Makyajlanmış yeni new holland td serisi


Yerli new holland almak için tek sebep 2. El piyasası var başka bir nedeni olduğunu düşünmüyorum
Tamamen bölgesel tutunmayla ilgili kardeşim birde geçmişte fiat kullananlar vazgecemiyor genelde. Eksiklikleri var yerli olarak fakat tutuluyor iste
hocam sen millete akıl veriyorsun..benim aklıma ihtiyacın yok..benim alanım bahçe tipi..büyük trkktörle işimiz olmadı..ama nh da kapıma koymam..
Alanin bahçe tipi ve nh kapıya koymam diyosun td4.100f adanada satış patlamasi yaşıyor siz almayin alanlar varki memmunlar. İsteyen alır istemeyen almaz kimsenin alnına silah dayamiyorlar tumosan erkunt sdf kim ne isterse onu alır
 
75 beygire 320 85 24/ 460 85 24 lastik nasıl olur yorar mı traktörü.
İlaç, gübre, ara çapa da yüksek lastik kullanmak ürün için avantajlı olabiliyor.
Pulluk, kaz ayağı gibi işlemlerde traktörün yüke verilmesini etkiler.
75 hp biraz ara güç sınıfı kaldığı için zor sürümlerde arkalar 30 jant önler 20 jant daha kullanışlı olabiliyor.
Traktör alt açıklığı eski modellerin 35 cm civarları oluyor, ekipman bağlantı çatı yüksekliği düşükse alçak lastik tercih düşünülebilir.
 
Beyler boş yapmayın 🙂 Samsun'da adam cayır cayır case nh ile lahana cekıyor bir metre çamuru n içinde gecen yorum yaptı tamam öle Boyle ama işimi görüyor adamlar yapmış dedi 5 bin saat olmus tık yok dedi.. konfor istiyor isen parayı arttıracak sın yapacak bir şey yok.
 
T5 115 ile 5120 C arasında kalmıştık , yazılımla 5120C , 110 kw , 595 n.m. tork verebiliyordu ama 30 000 TL o zaman arada fark vardı, cesaret edemedik.
210 000 TL ye 5120C alınmıştı.
T5 in yerine G serisi zaten alınmaz.
Hocam bu t5 115 ler nasıl herkes farklı bir şey söylüyor pullukta ve çizelde performans nasıl? Bi tanıdık almıştı zıplamasından şikayetçiydi.
 
Dijital gösterge, iki ayna, akü şarteli, kuyruk mili seçici , bu kadar ek aparata 20 000 TL liste fiyatına fark var , belki de 5000 TL maliyeti vardır.
Hocam bu t5 115 ler nasıl herkes farklı bir şey söylüyor pullukta ve çizelde performans nasıl? Bi tanıdık almıştı zıplamasından şikayetçiydi.
2016 model , yazılımlı olarak , 105 kw, 550 n.m. tork ta kullanıyoruz, başlangıç devirlerindeki sinme hareketi kalktı.
Sabit tork aralığı , 1200-1800 rpm olarak ayarlandı.
Pullukta 2 takviye 3 kaplumbağa ile 6-6,5 km hızla 5 12", 28 cm aralı , 25 cm derinlikte , 1600 rpm devirle rahat çekiyor.
Zorlanmalarda 1750 rpm devirde zor bölgelerden rahat kurtuluyor, 1900 rpm devire pek ihtiyaç olmuyor.
Zor arazi sürümlerinde yakıt tüketimi 3,2 lt/dk olarak gördük.
9 bacak çizelde, 30 cm derinlikte gayet rahat işçilik var.
80 diş , 30 cm aralı tırmık kullanılıyor.
Traktörün zıplamaması için ön kepçe taktırmak şart, genel ağırlık dengesi için olmazsa olmazdır.
3 18" dönerli , yavru pulluklu ekipman şart.
Lastik havalarını 3 pırtık yere düz basar indirip 2 takviye 2. vites tavşanla aheste aheste sürüm yapılırsa yakıt ekonomik olabilir.
Traktör saman balyesi bağlamada ağırlıklı çalışıyor.
Sıcak performansı gayet iyi, radyatör ince tozları geçiriyor.
Kaput üzeri saman sapı dolu dahi olsa 35 C sıcakta hiç hararet meyili görmedik.
Zıplayacak kadar traktöre yüklenmezsiniz, olur biter.
Tek pistonlu ön aks süspansiyon mevcut olanları var veya gaz tüplü ön hidrolikte düşünülebilir.
 

3'1. vites ile 3'2. Vites arasında 2'4. vites var.Bu sırayı değiştirmesi bile benim için devrim olur.2007 td85 imi yenilemek niyetindeyim ama iyi bir yerli alternatif bulamıyorum.
 
3'1. vites ile 3'2. Vites arasında 2'4. vites var.Bu sırayı değiştirmesi bile benim için devrim olur.2007 td85 imi yenilemek niyetindeyim ama iyi bir yerli alternatif bulamıyorum.

Benim bildiğim 1992 den beri aynı sistem var , öncesi de İtalya'da var. Kaç sene oluyor, müdür?

Türkiye'de 30 senedir aynı sistem, insanlar bunu eleştirmek yerine taraftardan farksız savunma pozisyonunda olunca adamlar da haklı olarak yenilemiyor kendini..
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt