MF 4709 DAN SONRA 5420 VEYA 5425 DUSUNUYORUZ

Esas tam otomatik daha çok yaktırıyor.Bundan önce 5 li 13 alpler vardı o 660 kiloydu bu 1000 kg.
5 13 alplerle kuru sürümde bile 2 litreyi bulmuyordu.

Doğrudur kullanmadım ağır olduğunu biliyordum hafif pulluktan daha güzeldir kullanımı bizdekini az bi batırıyoruz yumusakda dalıyor az bi serte gelince çizmeye başlıyor bir de mesela normal giderken az bi hızlansam yine çıkıyor yakıt yönünden olumsuzluğu bu olabilir diye düşündüm
 
Şu zamanda 4709'u verip 5420-25 almak bana mantıklı gelmiyor.Zarar edersiniz.Mis gibi traktör illa verilecekse yerine 5445-55 ten birini alın derim.

Yakıt yönünden böylesi zor bulunur bir tek o yönünü sevdim ama özellikle bi 5425 bulursam gözünün yaşına bakmicam 45 ve 55 zaten bir 45 im.var 2. Yi alırsam petrol e ortak olmak gerek :)
 
ara isler icin 5410 kullaniyoruz cekis ve yakittan memnun kalmadik interkol taktirdik yine de ara isler icin biraz hantal kaliyo sahsi gorusum 5430 dan assagisi kurtarmaz gibi geliyo
 
Traktor firmalı genelde 75 beygir sınıfına kadar olan özellikleri koymuyor aslında firmaların 100 150 beygir sınıfındaki traktörlerdeki özellikleri 50 75 sınıfına koyup tr ye getirmemesi doviz kurunun yüksekliğinden dolayı gelmiyor galiba 54 seriside ağır olduğu için kasa uyumsuz kalıyor marka takıntınız yoksa case farmall serisi kasa hafif olduğu için şuan bu sınıfta iyi sayılır tercih 100 beygir civarı olsa seçenek çok ama 70 85 arası az
 
Traktor firmalı genelde 75 beygir sınıfına kadar olan özellikleri koymuyor aslında firmaların 100 150 beygir sınıfındaki traktörlerdeki özellikleri 50 75 sınıfına koyup tr ye getirmemesi doviz kurunun yüksekliğinden dolayı gelmiyor galiba 54 seriside ağır olduğu için kasa uyumsuz kalıyor marka takıntınız yoksa case farmall serisi kasa hafif olduğu için şuan bu sınıfta iyi sayılır tercih 100 beygir civarı olsa seçenek çok ama 70 85 arası az
Aynen öyle 5420 5410 gibi traktörlere 200.bin liranın üstünde.paralar veriliyor çok yüksek rakamlar ama gel gör ki intercool tarzi önemli aksamlar eksik biraz mf tutkunu olmasam hattatlar da hoşuma gitmiyor değil case pek araştırmadım
 

5445 gibi konfor ve çekiş yönünden üst düzey traktöre binince onu pek sevemedik daha 700 saate degiscez ama konfor u da geçtik 3 piston nedense sevemedim bir türlü hafif kaldı biraz iş yükünde

Traktörünüz orjinal kabin mi? Ben 82.80 tümosanın yanına almayı düşünüyorum bana çok konforlu geldi 5445 ten daha rahat gelmişti
 
Ts110a veya case maxum 110 alabilirsin masseyden az yakar

Iyi bir tespit.
Edirne küçüklü köyünde bi ağabeyimiz var.
Case maxxum 100 sahibi ve traktor 6900 saatte 26 li disk tiller hertürlü gayet iyi çekiyor diyor.
Komsum 5450 sıfır ferguson satın aldı dedi
Deneme amaçlı takip gözlemledik ama 26 liyi randımanlı çekemedi dedi ve 24 lü satın almış.
Bir tarafta 2008 model 7000 saatte case maxxum.
Bir tarafta mf 5450 Ve sıfır.
Buyrun.
 
Hayırlısı ne ise inşallah sizin ıçin o olur.ama piyasa durgun.ikinci el çok iddali ilanlar var.

Bu durgunluktan faydalanmak istiyorum açıkcası, ama yazan fiyatları görünce çıldırmamak elde değil. Muhtemelen haftaya bırakmyacam bu işi, darlandım artık.

Durgunluğun göstergesi bir ilan size,
https://www.sahibinden.com/ilan/is-...5-3095-2004-model-4x4-tenteli-632803890/detay

Aslında temizinin hakettiği fiyat bu. Böyle devam ederse piyasa, şişirilen rakamlar az daha geriler.
 
6kaporta boyalı gibi.
Ama traktörde kaporta en son konuşulacak bir şey.arka lastikler muhtemelen orjinal
On lastikler ikinci lastikleri.
Fiyat kötü değil ama imkan varsa fiyatı zorlamayıp firmadan iki adet yeniye yakın iki tane arka lastik koparılabilir.
 
Iyi bir tespit.
Edirne küçüklü köyünde bi ağabeyimiz var.
Case maxxum 100 sahibi ve traktor 6900 saatte 26 li disk tiller hertürlü gayet iyi çekiyor diyor.
Komsum 5450 sıfır ferguson satın aldı dedi
Deneme amaçlı takip gözlemledik ama 26 liyi randımanlı çekemedi dedi ve 24 lü satın almış.
Bir tarafta 2008 model 7000 saatte case maxxum.
Bir tarafta mf 5450 Ve sıfır.
Buyrun.

Yapmayın inanmayın böyle şeylere.
7000 saatte 102 hp hi-lo şanzımana sahip traktörün 0 km 110 hp yarı oto. Şanzımsnlıdan iyi performanslı olması bana imkansız geliyor.Ayrıca 5450 tam çapta 24 lü ağır tip gobleyi sıkıntısız çekiyor 26 lı disk tillerde mi problem yaşayacak?
 

Ver coşkuyu kolonlar inlesin.

https://www.werktuigen.de/afbeeldin...2NDg3L01heHh1bV9YTGluZS1FTkcgMjAwOC5wZGY=.pdf
2008 maxxum 100 Rated power, net, 101 ch,cv, chevaux(fransız atı), 74 kw, (radyatör ve kayıplar dahil ölçümler), markalara göre motor serilerinin toprak işleme hızları değişkenlik gösteriyor.Kataloglarda bazı firmalar bunu belirtir.Kullanıcı tercihidir, aşırı yüklenirsek yakıta dokunur.Motoru büyük koyup %60 motor yüküyle az yakanlar da var, JD gibi 1900 devirde ek tork açıp az yakanda var, dizayn tercihleridir.
Üretim tarzına bakarsak Case Puma kedisi gibi toprakta gezer, pençeleri sağlamdır, sıkı tutunur, toprak trafiğine önem verir.Toprağa tutunma konusunda liderliği bırakmıyor.Tork yedekleri yüksek olan motorların yüksek motor gücü yönetimi var, bunu beğenen de var, eleştiren de var.
John Deere sarı geyik gibi koşar, serilerinde motor gücü bir tık yüksektir.
Deuthz, ayı gibi güçlü reklamı vardı ama minibüs motoru tarzı yükü taşıyan karakteristiktedir.
Kubota, stabil çalışmalı, tohum ekim işlemlerinde fazla sarsıntı istenmez, buna göre de dizayn gerekir.
5 sınıfı hafif ön kepçe traktörü, 6 sınıfı toprak işlemede daha başarılı olur.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt