Ynt: Hızlı Dişlisi
masseysuper90 link=topic=39328.msg348534#msg348534 date=1298746759' Alıntı:
Siz aşmışsınız arkadaşlar FENTD bile yeni saatte 60 km giden traktörü geçmiş yıllarda piyasaya sürdü siz ondanda önce yapıp eskitmişsiniz. Sallamayın süspansiyon olmayan bir traktörle 60 km çıkın bakalım 5-10 cm lik bir çukura girince gözünüzü nerede açacaksınız
HIZ İÇİN ÜRETİLMİŞ BİR TRAKTÖR İSMİ VER MODİFİYE OLMASIN YALNIZ. Bakalım bulabilecek misin?
fordun 95 serisi 5095 85 km hız yapıyor 6 silindirli 74 beygir devasa bi traktor özelliği cok uzun olması 5000 ligin seri sanzumanlısı ... hanomag var 80 km yapıyor modelini bilmiyorun
buyur arastır amortisor olmadan nasıl hız yapılamayacak ki cukuru gördüğü zaman traktore fren diye birsey koymuşlar basınca duruyo amortisorün görevleri de bu
Amortisörün birincil islevi tekerlek tümseklerin ve çukurlarin üzerinden geçtikten sonra yaylarin salinimini azaltmaktadir
Yaylarin görevi ise, lastigin yolun yüzeyi ile sürekli temasi muhafaza etmesine imkan saglamaktir Aslinda yüzeyin bozuklugunun soklarini emen yaydir Bu durumda, yaygin olarak kullanilan isimlerinin aksine, “sok emicisi”nin yani amortisörün amaci yoldaki tümseklerin sokunu emmek degildir Bu yaylarin görevidir Amortisörün amaci aslinda yaylarin salinimini azaltmaktir
Bir yayin, sikistirildiktan ya da gerildikten sonra asil biçimine geri dönebilmek için enerjiyi muhafaza eder Ne yazik ki, bir yay sadece asil sekline geri dönüp orada öylece kalmaz Bir yayi sikistirir ya da gererseniz, sonunda durana kadar giderek daha küçük artislarla ileri geri salindigini muhtemelen siz de gözlemlemissinizdir Eger eski bir arabanin bir tümsegi astiktan sona sürekli ziplayip durdugunu görmüs iseniz, etkisiz amortisörleri olan bir arabada yaylarin ne yapacagini görmüssünüz demektir Bu durum arabanin güvenle kontrol edilmesi bakimindan iyi olmadigi gibi, yaris esnasinda arabanin etkili bir sekilde kullanilmasi bakimindan iyi olmadigi da kesindir
Amortisörün birinci amaci bu salinimi kontrol etmektir Yolcularin tasindigi bir arabada, tasarimci bu amortisörlerin yayin sokunu nasil azaltacagini ayarlayabilmektedir Eger bu azaltma ani olursa, arabanin agirlik aktarim hizi kontrolü daha iyi, ancak kullanimi daha sert olacaktir Eger azalma daha yavassa ve 2 ila 3 salinima kadar imkan taniyorsa, arabanin kullanimi çok daha yumusak olacaktir
The Fastest Tractor in the World!!!
Fastrac hızı yüksek bir tarım traktör imal tarafından JCB parçası Landpower JC Bamford şirketler grubu.
Production began in 1991, with continual development to the present day. Üretim günümüze sürekli gelişme ile 1991 yılında başladı. Generally the maximum speed of most models is 65 km/h (40 mph) but other speeds both slower (40 kph) and faster (80 kph) are produced. Genellikle en modellerin maksimum hız hem (40 km / saat) daha yavaş ve daha hızlı (80 km / saat) üretilmektedir / (40 mph) ama diğer hızları 65 km uzaklıktadır buda ahmet örnek kardeşimin verdiği sayfanın türkce cevirisi bakın abiler hangi dewirde yasıyoruz etmeyin eylemeyin yaptıkdan sonra her sey olur bu dünyada tek ölüme care yok traktor 70 km yapamaz diye birsey yokki