Fiatagri 88-93

Benim 70 te avrupa ama kardeş senin ki yerli biliyom ben nh yazanlarda gri gövdeler avrupa olması lazım

Orası biraz karışık. Ben bizim motoru ithal gelip kabini TTF de takılıyor diye biliyorum motoru IVECO.Gri gövdeler de aynı şekilde.

66 hilo var demedimki adamlar hilo kullanırken bize levyeli leri göndermişler dedim

L serisinin 96-97 modelleri 12x12 vites. Daha sonra çıkan 98-99 modellerde elektronik Hi-Lo var. Sonra çıkan TL, TLA ve T5000 serisinde her seriye birer donanım ekleyerek üretmişler. O yönden TS seriisi daha hızlı gelişmiş..
 
Güzel paylaşım.Tümosanları andıran yapısı var.Eski kırmızı jantlı italya üretimi 640 ların bile yağlı frenlisi varmış ama bize kara düzenli olanı gelmiş.Koç bize güzel teknolojiyi haram görüyor :D
 
Orası biraz karışık. Ben bizim motoru ithal gelip kabini TTF de takılıyor diye biliyorum motoru IVECO.Gri gövdeler de aynı şekilde



Orası biraz karışık; 1999 model 70-66 kullandık. Motor bloğu IVECO olabilir, hatta bir kısmında şanzıman da New holland simgesi bir kısmında da TTF simgesi vardır. Yİne aynı yıllarda IVECO bloklu traktörlerde DOKTAŞ kullanışmıştır. Kısaca toplama; IVECO blok var diye Avrupa yapımı demek çok saçma. Geçen gün bir TT50 ikiye bölündü, şanzuman ve aktarma oragnalarında IVECO yazıyor; bu yazı, TT yi Avrupalı mı yapıyor peki ? Resmi de yükleyeyim hemen.



 
Ek olarak;


1990-1994 Yıları arasında ithal gelen 70 ve 80-66 larda Avrupa çıkma olaslığı yüksek iken 1999'larda 66 serisinin tamamı ülkemizde montaj edilmeye başlanmasıyla işler değişti. Öreneğin 70-66 1998 de 60-66 da 1999 da montaj edildi. 1990 'nın başında ise 80-66 lar. Avrupa 56 ya da 66 mümkün değil diye düşünüyorum. Üstünde IVECO yazması onu Avrupalı ediyorsa, KALE radyatör de o kadar yerli yapar o traktörü ya da DOKTAŞ döküm ara gövde ya da şanzuman dökümü. BLok üstünde IVECO yazıyor ama SErdar plastik farı, kale radyatörü, Doktaş gövdesi de aynı traktörün üstünde, bunları neden görmezden geliyoruz.

Bir ara da IVECO blokların yanında ki E harfi yüzünden Erkuntçular sahiplenmişti bloğu.
 
Orası biraz karışık; 1999 model 70-66 kullandık. Motor bloğu IVECO olabilir, hatta bir kısmında şanzıman da New holland simgesi bir kısmında da TTF simgesi vardır. Yİne aynı yıllarda IVECO bloklu traktörlerde DOKTAŞ kullanışmıştır. Kısaca toplama; IVECO blok var diye Avrupa yapımı demek çok saçma. Geçen gün bir TT50 ikiye bölündü, şanzuman ve aktarma oragnalarında IVECO yazıyor; bu yazı, TT yi Avrupalı mı yapıyor peki ? Resmi de yükleyeyim hemen.




Abi sen niye celalendin ki şimdi :D Ben TT serisi Avrupalı demedim. Sadece aldığım bir duyumu söyledim. Ayrıca toplama olmayan tek marka Zetor olmalı :) Ayrıca ADDS üretimi HEMA imzalı güç aktarım parçaları Gallignani balya makinasını, JCB iş makinasını ve nice üretimleri yerli yapmaz..
 

E 37 yazan fotodaki blok tt50 değil de tt 65 in olmalı rakamlardaki kod yanlış değilse 25c yazan kısım hp nin kodudur şöyle ki 25a tt50 ,25b tt55,25c tt65,25d tt75 kodudur
 
Orası biraz karışık; 1999 model 70-66 kullandık. Motor bloğu IVECO olabilir, hatta bir kısmında şanzıman da New holland simgesi bir kısmında da TTF simgesi vardır. Yİne aynı yıllarda IVECO bloklu traktörlerde DOKTAŞ kullanışmıştır. Kısaca toplama; IVECO blok var diye Avrupa yapımı demek çok saçma. Geçen gün bir TT50 ikiye bölündü, şanzuman ve aktarma oragnalarında IVECO yazıyor; bu yazı, TT yi Avrupalı mı yapıyor peki ? Resmi de yükleyeyim hemen.




bu motor neden bölünmüş ki galiba motor blogu parçalanmış asıl merak eetiğim bu :)
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt