Kolay gelsin muhteşem olmuş yanlız 4 vites yaptığınız için çekiş bı miktar düşer ...
Aslında var ya o kadar emek vermişken birde ara sanzuman attirsa idin bence dadindan yenmezmis [emoji3]Teşekkür ederim. Şuan yarış kabin var ilk fotoğraftaki onun üzerinde biraz oynayıp takacağız. Şanzıman konusuna gelince 1 dişlisi aynı 2 ile 3 aynı dişli üzerinde bulunuyor zaten o dişli de kalıyor 4. vites dişlisi için ne kadar hız yapsın istiyorsanız ona göre dişli 2 adet dişli ekleniyor bizimki 29 40 mıydı neydi tam hatırlamıyorum en hızlı olandan takıldı içinde bazı miller değişiyor ince freze mil takılıyor buna bağlı olarak baskı dağıtılıp kuyruk mili balatası ince frezeli olanla değişiyor. Sürgü mili ekleniyor 4. vites için diğerleri de değişiyor birbiri ile yakın çalıştığı için ona göre şekli biraz daha işlenmiş çatal takılıyor. 4. vitesi takabilmek için şanzımanın uyumlu olması da gerekiyor eski modeller uygun olmayabiliyor. Bir kutu malzeme artmış eve getirdik onlarıda
Kolay gelsin muhteşem olmuş yanlız 4 vites yaptığınız için çekiş bı miktar düşer ...
Aslında var ya o kadar emek vermişken birde ara sanzuman attirsa idin bence dadindan yenmezmis [emoji3]
Bu 165 212 motormu yoksa 236 mi
İşte ara sanzuman olsa idi o güç kaybını telafi ederdi. 3. Vitesin eskisi kadar çekmemesinin sebebi sanzuman dişli gurubunu yeniden kuruyorlar 1 aynı kalıyor 2-3ve 4 vites arasındaki devir araligini yeniden ayarladığı için.şanzıman ağır devirden biraz daha seriye çevrilmiş oldu zaten 4 le rampayı çıkacak değil rampaya göre değişir ama. dişli olarak 3. vites dişlisi aynı kaldı ama usta eski halindeki 3 kadar çekmez dedi orası nasıl oluyor anlamadım
İşte ara sanzuman olsa idi o güç kaybını telafi ederdi. 3. Vitesin eskisi kadar çekmemesinin sebebi sanzuman dişli gurubunu yeniden kuruyorlar 1 aynı kalıyor 2-3ve 4 vites arasındaki devir araligini yeniden ayarladığı için.
İşte ara sanzuman olsa idi o güç kaybını telafi ederdi. 3. Vitesin eskisi kadar çekmemesinin sebebi sanzuman dişli gurubunu yeniden kuruyorlar 1 aynı kalıyor 2-3ve 4 vites arasındaki devir araligini yeniden ayarladığı için.
İyi olmus iyi gunlerde kullan ama sen galiba motorun govdesini boyatmisin eger daha once boya yoksa altini gumus yapip iyi suslemissin is gorur ama altin tarihte her zaman degerli iyi gunlerde kullan gule gule bin ruhsatta 73 model mi
Şimdi şöyle bı durum var benim bildiğim tamam 3.vites aynı dişli olabilir ama gurubunu dişli sini Yani 3. Vitesin hareket aldığı dişli yi değiştirip 3 ile 4 u birbirine yaklaştırıyor...güç konusunda ara şanzımanın o kadar da numarası olacağını sanmıyorum motoru uzatıp daha sallı ve yere daha iyi basar hale getirmeye yardımcı oluyor. 2 3 dişlisi aynen takıldı 4 en hızlı takıldı. 3 ten 4 e çekince motor kendini rahat toplasın diye 3. vitesi 4. vitese yaklaştırıyor olsalar çekiş olarak düşer o kabul ama öyle bişey yok aynı 3.vites dişlisi var
Baskan seni uzdum mu ya uzuldum yorum icinteşekkürler ruhsatta da 72 model
Şimdi şöyle bı durum var benim bildiğim tamam 3.vites aynı dişli olabilir ama gurubunu dişli sini Yani 3. Vitesin hareket aldığı dişli yi değiştirip 3 ile 4 u birbirine yaklaştırıyor...
Ayriyeten ara sanzuman kesinlikle güç kattigina emin olabilirsin onu bizzat kullanmış olarak biliyorum
Baskan seni uzdum mu ya uzuldum yorum icin
Yani orjinalligi gitmis demek istedim benhayır tabiki dediğinizi tam anlayamadım. boyası tamamen kazındı ilk olarak astar atıldı daha sonra boyasını attık umarım cevaplayabilmişimdir yorumunuz için teşekkürler
Emeğinize sağlık güzel olmuş bende 74 model şeker tipi 165 kullanıcısıyım bizde a dan z ye yaptırdık 2014 yılında 11 binlira harcadık sorsan çok pişmanız değerine 11 bin kattımı kesinlikle hayır gövde boyama işi bizim yörede hiç hoş karşılanmayan mütiş değer kaybeden bir durum bana kalsa boyalı olsun temiz olsun ama piyasa kabul etmiyo bu durumu birde hidrolik direksiyonu neden rottan yaptınız muayeneden bile geçmiyo eski haline getirmeniz gerekiyo eğer yeni ysptıysanız iade edip önden kumandalı olanını takmanızı tavsiye ederim
Yani orjinalligi gitmis demek istedim ben