NEW HOLLAND TT4.65 HAKKINDA ??


Td 65 e garezin mi var cemal. Ama tt4 un sanzuman fatkli casenin jxc sanzumani ben sahsen boyle bisey denemedim. Aynisini casede de yaparsinn tek gacirdama vites takviye ye geciste yapar

Bizim 70-66da da aynı durum geçerli abi. 4.viteste hızlı giderken levyeyi geriye çektiğin zaman tık demeden direk geriye gidiyor.
 
Normal işler için. Buğday hasadı yapıyoruz ağır işimiz yok. Yani çift sürecek kazayağı çekecek. Yanına Tekçeker TT50 de var zaten.

bak kardesım yanında yardımcı traktorunde varsa 4 piston bır traktor almayı dusun bu tt4 75 de olur tt4 u sevıyorsan tt4 75 ını almanı tavsıye ederım yada case jxc karar senın 3 pıston yolda da yakar tarlada da yakar askı mantık hafıf traktorlerden yola cıkma sonucta 3500 kg bır yuku tasıyorsun sureklı sırtında.
fanatıklık olaraktan yada kendı kullandıgım traktordon abartarak soylemıyorum case jx65c almanı tavsıye edrım tt4 65 yerıne al keyfıne bak derım arastır sor sorustur sonucta bır kere alırsın bunu ıyısını al yuzun gulsun .kendım test ettım 65c tt65 den td 65 den her kosulda yolda cıftte yakıtta ustun.
 
gider talha bu sadece sdf gurubuna has bı ozellık deıl :) ama ılerıde sorun olusturur baskı balatadan tut sanzuman dıslılerine kadar 3,5 tonluk bır kutleyı sen ters ıstıkamete zorluyorsun
buzda karda yap zevklı olurr :) ama :)

En zayıf nokta neresiyse oradan çıkar,malzeme kalitesine göre önce debriyaj balatası aşınması fazladır,ayna-mahruti dişlilerini ve defransiyeli zorlar,cer dişlileri ve akis yük altında kalır.
Balata sıyırması makul karşılanır veya akis kesebilir, genelde bu ikisi ağır yük altında debriyaj vurdurması yapılırsa görülebiliyor.Ama dişli kırma olayı ayna-mahruti dağılması hoş karşılanmaz.Buda görülmüyor zaten.Aşırı yükte sıkıştırırsanız akis kesebilir,balata fazla aşınır.
Metal yorgunluğu sebebiyle akis kesme olayıda olabilir.
Tarla viteslerinde ve seri 1-2 viteslerde debriyaja tam basarak levyeyi geçirmekte mahsur yoktur.Yarım debriyajda iken levye zorlanmamalıdır,ileri-geri dişlisini zedeler,debriyaja tam basılmalıdır.Seri 3-4 viteslerde durdurarak kullanmanızı tavsiye ederim.Yük altında seri 3-4 tam gazda levye geri çekilirse baskı plakanın çatal ayakları zedelenebilir ve balata aşınır.
Bakarsan bağ olur, bakmazsan dağ olur.
Bilginize arz ederim.
 
En zayıf nokta neresiyse oradan çıkar,malzeme kalitesine göre önce debriyaj balatası aşınması fazladır,ayna-mahruti dişlilerini ve defransiyeli zorlar,cer dişlileri ve akis yük altında kalır.
Balata sıyırması makul karşılanır veya akis kesebilir, genelde bu ikisi ağır yük altında debriyaj vurdurması yapılırsa görülebiliyor.Ama dişli kırma olayı ayna-mahruti dağılması hoş karşılanmaz.Buda görülmüyor zaten.Aşırı yükte sıkıştırırsanız akis kesebilir,balata fazla aşınır.
Metal yorgunluğu sebebiyle akis kesme olayıda olabilir.
Tarla viteslerinde ve seri 1-2 viteslerde debriyaja tam basarak levyeyi geçirmekte mahsur yoktur.Yarım debriyajda iken levye zorlanmamalıdır,ileri-geri dişlisini zedeler,debriyaja tam basılmalıdır.Seri 3-4 viteslerde durdurarak kullanmanızı tavsiye ederim.Yük altında seri 3-4 tam gazda levye geri çekilirse baskı plakanın çatal ayakları zedelenebilir ve balata aşınır.
Bakarsan bağ olur, bakmazsan dağ olur.
Bilginize arz ederim.

hocam güzel arz etmıssın sonucta oyuncak deıl bunlar 50 100 bın tl lık makıne gecıyor gıdıyor dıyede garez edılmez traktore devrını bulsun kara duzen sanzuman bıle son hızda gerıye gecer
 
Yok dostum 10-15 bin fark olur çünkü 50 liklerde yok PS 55 65 75 de var Gönül ister ki PS alalım ama babamın elinde

İyide sen 50 likte yok 55 65 75 de var fiyat farkı çok diyorsun. Mekanik shuttle 50 ile powershuttle 55 yada 65 arasında tabiki o kadar çok fiyat farkı olur. 50 ile 55 aynı değil ki!! Mesela 50 de istesende klima alamazsın asansör çeki yok düğmeli çiftçeker ve defransiyel kilidi yok. Tabiki fiyat farkı oluyor 50 ile 55 arasında ama bu fark sadece powershuttle dan değil. 65 ler daha pahalı ek piston felan olduğu için.Bide en önemlisi beygir sınıfları farklı. O yüzden 50 de powershuttle yok 55 de var arada 10 12 bin lira fark var powershuttle için bu kadar fark vermeye değmez demek yanlış olur. Hayırlı olsun Rabbim gönlünüze göre versin..
 
İyide sen 50 likte yok 55 65 75 de var fiyat farkı çok diyorsun. Mekanik shuttle 50 ile powershuttle 55 yada 65 arasında tabiki o kadar çok fiyat farkı olur. 50 ile 55 aynı değil ki!! Mesela 50 de istesende klima alamazsın asansör çeki yok düğmeli çiftçeker ve defransiyel kilidi yok. Tabiki fiyat farkı oluyor 50 ile 55 arasında ama bu fark sadece powershuttle dan değil. 65 ler daha pahalı ek piston felan olduğu için.Bide en önemlisi beygir sınıfları farklı. O yüzden 50 de powershuttle yok 55 de var arada 10 12 bin lira fark var powershuttle için bu kadar fark vermeye değmez demek yanlış olur. Hayırlı olsun Rabbim gönlünüze göre versin..

Amin inşallah alacağımız gün gelsin hele bayiye gittiğimizde zorlarım 55 lik PS almasına hayırlısı olsun
 
bak kardesım yanında yardımcı traktorunde varsa 4 piston bır traktor almayı dusun bu tt4 75 de olur tt4 u sevıyorsan tt4 75 ını almanı tavsıye ederım yada case jxc karar senın 3 pıston yolda da yakar tarlada da yakar askı mantık hafıf traktorlerden yola cıkma sonucta 3500 kg bır yuku tasıyorsun sureklı sırtında.
fanatıklık olaraktan yada kendı kullandıgım traktordon abartarak soylemıyorum case jx65c almanı tavsıye edrım tt4 65 yerıne al keyfıne bak derım arastır sor sorustur sonucta bır kere alırsın bunu ıyısını al yuzun gulsun .kendım test ettım 65c tt65 den td 65 den her kosulda yolda cıftte yakıtta ustun.

3 piston yolda çok yakar öyle mi ? Nabtın usta sen. 3 piston her zaman az yakar. Ancak mesela zorlanırsa 4 pistondan fazla yakabilir o yüzden doğru ekipman ile motoru zorlamadan kullanmak 3 pistonun çok yakacağı anlamına gelmez yeri geldiğinde az bile yakacaktır. 3 piston motorun yakıtı kullanıcının elinde. İnadına gider zorlarsan yakar sakin olursan yakmaz. Ama 4 piston kesinlikle yolda yakar ağır işlerde ise yakıtı işine göre normale dönüşür birde zorlanmaz bayılmaz rahat olur. TT4.65 var zaten bizde 4 pistona gerek yok bize 3 piston yeterli.
 
Aynen şimdi yeni üretilenlerde hostes koltuğu da var

Aynen yeni üretilenlerde hostes koltugu da var.
17500086_1887864701491741_531222534_o.jpg
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt