Senin 430 yapar mi bunu
Aşşağı yukarı 100 hp her traktör yapar bana kalırsa tabiki şartları var mesela;
-yer sert olacak
-iz genişliği genişletilecek(traktörlerin yere tutunamamasının sebebi, 420 nin genişlettik 430 u da genişletecez felaket faydası var)
-radyal lastikte lastik havası indirlicek( vidodaki indirilmiş belli)
-alt çekiye takılacak
-romorkların iz genişliği eşit olacak(en öndekinin bastığı yerden arkadakilerde gelecek)
-romork birbirine bağlandığı pimler ince olacak yada yuva buyük olacak(sıra sıra alacak remorku)
-üzerinde şöför olacak
Çekme itme işlerinde ağırlık önemli faktör. Bana sorsan mf 135 e ek ağırlık ile 5-6 ton yap takviye ile başlar çekmeye ne var ki bunda. Önemli olan yakıt performans ilişkisi. Az yakıt çok iş yapmalı. Yoksa piyasa traktör kaynıyor.Dediklerinin hepsine katılıyorum ama bence hp den çok ağırlık önemli dediklerin hepsi olsada bazen hafif motor bu işi başaramaz gibi geliyor.demek istediğim 80 hp 4.5 ton olan motor 100 hp olup 4 ton olan bir motordan bu videodaki olayda daha performanslı çalışır 1 vites aşağıda yürür aram yürür.
Aşşağı yukarı 100 hp her traktör yapar bana kalırsa tabiki şartları var mesela;
-yer sert olacak
-iz genişliği genişletilecek(traktörlerin yere tutunamamasının sebebi, 420 nin genişlettik 430 u da genişletecez felaket faydası var)
-radyal lastikte lastik havası indirlicek( vidodaki indirilmiş belli)
-alt çekiye takılacak
-romorkların iz genişliği eşit olacak(en öndekinin bastığı yerden arkadakilerde gelecek)
-romork birbirine bağlandığı pimler ince olacak yada yuva buyük olacak(sıra sıra alacak remorku)
-üzerinde şöför olacak
Dediklerinin hepsine katılıyorum ama bence hp den çok ağırlık önemli dediklerin hepsi olsada bazen hafif motor bu işi başaramaz gibi geliyor.demek istediğim 80 hp 4.5 ton olan motor 100 hp olup 4 ton olan bir motordan bu videodaki olayda daha performanslı çalışır 1 vites aşağıda yürür aram yürür.
Çekme itme işlerinde ağırlık önemli faktör. Bana sorsan mf 135 e ek ağırlık ile 5-6 ton yap takviye ile başlar çekmeye ne var ki bunda. Önemli olan yakıt performans ilişkisi. Az yakıt çok iş yapmalı. Yoksa piyasa traktör kaynıyor.
3105 phantom da denedi sürekli ileri-geri yaparak 10-15 metre götürdü pes etti onun da videosu var Agco Türkiyede ama bulamadım.Çekişe etkisi olan bir konu da dingil açıklığı kısa motor biraz daha fazla zıplıyor bence.Ayrıca zemin sert olduktan sonra düşük hp'ler de büyük başarılar kaydedebilir fakat bu pancar tarlası hakkını teslim etmek lazım
pancar tarlasında çekmedim hiç, sert gözükmekte toprak yumuşak olsaydı zaten romorklar ufak lastik gömülüp giderdi ki ben buğday arpada hasadında sap tarlasında sert olan yerde bile romorkun lastiklerinin yarıp gittiğini biliyorum ve yaşadım.
evet ön arka dingil açıklığı kısa olan çabuk zıplar doğru fakat gazı kısılarak zıplama önlenebilir
3.105 in iz genişliği ne kadar 5455 in ne kadar 3.105 te radyal mi vardı? önemli faktörler bunlar
3105 de good year radial vardı hatırladığım kadarıyla geriye dönük bakma şansın olursa denk gelebilir video.tarla çok yumuşak olursa(herg vs.) o römorkların boşunu bile yürütemez ne 5455 ne 3105 hemen gömülüverir o zaman iz genişliği falan kurtarmaz motorları
Aga bende aynı şeyi söylüyorum dikkat edersen sap tarlasında yarılıp gidiyor dedim herg yerden zaten bahsetmiyorum hergyerdende çıkarışlığım yolsuz tarlalarda var fakat tabi böyle 8 vagon filan değil
Aşşağı yukarı 100 hp her traktör yapar bana kalırsa tabiki şartları var mesela;
-yer sert olacak
-iz genişliği genişletilecek(traktörlerin yere tutunamamasının sebebi, 420 nin genişlettik 430 u da genişletecez felaket faydası var)
-radyal lastikte lastik havası indirlicek( vidodaki indirilmiş belli)
-alt çekiye takılacak
-romorkların iz genişliği eşit olacak(en öndekinin bastığı yerden arkadakilerde gelecek)
-romork birbirine bağlandığı pimler ince olacak yada yuva buyük olacak(sıra sıra alacak remorku)
-üzerinde şöför olacak
Aşşağı yukarı 100 hp her traktör yapar bana kalırsa tabiki şartları var mesela;
-yer sert olacak
-iz genişliği genişletilecek(traktörlerin yere tutunamamasının sebebi, 420 nin genişlettik 430 u da genişletecez felaket faydası var)
-radyal lastikte lastik havası indirlicek( vidodaki indirilmiş belli)
-alt çekiye takılacak
-romorkların iz genişliği eşit olacak(en öndekinin bastığı yerden arkadakilerde gelecek)
-romork birbirine bağlandığı pimler ince olacak yada yuva buyük olacak(sıra sıra alacak remorku)
-üzerinde şöför olacak
Burada bir hata var yalnız, motor her halükarda üst çekide daha iyi çeker yükü alt çekiye göre
Görkem bu iz genişletme fikri benimde aklımda fakat benim lastikler geniş 50 cm birde genişletirsek Nadasta pulluk çiziyi kapatır mı onu Merak ediyorum birde Lastik merkezden uzaklaştıkça güç kaybı yaşanır mı onu kestiremiyorum...
Masaallah masallah ulan Massey Ferguson kimilerine yanlis hesap yaptirirsin kimileride hala bile bile iddealasir...zamanin da cok sevdigim bi abimle 3105 le ve 398 le nerelerden kac vagonetle pancar cekerdik Yenipazar kantarina..Yozgatima da selam olsun bu arada..