bence 6 ton 65 bg 4wd için ,bu tip traktöre binen bi römorkta, tam iyi gibi max limit sayılabilir.UÖZKAN.77 link=topic=68674.msg849495#msg849495 date=1392786347' Alıntı:motora yakın ve kısa olan asansör çeki daha kuvvetlidir.. ismail abinin dediği gibi motora ne kadar basacağını ayarlarsın.. uzun olan çekiye takmak motoru daha fazla silkeler.. kısa olan asansör çekinin tek dezavantajı dönüşlerde ok arka tekerlere sürtebilir..
55-65 bg motora 6 ton biraz fazla!.. çakur-çukur yerde darbe, etki artıyo zaten..
tdb lerin hepsinde ister kuyruk ister pehlivan çekide yazan değer 18000 kg 18 ton yazıyor 24 jant traktördeYUSUFTUYLUOGLU link=topic=68674.msg849647#msg849647 date=1392827963' Alıntı:ne istiyorsunuz çeki pimlerinden uygun ağırlıklar zaten çoğusunun üzerinde yazar fazlası ciddi kazalara yol açar ..beyler mrb.
YUSUFTUYLUOGLU link=topic=68674.msg849647#msg849647 date=1392827963' Alıntı:ne istiyorsunuz çeki pimlerinden uygun ağırlıklar zaten çoğusunun üzerinde yazar fazlası ciddi kazalara yol açar ..beyler mrb.
zaten olmazikizceli link=topic=68674.msg849731#msg849731 date=1392832550' Alıntı:tt55 e 12 tonluk katı gübre serpme makinasını pehlivan çekiye taktık gayet güzel hiç bir sorun olmadı
YUSUFTUYLUOGLU link=topic=68674.msg849693#msg849693 date=1392830960' Alıntı:deutz da altında 25000 kğ ve 7000 kğ vardı bölge gezici servisi köye gelmişti sordum ne demek diye büyük rakam ileri geri çekisi küçük rakamda yukarı aşağı basınç kğ si demişti.
siz 4 tonluk tek dingil bir römorka yaş gübrede doldursanız tekerlere binen başınç zaten yükün 4/3 bölümünü alır geriye kalansa traktöre biner.
buda toptan ağırlık 8 ton olsa sadece 2 ton traktöre biner..
zaten kabinlerde arka dingil taşıma kapasitesi çoğnlukla bu değerlerde belirtilir.
bilgilerde yukarı aşağı küçük sapmalar olabilir mrb.
yani ya ben zorunlu olmadıkca asansör çekiye tek dingil bi romoku takmayı tavsiye etmiyom benim için dezavantajlardan 2 si şunlaranayurtlu link=topic=68674.msg849739#msg849739 date=1392833149' Alıntı:Abi bir de şöyle durum var misal çeki üzerine dikey olarak gelen yük 2 ton diyelim bu yük yolda hareket halindeyken sarsıntı, traktörün veya römorkun zıplaması vs gibi etmenlerle beraber bu yük anlık bir artış ile yüksek değerlere çıkabilir ve çekiyi koparabilir.
anayurtlu link=topic=68674.msg849739#msg849739 date=1392833149' Alıntı:Abi bir de şöyle durum var misal çeki üzerine dikey olarak gelen yük 2 ton diyelim bu yük yolda hareket halindeyken sarsıntı, traktörün veya römorkun zıplaması vs gibi etmenlerle beraber bu yük anlık bir artış ile yüksek değerlere çıkabilir ve çekiyi koparabilir.