En zayıf nokta neresiyse oradan çıkar,malzeme kalitesine göre önce debriyaj balatası aşınması fazladır,ayna-mahruti dişlilerini ve defransiyeli zorlar,cer dişlileri ve akis yük altında kalır.
Balata sıyırması makul karşılanır veya akis kesebilir, genelde bu ikisi ağır yük altında debriyaj vurdurması yapılırsa görülebiliyor.Ama dişli kırma olayı ayna-mahruti dağılması hoş karşılanmaz.Buda görülmüyor zaten.Aşırı yükte sıkıştırırsanız akis kesebilir,balata fazla aşınır.
Metal yorgunluğu sebebiyle akis kesme olayıda olabilir.
Tarla viteslerinde ve seri 1-2 viteslerde debriyaja tam basarak levyeyi geçirmekte mahsur yoktur.Yarım debriyajda iken levye zorlanmamalıdır,ileri-geri dişlisini zedeler,debriyaja tam basılmalıdır.Seri 3-4 viteslerde durdurarak kullanmanızı tavsiye ederim.Yük altında seri 3-4 tam gazda levye geri çekilirse baskı plakanın çatal ayakları zedelenebilir ve balata aşınır.
Bakarsan bağ olur, bakmazsan dağ olur.
Bilginize arz ederim.