Ynt: erkunt80.4&td75d
haklısınız. hemde çok. yıllardan beri fiat kullanırız. yetmişli yıllardan bu yana. 640 55-46 65-46 70-56 vesayre. belki 480 alıp kullanmadık ama tabiki onuda iyi biliriz. tanıdığımızda dostumuzda arkadaşımızda vardır ve alıp kullanmışlığımız olmuştur elbette. traktörlerden memnunmuydunuz derseniz teknolojiyi bir kenara bırakırsak evet. sonuçta türk iyede o günlerde ve hatta tutulduklarından hala bu günde geçerlilikleri olan traktörlerden. ancak görüşleriniz kesinlikle doğrudur. kuş serisi ve benzeri ürettikleri otomobillerde de söyledikleriniz aynen geçerlidir. bu ülkede dört tekerlekli adeta teneke kutuları daire fiyatlarına sattılar. montaj sanayiyle baronlaştılar. bu ülkede sıraya girilip traktör otomobil alınırdı bir zamanlar. parasınıda çok zaman bir yıl önceden ödeyip traktör yada her ne araçsa onun gelmesini beklerdi insanlar. birde parayı çalıştırmıştır bunlar. montaj sanayiyle baronlaşıp hükümet yıkıp hükümet kurdurdu bu sermaye. gün geldi sabancılar doğru düzgün hemde bizim ülkemizde üretilmek üzere toyotayı getirdi. sonuç kardeşini kaybetti. kendisi kahrından kanser oldu. çünkü tamda kalbinde vuruldu çalışanları ve kardeşi. yaptıran kimdi soy ismi üç harfli olan. iç ve dış destekle sermayesine sermaye katanaraştırırsanız sabancı nasılda kardeşinin ölümünden sonra apar topar toyotayla olan ortaklığını bitirmişti. bu ülkede ne cinayetler işlendi birilerinin yolu açılsın diye. bu ülkede ne insanlar karalandı birileri sermayesine sermaye katsın diye... bu sermaye ankarada küçücük bir dükkandan bu yana geldi. ne kadarda kolay ülkemizin en büyüğü olmuşlar ama değil mi. tabiki insanlar üreterek zenginleşecek. ama birileri dışarınında desteğini alıp bu ülkenin insanlarının canına okuyorlarsada bizimde biraz bilinçli olmamız gerekmez mi artık.fiatların en çok tutulanlarında tümosan motorlar olduğunu ve tümosan motor almaktan vaz geçip tümosanı nasıl bir zor girdaba sokulduğunuda hatırlatmak isterim.tabi o günlerin şartlarında da tümosanın traktör olarak gerekli atılımı yapamadığını yine söyllemek isterim. kısacası fiat kullanıyoruz memnunuz ama fiat traktörlerini alarak bu sermayeyi güçlendirdiğimiz için kim bilir kimlerin canlarının yakıldığınıda düşünmeden edemiyorum. ne yaparsınız bu dünya böyle işte. bir taraf gülerken diğer tarafın canı yanıyordur.
haklısınız. hemde çok. yıllardan beri fiat kullanırız. yetmişli yıllardan bu yana. 640 55-46 65-46 70-56 vesayre. belki 480 alıp kullanmadık ama tabiki onuda iyi biliriz. tanıdığımızda dostumuzda arkadaşımızda vardır ve alıp kullanmışlığımız olmuştur elbette. traktörlerden memnunmuydunuz derseniz teknolojiyi bir kenara bırakırsak evet. sonuçta türk iyede o günlerde ve hatta tutulduklarından hala bu günde geçerlilikleri olan traktörlerden. ancak görüşleriniz kesinlikle doğrudur. kuş serisi ve benzeri ürettikleri otomobillerde de söyledikleriniz aynen geçerlidir. bu ülkede dört tekerlekli adeta teneke kutuları daire fiyatlarına sattılar. montaj sanayiyle baronlaştılar. bu ülkede sıraya girilip traktör otomobil alınırdı bir zamanlar. parasınıda çok zaman bir yıl önceden ödeyip traktör yada her ne araçsa onun gelmesini beklerdi insanlar. birde parayı çalıştırmıştır bunlar. montaj sanayiyle baronlaşıp hükümet yıkıp hükümet kurdurdu bu sermaye. gün geldi sabancılar doğru düzgün hemde bizim ülkemizde üretilmek üzere toyotayı getirdi. sonuç kardeşini kaybetti. kendisi kahrından kanser oldu. çünkü tamda kalbinde vuruldu çalışanları ve kardeşi. yaptıran kimdi soy ismi üç harfli olan. iç ve dış destekle sermayesine sermaye katanaraştırırsanız sabancı nasılda kardeşinin ölümünden sonra apar topar toyotayla olan ortaklığını bitirmişti. bu ülkede ne cinayetler işlendi birilerinin yolu açılsın diye. bu ülkede ne insanlar karalandı birileri sermayesine sermaye katsın diye... bu sermaye ankarada küçücük bir dükkandan bu yana geldi. ne kadarda kolay ülkemizin en büyüğü olmuşlar ama değil mi. tabiki insanlar üreterek zenginleşecek. ama birileri dışarınında desteğini alıp bu ülkenin insanlarının canına okuyorlarsada bizimde biraz bilinçli olmamız gerekmez mi artık.fiatların en çok tutulanlarında tümosan motorlar olduğunu ve tümosan motor almaktan vaz geçip tümosanı nasıl bir zor girdaba sokulduğunuda hatırlatmak isterim.tabi o günlerin şartlarında da tümosanın traktör olarak gerekli atılımı yapamadığını yine söyllemek isterim. kısacası fiat kullanıyoruz memnunuz ama fiat traktörlerini alarak bu sermayeyi güçlendirdiğimiz için kim bilir kimlerin canlarının yakıldığınıda düşünmeden edemiyorum. ne yaparsınız bu dünya böyle işte. bir taraf gülerken diğer tarafın canı yanıyordur.
kepirli_ercan link=topic=71964.msg833112#msg833112 date=1390545596' Alıntı:Ağzına sağlık kardeşim anlş-*s Erkunt olmasydı NH daha çok bekletirdi o donanımları madem eski firma neden erkunttan önce davranmadı Erkunt 4 yaşında kompresör koymadımı Uzel batınca NH tüm pazarın kendinin sandı ama erkunt hepsinin planını alt üst etti ve hala zorlamaya devam zaten NHlerin motor bloklarında ERKUNT ve E yazısı görmek mümkün zaten.
koç yıllardır aynı gövdede kaportayı kırmızıya maviye boyayıp duruyo adam aynı elbise farkı var ;D 1980 küsür 480 s8 ve 2013 55+65+75 56 tt serileri aynı şanzuman değilmi 66 serisi TD ile devam süsle süsle sür yanlışımız varsa söyleyin beraber bilelim.