Cok sağol abiHayırlısı olsun güle güle kullanın.
Cok sağol abiHayırlısı olsun güle güle kullanın.
Toprakta 4 teker asılr, cok zorlanırsa 3 asılır diye söylediginize itiraz ettim, önleri limited slip olan traktörde arka diferansiyel kilidi basmayınca tarlada da 3 teker (iki ön ve bir arka) asılır dedim. Ama önler cok zorlanırsa önlerin biri calişamaz ve bir ön ve bir arkaya düşebilir, bazıları çapaz diye söylüyor. Bu noktada tümosanın 52-70 modelinin farkı olduğunu, önlerin %100 kilitlenebilip çok zorlansa da, asfaltta da kesinlikle çift caliştığını söyledim.
4x4 klitleme düğmesi demedim, %100 kilit ile sadece önleri kastettim. Tümosanın bazı modellerindeki %100 kilit dügmesi sadece ön cekerlere etki ediyor, ayni traktörde arka dif. kilidi pedalı yine var,o ayrı, bilinen pedallı kilit, belki yenilerinde arka kilidin düğmelisi de vardır.
https://www.youtube.com/watch?v=jsKPxEh-5dg
Görüldüğü gibi oluyor, bu tek frende yararlı, şanzımana zarar veremez.
Mc_Cormick C90 max Landini Same gibi markalarda tam 4*4 var.[/QUOTE
Traktörün teknik verilerinde yazar ön aks için 'Limited Slip' diye,anlamı sınırlı kayma demek, yani balata eskiyince sert zeminde, tekerler arası tutuna farkı çoğalınca biri çimende, biri asfaltta olursa vb. tek çalışabilir. https://youtu.be/nIgtHRn4Ewo
Tümosanda bazı modellerde teknik verilerde ön aks için limited slip yazmıyor,%100 kilitleme diye. https://youtu.be/LxWRPJTFdP4
Ne guzel aciklamissin abi case haricinde hepsi capraz cekiyoohttps://www.youtube.com/watch?v=jsKPxEh-5dg
Görüldüğü gibi oluyor, bu tek frende yararlı, şanzımana zarar veremez.
Mc_Cormick C90 max Landini Same gibi markalarda tam 4*4 var.[/QUOTE
Traktörün teknik verilerinde yazar ön aks için 'Limited Slip' diye,anlamı sınırlı kayma demek, yani balata eskiyince sert zeminde, tekerler arası tutuna farkı çoğalınca biri çimende, biri asfaltta olursa vb. tek çalışabilir. https://youtu.be/nIgtHRn4Ewo
Tümosanda bazı modellerde teknik verilerde ön aks için limited slip yazmıyor,%100 kilitleme diye. https://youtu.be/LxWRPJTFdP4
Tümosanın bazı modellerinde var bu özellik, büyük hp li tümosan modelleri de limited slipli. case de diğerleri ile aynı. Zaten case ve nh ayni traktör. Üstteki videoda nh 65 söfor arka dif. Kilide basıp ön aks askidan kurtulunca önler çift calisti, ilk andaki ekstrem bi durumdu. Ayni pozisyona caseyi koy, onunda önler tek çalışır.
Ama İllâ Case nin çekiş sistemleri en üstün olduguna inanmak istiyorsan diyecek biseyim kalmadı. En büyük Case, başka büyük yok
Konuyu açan korkmazg92 arkadaşın yeni aldiği case jx65c ile TT4.65 in fiyatını sorarken NH lerin çapraz, Casenin tam çekiyor, o yüzden NH sormadım dedigine, Case ve Nh nin aynı çekiş sistemine sahip olduğunu anlatmak isterken konu başka yöne gitti. Her sistemin artıları eksileri olur elbette. Arkadaşa hayırlı olsun tekrar.Motor yumuşaklığından dolayı dif. kilidi çok nadir aratır.Patinaj eğilimi yok gibi, zaten motor çekişmelerinde canlı görülüyor.Tam 4*4 iyi ama yanlış kullanılırsa arıza olayı baş ağrıtır.
Sınırlı kaydırmalı ön diferansiyel tarla işlerinde yeterlidir.Ekstrem durumlarda patinaj pedalı motoru kurtarır.
Motorlarda önlerin kitleyen düğme, arkaları kitleyen patinaj pedalı(hepsinde var), Tam 4*4 düğmesi, önler belli bir açıdan sonra dif kld bırakan sistemler veya önleri bırakan sistemler mevcutttur.
Arıza çıkartmama ve kullanışlı olan budur.
Hadi hayırlı olsun kardeşim allah kaza bela vermesin aramıza hosgeldin ☺☺☺Abi daha once mf240 kullaniyodum
ilk defa cekere biniyorum dikkat etmem gerekenler nee
Sagol abi hosbuldukHadi hayırlı olsun kardeşim allah kaza bela vermesin aramıza hosgeldin ☺☺☺
Geçen sene ben kantarda tarttim fabrika verilerine göre 3200 diyor ama 3520 kg geldi iki diş de mazot vardı içindeEywallah abi traktorun ağırlığı ne kadar genel olarak
Ag 69 otomatik kilitli diferansiyel %100 kilitli asla askıda kalmaz kilit sistemi sadece 4 çeker devreye girdiğinde çalışırAma sen senın dedıgın difrensiyel ın fotolarını at bırde normal lsd olan dıgrensıyelı at foruma bılgı kaynagı saglayalım