Valla gubre yuklerken on taraf komple ara ara mok oluyo.. neydersen et.. kurtulus yok.. hic akla gelmeyen yere kadar bi sekilde dokuluyo bulasiyo..
Kepcede otomatik paralellik ayari yoksa kara duzense.. kovadaki malzemenin ta kabine surucuye kadar dusmesi bile mumkun..
Adi ustunde mok.. her tarafa sıvasıyo.. hele yerde yer degilse.. oyle uygunsuz gubrelikler oluyoki bicimsiz.. kiliktan kiliga giriyon.. zetorla gubre yukledigim bicimsiz bi yere yerde epey kuruduktan sonra.. bizim operator hidromekle girmis.. adam rica etmis bi kureyip duzle diye.. batmis kalmis desem inanirmisin
Duzlemeyi birak iyice berbat etmis zar zor yardim..vs cikmis.. aradan bi seneden fazla gecmis.. o koye yolum dustu izler aynen duruyo.. simdi gelde boyle yerlerde kaputa mok dokmeden gubre yukle
Kotu batmis.. mst mi cekti.. Koyiclerindeki gubreliklere el atmak sart..
Bide mst kac model memnun musunuz
Kotu batmis.. mst mi cekti.. Koyiclerindeki gubreliklere el atmak sart..
Bide mst kac model memnun musunuz
Hayret.. genelde mastasdan jcb ye gecis olur jcb ile nasillar
Bizdeki hidromek 2012 0 km alindi.. jd motor zf sanziman.. idare ediyoz.. lakin rampada verem ediyo.. bide kisin calistirirken..
Terex cok kelepir.. usta servis olsa cazip olurdu.. Yine hidromek en ideali gibi..