Cok emek ve para o yuzden size saygi
Cok emek ve para o yuzden size saygi
O zaman siz şans eseri geçtiniz muayeneden bizim burda komşularda var söküp eski haline getirenler var hatta bıkıp söktürmüşken değişenler var hatta bizim dinamonun altındaki hidrolik pompa rengi siyah diye problem yaptılar tantanayla geçtik griye boyattık sonra bende dedim ağırlıklarıda sonradan taktık onuda sökelimmi sanki yeni traktörün ruhsatında hidrolik direksiyonlu traktörmü yazıyodeğerine kesinlikle çok bişey yapmıyor harcadığını üzerine koymuyor tabi ki eğer traktör uzun süre kullanılacaksa yapılmalı bence . Boya konusu bizim burda da vardı ama eskide kaldı sanki şimdi galerilerdeki neredeyse hepsi boyalı adam boya isteyen motoru alıp yalan yanlış boyadan geçirdikten sonra galeriye çekiyor. Sorsak kendininki değerli ama bizimki değersiz oluyor. Eğer blokta çatlak yada başka bir yerinde kaynak falan varsa onu kapatmak amacıyla boyayı kullanabiliyorlar onun için değeri düşüyor. Hidroliği yandan aldık zamanında iki defa da muayeneden geçtik hiçbir sıkıntı çıkmadı. Hatta aynı seyyar muayenede bizim motor geçti 135 e aynı bu modelde takanlar kaldı.
O zaman siz şans eseri geçtiniz muayeneden bizim burda komşularda var söküp eski haline getirenler var hatta bıkıp söktürmüşken değişenler var hatta bizim dinamonun altındaki hidrolik pompa rengi siyah diye problem yaptılar tantanayla geçtik griye boyattık sonra bende dedim ağırlıklarıda sonradan taktık onuda sökelimmi sanki yeni traktörün ruhsatında hidrolik direksiyonlu traktörmü yazıyo
Maşallah on numara gözüküyor7.50-16 dan 9.00-16 ya geçiş
Denemek lazım değişmeden de takılabilir diye düşünüyorum. Çapları aynı ama genişlik farklı varMaşallah on numara gözüküyor
4 sene önce bizde 286 Gold için lastik alacağımız da bende bu tarz 900 lük büyük lastik istedim jant değişmesi gerekir dediler Bizde 7,50 16 aldık
halbuki jant değişimi gerekmez diye biliyorum dogru mu ?
Takmaya takılıyor ben römork lastiği takan gördüm. Biz de balon dublekse geçtik jant lastik ucuza denk gelince. Çamurda yumuşakta çok faydası oldu motora.Maşallah on numara gözüküyor
4 sene önce bizde 286 Gold için lastik alacağımız da bende bu tarz 900 lük büyük lastik istedim jant değişmesi gerekir dediler Bizde 7,50 16 aldık
halbuki jant değişimi gerekmez diye biliyorum dogru mu ?
Maşallah çok güzel olmuş ama buna yeni tip bir panjur şahane olurTakmaya takılıyor ben römork lastiği takan gördüm. Biz de balon dublekse geçtik jant lastik ucuza denk gelince. Çamurda yumuşakta çok faydası oldu motora.
Ekli dosyayı görüntüle 73042
Ön panjuru kare farlı olanları diyorsanız düşündüm ama yuvarlak daha iyi ışıtıyor.M
Maşallah çok güzel olmuş ama buna yeni tip bir panjur şahane olur
Dayımların 168'e power pompası takılmıştı ama yağsız kalmış bozulmuş. Hidrolikteki takırtı sesini kesmesi için takılmıştı ama yine de ses vardı. Geçenlerde hidrolik yapıldı. Sıfır power pompası ile bağımsız 4 çıkış yapıldı. İnceledim güzel olmuş. Valf sol basamağın arkasına sabitlenmiş o hoşumuza gitmedi. Şimdi onu sağ çamurluğa kol kontrollerinin önüne alıp arada birde geri dönüş filtresi takacağız. Parçaları toplarlıyoruz. Bitince konusunu açarım. Eğer difransiyel gövdesinde yağ çıkışı alabileceğiniz kapak varsa orjinaldeki gibi tandem pompayı tavsiye ederimÖn panjuru kare farlı olanları diyorsanız düşündüm ama yuvarlak daha iyi ışıtıyor.
Bir de ayrı seviyorum bu eski panjurları
Buna yapılacaklar listemde,
İçine bir multipower pompası takıp damper çıkışlarını bağımsız yapmak, bir de orijinal kabin takmak var.
Orijinal kabinler 50 bin şu an. Artık tarla işi olmadığından erteliyoruz sürekli.
(Kabin değişirse belki bir de 38 janta çeviririm arkaları )
Mahmut İkiz mi yaptı onu? Videosunu görmüştüm ben de aynı şeye takılmıştım. Onun yerine orijinalindeki gibi arkaya monoblok valf takılıp halatla müsait bir yere çekilebilirdi. Veya tablalılardaki damper kolları set olarak satılıyor, ondan takılabilirdi.Dayımların 168'e power pompası takılmıştı ama yağsız kalmış bozulmuş. Hidrolikteki takırtı sesini kesmesi için takılmıştı ama yine de ses vardı. Geçenlerde hidrolik yapıldı. Sıfır power pompası ile bağımsız 4 çıkış yapıldı. İnceledim güzel olmuş. Valf sol basamağın arkasına sabitlenmiş o hoşumuza gitmedi. Şimdi onu sağ çamurluğa kol kontrollerinin önüne alıp arada birde geri dönüş filtresi takacağız. Parçaları toplarlıyoruz. Bitince konusunu açarım. Eğer difransiyel gövdesinde yağ çıkışı alabileceğiniz kapak varsa orjinaldeki gibi tandem pompayı tavsiye ederim
Bizim usta yaptı montajını. Parçaları da ikizden aldılar. Pompa sıfır takıldı ama sırf pompa 5500tl birde kolay bulunan bişey değil o yüzden pek sıcak bakmıyoum. Diğeri teferruatlı ama yedek parçası veya tamir takımı daha bulunabilir geliyor. Bende özmenoğlu tipi kol kontrollü kullanıyorum. Hızlarını karşılaştıracam bi bakalım değer mi.Mahmut İkiz mi yaptı onu? Videosunu görmüştüm ben de aynı şeye takılmıştım. Onun yerine orijinalindeki gibi arkaya monoblok valf takılıp halatla müsait bir yere çekilebilirdi. Veya tablalılardaki damper kolları set olarak satılıyor, ondan takılabilirdi.
Tandem pompayı çok kalabalık olacak ve maliyet olarak da daha fazla tutacak diye tercih etmiyorum. Bir de şanzımanın delinmesi mevzusu var tabi çıkış alabilmek için. MP pompasıyla yapılırsa sol taraftaki alüminyum kapakta hazır delik yerleri var, ekstra filtre derdi yok hem. Açıkçası kafayı ona takmış durumdayım
O karşılaştırmayı yapabilirsen süper olur ben hiç tandem pompalı kullanmadım, burada bir power pompalı var karşılaştıracak başka da yokBizim usta yaptı montajını. Parçaları da ikizden aldılar. Pompa sıfır takıldı ama sırf pompa 5500tl birde kolay bulunan bişey değil o yüzden pek sıcak bakmıyoum. Diğeri teferruatlı ama yedek parçası veya tamir takımı daha bulunabilir geliyor. Bende özmenoğlu tipi kol kontrollü kullanıyorum. Hızlarını karşılaştıracam bi bakalım değer mi.