alıyo.

benım depo hava yapıp bosluk yaptıysa dıgerlerıde yapmaz mı :) onların ayrıcalıgı nedır kı :D merak etmeyın traktorlerı salladık da doldurduk bosluk olmasın dıye :)
 
67a1da4d5e5a0a5e9edcc874d578f3cb.jpg
810c9c0b9153f6902627b97f9f88a4ba.jpg

Tt4e güncelleme yaptım 😁
 
Merhaba arkadaşlar.Ben 2016 da tt4.55 aldım.bende sizin gibi kararsızdim mekanikmi otomatikmi diye.Ama ikisinide denedim ve mekanik pawershutle aldım. Bunu tercih etmemdeki en büyük sebep otomatik olanı yokuşta sadece el freni aktif oluyor traktör calismazken otomatik powershutle sadece el fireni ile duruyor.traktörü vitese alıp traktör calismazken el frenini indirince gidiyor.ama mekanik olanı traktörü istop et vitese tak örneğin ağır viteste rampada el frenini indir gitmiyor.bizim arazilerimiz engebeli yeri gelir el fireni ne güvenmeyiz traktörü istop edip ağır viteste bırakırız ama otomatik te bu yok sadece el fireni ile traktör calismazken duruyor.
 

Merhaba arkadaşlar.Ben 2016 da tt4.55 aldım.bende sizin gibi kararsızdim mekanikmi otomatikmi diye.Ama ikisinide denedim ve mekanik pawershutle aldım. Bunu tercih etmemdeki en büyük sebep otomatik olanı yokuşta sadece el freni aktif oluyor traktör calismazken otomatik powershutle sadece el fireni ile duruyor.traktörü vitese alıp traktör calismazken el frenini indirince gidiyor.ama mekanik olanı traktörü istop et vitese tak örneğin ağır viteste rampada el frenini indir gitmiyor.bizim arazilerimiz engebeli yeri gelir el fireni ne güvenmeyiz traktörü istop edip ağır viteste bırakırız ama otomatik te bu yok sadece el fireni ile traktör calismazken duruyor.

Power shuttle elektronik olduğu için öyle bizde aldık mekanik tercih ettik birde sizin mekanik geldiğinde biraz sertti sanırım şuan sertlik varmı herhangi bi sorun yaşadınız mı kaç saate geldi
 
Power shuttle elektronik olduğu için öyle bizde aldık mekanik tercih ettik birde sizin mekanik geldiğinde biraz sertti sanırım şuan sertlik varmı herhangi bi sorun yaşadınız mı kaç saate geldi
Şu an en fazla 50 saattir.ben traktörü 2016 nin sonunda aldım kapıya bıraktım yurt dışına çıktım ben Almanya'da yaşıyorum traktörü babam kullanıyor.zaten mekanik almamın nedeni de söylediğim gibi firen meselesi idi.babam sadece binek araç olarak kullanıyor şimdi niye aldınız diyecek olursanız önceki traktörüm tente li idi soğukta yağmurda sıkıntı oluyordu 3000 saate çıkmıştı o yüzden değiştirdim. Elektronik olanlar olur ya zorlanır herhangi bir durumda yüklü halde istop etse pedal frrnler tutmuyor vitestede olsa fark rtmiyor resmen boşta sadece umudun elfireni onuda çekme zaman zarfında traktör boşta olmuş oluyor nerde durduracaksin o rampa arazilerde
Ama altı yıl tt50 kullandım firen harici bi problem yaşamadım firenleride yaptırmıştım hiç bir sıkıntı olmadı.
 
Şu an en fazla 50 saattir.ben traktörü 2016 nin sonunda aldım kapıya bıraktım yurt dışına çıktım ben Almanya'da yaşıyorum traktörü babam kullanıyor.zaten mekanik almamın nedeni de söylediğim gibi firen meselesi idi.babam sadece binek araç olarak kullanıyor şimdi niye aldınız diyecek olursanız önceki traktörüm tente li idi soğukta yağmurda sıkıntı oluyordu 3000 saate çıkmıştı o yüzden değiştirdim. Elektronik olanlar olur ya zorlanır herhangi bir durumda yüklü halde istop etse pedal frrnler tutmuyor vitestede olsa fark rtmiyor resmen boşta sadece umudun elfireni onuda çekme zaman zarfında traktör boşta olmuş oluyor nerde durduracaksin o rampa arazilerde
Ama altı yıl tt50 kullandım firen harici bi problem yaşamadım firenleride yaptırmıştım hiç bir sıkıntı olmadı.
Traktörüm bu
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt