doganbey1 link=topic=53709.msg562401#msg562401 date=1331672148' Alıntı:Siz ne işle meşgülsünüz acaba? Belki tanıtım fiyatı diyerekten ilk 3-5 ay 90-100 arası bir rakam diyebilirler. Belki net bir rakam alabilirm bugün yarın
guleclerkubota link=topic=53709.msg562409#msg562409 date=1331672528' Alıntı:tahminlerinizin üzerinde bi fiyata sahip kendisi
mustafagursacli link=topic=53709.msg562413#msg562413 date=1331672653' Alıntı:neyse Hermiyas abi eline koluna sağlık akşam akşam ekşın oldu sağolasın varolasın ...
guleclerkubota link=topic=53709.msg562409#msg562409 date=1331672528' Alıntı:tahminlerinizin üzerinde bi fiyata sahip kendisi
guleclerkubota link=topic=53709.msg562433#msg562433 date=1331673386' Alıntı:elbette nato bilgisi değil tabikide.şimdi buradan açıklarsam etik olmaz.Mx128de gelecek onun için biraz sabır.satış müdürümüz özgenç bey fuarda kendisi açıklıycak fiyatı.
_ÖzGüR_ link=topic=53709.msg562426#msg562426 date=1331673173' Alıntı:güzel paylaşım güzel makine ama biraz hafif geldi bana 108 bg ye 4060 kg biraz ağırlık takviyesi ister fiyatlarıda uygun olurda tercih edilebilecek bir model...
doganbey1 link=topic=53709.msg562474#msg562474 date=1331674430' Alıntı:Bir traktörde fazla ağırlık avantaj değildir. Nedenini hepimiz yaşayıp görüyoruz. Ağır traktörlerin bayıra gelince vitesi düşürdüğünü, bayılma problemi yaşadığını. Şimdi örnek olarak;
A marka motor 5 ton ve ve 110 bg. Ve bu motor tarlaya, yüke girdiği zaman ağırlıktan dolayı yere baskı uygulayacak. Tekerler patinaj etmeyecek. Fakat tarlaya ekstra ağırlık olacak. Yani toprak sıkışacak. Birde aktarma organları dediğimiz, şanzuman, defransiyel vb, bu motorun ağırlıktan dolayı patinaj etmemesiyle daha sıkı çalışacak. Yani aşınması fazla olacak.
B marka motor ise 4100 kg ve 110 bg. Bu motor tarlaya girdiği zaman gücünü motorundan alacak. Ağırlık ile çekeceğine, motorun ürettiği güç ile performans ile çekecek. Ve aktarma organları ona göre daha az aşınacak. Düşündüğümüzde bunun bize uzun vadede avantaj olacağını hepimiz biliriz.
Ben bu A ve B motorlarını Sanki, bir yerden biliyor gibiyimdoganbey1 link=topic=53709.msg562474#msg562474 date=1331674430' Alıntı:Bir traktörde fazla ağırlık avantaj değildir. Nedenini hepimiz yaşayıp görüyoruz. Ağır traktörlerin bayıra gelince vitesi düşürdüğünü, bayılma problemi yaşadığını. Şimdi örnek olarak;
A marka motor 5 ton ve ve 110 bg. Ve bu motor tarlaya, yüke girdiği zaman ağırlıktan dolayı yere baskı uygulayacak. Tekerler patinaj etmeyecek. Fakat tarlaya ekstra ağırlık olacak. Yani toprak sıkışacak. Birde aktarma organları dediğimiz, şanzuman, defransiyel vb, bu motorun ağırlıktan dolayı patinaj etmemesiyle daha sıkı çalışacak. Yani aşınması fazla olacak.
B marka motor ise 4100 kg ve 110 bg. Bu motor tarlaya girdiği zaman gücünü motorundan alacak. Ağırlık ile çekeceğine, motorun ürettiği güç ile performans ile çekecek. Ve aktarma organları ona göre daha az aşınacak. Düşündüğümüzde bunun bize uzun vadede avantaj olacağını hepimiz biliriz.
Hermiyas link=topic=53709.msg562456#msg562456 date=1331673976' Alıntı:Değerli paylaşımcı arkadaş, broşürünü inceleyerek görüşlerini yazdığın için teşekkür ederim. Bu konuda sizler gibi uzman değilim sitede çok değerli siz gibi tecrübeli we bilgili arkadaşlarımız bulunmakta onlarda görüşlerini belirteceklerdir.
Ama Japon we Alman mühendisliği her konuda, her noktayı hesap etmiştir. Biz kullanıcılar buzdağının 1/8ini görerek hareket ederiz. Onlar 8/8ini görürler...
Milyar dolarlık arge bütçesi olan şirketler bilinçsizce hiç bir şey yapmazlar ki Japonlar ince eleyip, sık dokuyan, yawaş hareket eden, bizim tersimize işi aceleye getirmeyen insanlardır mizaç olarak.
Traktör markasının son noktası, bir üst marka we model muadili olan Fendt 310 4.130Kg ise, M108S de 4060 KG ağırlık ile gayet normaldir gibime geliyor....
doğancan iyi güzel diyorsunda 90 bg bir motordan bahsetsek tamam haklısın 108 düz hesap 110 bg makine 4000 kg bence oldukça az benim tla bilem 4950 kgdoganbey1 link=topic=53709.msg562474#msg562474 date=1331674430' Alıntı:Bir traktörde fazla ağırlık avantaj değildir. Nedenini hepimiz yaşayıp görüyoruz. Ağır traktörlerin bayıra gelince vitesi düşürdüğünü, bayılma problemi yaşadığını. Şimdi örnek olarak;
A marka motor 5 ton ve ve 110 bg. Ve bu motor tarlaya, yüke girdiği zaman ağırlıktan dolayı yere baskı uygulayacak. Tekerler patinaj etmeyecek. Fakat tarlaya ekstra ağırlık olacak. Yani toprak sıkışacak. Birde aktarma organları dediğimiz, şanzuman, defransiyel vb, bu motorun ağırlıktan dolayı patinaj etmemesiyle daha sıkı çalışacak. Yani aşınması fazla olacak.
B marka motor ise 4100 kg ve 110 bg. Bu motor tarlaya girdiği zaman gücünü motorundan alacak. Ağırlık ile çekeceğine, motorun ürettiği güç ile performans ile çekecek. Ve aktarma organları ona göre daha az aşınacak. Düşündüğümüzde bunun bize uzun vadede avantaj olacağını hepimiz biliriz.
acaba nerdenwan7ed link=topic=53709.msg562484#msg562484 date=1331674780' Alıntı:Ben bu A ve B motorlarını Sanki, bir yerden biliyor gibiyim
mustafagursacli link=topic=53709.msg562476#msg562476 date=1331674509' Alıntı:Hermiyas hocam bu zamana kadar nerdeydin ?
;D ;D Hacı dayıwan7ed link=topic=53709.msg562484#msg562484 date=1331674780' Alıntı:Ben bu A ve B motorlarını Sanki, bir yerden biliyor gibiyim
Ülkemizde klasik olan bir şey var. Kalıplaşmış bir düşünce. Bunun dışına çıkarsak, yani değişik yöntemler, metodlar, farklı fikirler, farklı tasarımlar, farklı güçleri deneyerek en iyiye ulaşabilirz.Hermiyas link=topic=53709.msg562482#msg562482 date=1331674737' Alıntı:Başkanımıza katılıyorum.
Yaşama, işimize, ülkemize, geleceğimize, klasik Türk insanı olarak değil, okuyan, araştıran, düşünen, yenilikçi, öncü bireyler olarak bakalım.
İnnowatif olalım...
Değişmeyen tek şey, değişimdir. Değişelim, gelişelim...
Cigerim öyle ama TL-A nın yakıtından herkes şikayetçi. Benm kayınpeder bile şikayetçi İş olarak belki güzel iş yapabilir ama kısa vadede düşünmemek lazım._ÖzGüR_ link=topic=53709.msg562485#msg562485 date=1331674833' Alıntı:doğancan iyi güzel diyorsunda 90 bg bir motordan bahsetsek tamam haklısın 108 düz hesap 110 bg makine 4000 kg bence oldukça az benim tla bilem 4950 kg
sende haklısın be gülüm ama 4000 kg çok az bea arkasına ağır bi ekipman taktına önler şahlanır bunun erkunt gibi orasına burasına ağırlık takmak lazım 1000kg eksiği vardoganbey1 link=topic=53709.msg562490#msg562490 date=1331675084' Alıntı:Cigerim öyle ama TL-A nın yakıtından herkes şikayetçi. Benm kayınpeder bile şikayetçi İş olarak belki güzel iş yapabilir ama kısa vadede düşünmemek lazım.