Hayirlisiyla aldik jx65c mizi

Toprakta 4 teker asılr, cok zorlanırsa 3 asılır diye söylediginize itiraz ettim, önleri limited slip olan traktörde arka diferansiyel kilidi basmayınca tarlada da 3 teker (iki ön ve bir arka) asılır dedim. Ama önler cok zorlanırsa önlerin biri calişamaz ve bir ön ve bir arkaya düşebilir, bazıları çapaz diye söylüyor. Bu noktada tümosanın 52-70 modelinin farkı olduğunu, önlerin %100 kilitlenebilip çok zorlansa da, asfaltta da kesinlikle çift caliştığını söyledim.
4x4 klitleme düğmesi demedim, %100 kilit ile sadece önleri kastettim. Tümosanın bazı modellerindeki %100 kilit dügmesi sadece ön cekerlere etki ediyor, ayni traktörde arka dif. kilidi pedalı yine var,o ayrı, bilinen pedallı kilit, belki yenilerinde arka kilidin düğmelisi de vardır.

https://www.youtube.com/watch?v=jsKPxEh-5dg

Görüldüğü gibi oluyor, bu tek frende yararlı, şanzımana zarar veremez.
Mc_Cormick C90 max Landini Same gibi markalarda tam 4*4 var.
 
https://www.youtube.com/watch?v=jsKPxEh-5dg

Görüldüğü gibi oluyor, bu tek frende yararlı, şanzımana zarar veremez.
Mc_Cormick C90 max Landini Same gibi markalarda tam 4*4 var.[/QUOTE
Traktörün teknik verilerinde yazar ön aks için 'Limited Slip' diye,anlamı sınırlı kayma demek, yani balata eskiyince sert zeminde, tekerler arası tutuna farkı çoğalınca biri çimende, biri asfaltta olursa vb. tek çalışabilir. https://youtu.be/nIgtHRn4Ewo
Tümosanda bazı modellerde teknik verilerde ön aks için limited slip yazmıyor,%100 kilitleme diye. https://youtu.be/LxWRPJTFdP4
 
https://www.youtube.com/watch?v=jsKPxEh-5dg

Görüldüğü gibi oluyor, bu tek frende yararlı, şanzımana zarar veremez.
Mc_Cormick C90 max Landini Same gibi markalarda tam 4*4 var.[/QUOTE
Traktörün teknik verilerinde yazar ön aks için 'Limited Slip' diye,anlamı sınırlı kayma demek, yani balata eskiyince sert zeminde, tekerler arası tutuna farkı çoğalınca biri çimende, biri asfaltta olursa vb. tek çalışabilir. https://youtu.be/nIgtHRn4Ewo
Tümosanda bazı modellerde teknik verilerde ön aks için limited slip yazmıyor,%100 kilitleme diye. https://youtu.be/LxWRPJTFdP4
Ne guzel aciklamissin abi case haricinde hepsi capraz cekiyoo
 
Tümosanın bazı modellerinde var bu özellik, büyük hp li tümosan modelleri de limited slipli. case de diğerleri ile aynı. Zaten case ve nh ayni traktör. Üstteki videoda nh 65 söfor arka dif. Kilide basıp ön aks askidan kurtulunca önler çift calisti, ilk andaki ekstrem bi durumdu. Ayni pozisyona caseyi koy, onunda önler tek çalışır.
Ama İllâ Case nin çekiş sistemleri en üstün olduguna inanmak istiyorsan diyecek biseyim kalmadı. En büyük Case, başka büyük yok 😀😀
 
Bu diferansiyel kilidi ve patinaj olayı çok tartışılır,dolayısıyla bende bir ekleme yapim.
Benim jd65 askıda kaldı ağırlık alan ön sağ ve arka sol dönmedi yalnız ön sol arka sağ döndü. Bende arka sağın altına büyük bir taş yerleştirdim makineyi çıkarttım. Burda çapraz bir asılma oldu. Fakat bazende ön sağ-sol birden patinaj ediyor ben pek bişey anlamadım.
 
Yazıların hepsini okudum case nh tmdan erkunt alayıda askıda kalınca tekler

Yay tahrikli Otomatik kilitli ag 69 diferansiyel modeli sadece dana italia marka diferansiyeller kesinlikle askıda kalmaz teklemez
Türkiyede sadece 2005 yılında Uzel in 2005 model traktorler inde kullanıldı sonrasında başka marka kullandılar 2005 xen donrakinlerde yoktur.
Demek istediğin şu balata lmslp de olsa istavroz olduğu sürece tekler.
Sadece anlattığım diferansiyel teklemez ondada istavroz yok zaten isteyene iç yapısının resimlerini atabilirim
 
Tümosanın bazı modellerinde var bu özellik, büyük hp li tümosan modelleri de limited slipli. case de diğerleri ile aynı. Zaten case ve nh ayni traktör. Üstteki videoda nh 65 söfor arka dif. Kilide basıp ön aks askidan kurtulunca önler çift calisti, ilk andaki ekstrem bi durumdu. Ayni pozisyona caseyi koy, onunda önler tek çalışır.
Ama İllâ Case nin çekiş sistemleri en üstün olduguna inanmak istiyorsan diyecek biseyim kalmadı. En büyük Case, başka büyük yok

Motor yumuşaklığından dolayı dif. kilidi çok nadir aratır.Patinaj eğilimi yok gibi, zaten motor çekişmelerinde canlı görülüyor.Tam 4*4 iyi ama yanlış kullanılırsa arıza olayı baş ağrıtır.
Sınırlı kaydırmalı ön diferansiyel tarla işlerinde yeterlidir.Ekstrem durumlarda patinaj pedalı motoru kurtarır.
Motorlarda önlerin kitleyen düğme, arkaları kitleyen patinaj pedalı(hepsinde var), Tam 4*4 düğmesi, önler belli bir açıdan sonra dif kld bırakan sistemler veya önleri bırakan sistemler mevcutttur.
Arıza çıkartmama ve kullanışlı olan budur.
 
Motor yumuşaklığından dolayı dif. kilidi çok nadir aratır.Patinaj eğilimi yok gibi, zaten motor çekişmelerinde canlı görülüyor.Tam 4*4 iyi ama yanlış kullanılırsa arıza olayı baş ağrıtır.
Sınırlı kaydırmalı ön diferansiyel tarla işlerinde yeterlidir.Ekstrem durumlarda patinaj pedalı motoru kurtarır.
Motorlarda önlerin kitleyen düğme, arkaları kitleyen patinaj pedalı(hepsinde var), Tam 4*4 düğmesi, önler belli bir açıdan sonra dif kld bırakan sistemler veya önleri bırakan sistemler mevcutttur.
Arıza çıkartmama ve kullanışlı olan budur.
Konuyu açan korkmazg92 arkadaşın yeni aldiği case jx65c ile TT4.65 in fiyatını sorarken NH lerin çapraz, Casenin tam çekiyor, o yüzden NH sormadım dedigine, Case ve Nh nin aynı çekiş sistemine sahip olduğunu anlatmak isterken konu başka yöne gitti. Her sistemin artıları eksileri olur elbette. Arkadaşa hayırlı olsun tekrar.
 
Arkadasım tümosanın ön dingili yuzde yuz kıtleme ozellıklı bahce serilerinde var bu ozellık mekanık olarak arkaları kıtler gibi onleride kıtleyen bır sıstem var tümosanda
 
Ama sen senın dedıgın difrensiyel ın fotolarını at bırde normal lsd olan dıgrensıyelı at foruma bılgı kaynagı saglayalım
 
Ag 69 otomatik kilitli diferansiyel %100 kilitli asla askıda kalmaz kilit sistemi sadece 4 çeker devreye girdiğinde çalışır
İstavroz yoktur olmadığı için asla teklemez
284156e820a90ab5219d4ae0e4a1141b.gif


Buda limidet slip sınırlı kayıcı diferansiyel askıda kalınca kaçırır dönüşlerde açılır
fda63eb904e99502aae1e25b04d970e0.jpg


Buda normal diferansiyel kafasına göre takılır
6644bcc396627a82f26806c682d7ec45.jpg
 

Ama sen senın dedıgın difrensiyel ın fotolarını at bırde normal lsd olan dıgrensıyelı at foruma bılgı kaynagı saglayalım
Ag 69 otomatik kilitli diferansiyel %100 kilitli asla askıda kalmaz kilit sistemi sadece 4 çeker devreye girdiğinde çalışır
İstavroz yoktur olmadığı için asla teklemez
284156e820a90ab5219d4ae0e4a1141b.gif


Buda limidet slip sınırlı kayıcı diferansiyel askıda kalınca kaçırır dönüşlerde açılır
fda63eb904e99502aae1e25b04d970e0.jpg


Buda normal diferansiyel kafasına göre takılır
6644bcc396627a82f26806c682d7ec45.jpg
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt