Hiçmi boşluk yok..
Allah rızası için bi küçük ara
N konumuna atacam bi küçük ara
[MENTION=52817]Ercan AYKUŞ[/MENTION].
Allah rızası için bi küçük ara
N konumuna atacam bi küçük ara
[MENTION=52817]Ercan AYKUŞ[/MENTION].
Durmak yok bilader, mazot biterse anca
bereket tv de avrasya fuarını izlerken erkunt roportajında yeni erkutlarda mekatronik powershutle kullanıldığını ve sistemi erkuntun geliştirdiği söylendi nedir bu mekatronik powershutle nasıl çalışır kullaan başka markalar varmı
bulabilirsem videoyuda yüklerim
Hacı; Boşu N a para ödemiyoruz, o kısmı güzel
Ercan, söz konusu Erkunt olunca beklentiler de büyük oluyor. Bu kadar eleştirilmesinin sebebi bundan dolayıdır. Çünkü Erkunt'taki en ufak başarısızlık herkeste hayal kırıklığına, rakip firmaların da acımasız eleştirilerine sebep olacaktır.
Hiçmi boşluk yok..
Allah rızası için bi küçük ara
N konumuna atacam bi küçük ara
[MENTION=52817]Ercan AYKUŞ[/MENTION].
Durmak yok bilader, mazot biterse anca
erkuntun boş işleri olmaz
Hacı; Boşu N a para ödemiyoruz, o kısmı güzel
Şu mekatronik sistemini baya merak ettim buralara o seri gelemdi daha
Arkadaşlar bence erkunt konusunda çok eleştiri yapıyoruz hep diyoruz erkunt new holland gibi olsun fendt gibi olsun john deere gibi olsun şunun gibi olsun bunun gibi olsun vs vs vs ama öncelikle belirtmek gerekirki hep bu bahsettiğimiz markalar 50-60-70 senelik firmalar bizim eleştirdiğimiz erkunt ise daha 13 senelik bir firma %100 yerli lisans la üretilen bu traktörümüzü eleştirmek yerine övmek gerekirken shuttle da neden boş konumu yok diye tartışıyoruz bence 13 senede buralara kadar gelen bir traktörün yerli traktörün eleştirilmek yerine övülmesi gerekir.bu traktör benim lisansımla üretiliyor türk lisanslı çıkyorsa benim halkım yapıyorsa bu traktörde sadece geri vites olsa eleştirmem kendi malımı desteklerim.eleştirilmesi gereken biri varsa o da erkunt değil bizleriz
SAYGILARIMLA
Zaman la boşluk olur Hacı, niyetin varsa alalım birer tane.
yinede eleştirmeyi belli sınırlar içinde yapmak gerek bazen en ufak şeyleri bile çok büyütüyoruz dediniz ya hiç diğer yerli markalar için bu tarz konular açıldığını gördünüzmü diye keşke onlardada görsek onlarda gelişsse cevapladığınız için teşekkürlerBiz Erkunt' u daha iyi olması için eleştiriyoruz. Bizde Erkunt' u destekliyoruz. Ama eksiklerini söylemezsek. Eleştirmezsek nasıl daha iyi olacak? Bahsettiğiniz markalar dediğiniz gibi 50-60 belkide daha fazla senelik firmalar. Bizde biliyoruz. Erkunt daha bu işte yeni. Ama Erkunt' un şöyle bir avantajı var. Bu firmaların 50-60 senede geldiği noktaya Erkunt' un şuan da ulaşması daha kolay. Çünkü diğer firmalar zaten yapması gereken birçok şeyi bu zamana kadar yapmışlar. Nerdeyse yarısından çoğu shuttle teknolojisini senelerdir kullanıyor. Yani Erkunt' un yapılmış birşeyi daha çabuk kendisine adapte etmesi gerekiyor. Ayrıca herkesçe belirlenmiş standartlaşmış teknolojiler var. Yani bunlar varken başka şeylere yönelip var olan birşeyi çeşitlendirmeye gerek yok. Bende Erkunt kullanıyorum. Ama eleştiriyorum. Bazen fuarda amcalar görüyorum. Bayi diyor bunda shuttle var, kabin amortisörü var. Amca hemen ohh süper tee bundan alalım bir tane diyor. Ama dikkatli bakıldığında Shuttle' da bir N konumu yok, Amortisör sadece arka dingil üzerinde var 4 noktadan değil. Yani burada traktörü alırken gözü kapalı şekilde alıp, kullanmamak gerek. Bilinçli bir kullanıcı ve müşteri olmak gerek ki firmalarda kendilerini ona göre geliştirsinler. Sizin dediğiniz gibi sadece geri vites olsa eleştirmesek biz o traktörü bir 10 sene daha o şekilde kullanmayı haketmişik demektir. Zaten şuana kadar yerli üretim yapmayan firmaların gelişmemesinin sebeplerinden başlıcası müşterileri tarafından eleştirimemesi. Bu yüzden de ar-ge' ye yatırım yapmayıp, kendilerini geliştirme yönünde herhangi bir adım atmadıkları için bu yüzden bizim de şuan saydığınız firmalar gibi firmalarımız ne yazık ki yok. Erkunt bu yönde öncü firmalardan o olmasa zaten diğer firmalarında kendilerini geliştirme gibi bir çalışmaları daha en az 10 sene olmazdı. Bu yönden takdir ediyoruz. Zaten o yüzden en çok eleştirilen firmaların başında geliyor. Çünkü Erkunt' tan beklentimiz büyük. Daha iyi yerlere gelmesini istiyoruz. Çünkü bunu yapabilecek kapasiteye sahip. Siz hiç diğer yerli markalar için bu tarz konular açıldığını ve eleştirildiğini gördünüz mü? Ben pek görmedim. Çünkü yeniliğe pek açık değiller. Bu konuda en çok Erkunt dikkat çekiyor....
Fiyat shuttle ve süspansiyonlu fiyatmı ?Şimdi iyice kararsız oldum
90e+ düşünüyorum 90bin verdim bayi 105 bin falan istiyor.
Alsak bile kafamda sorular var bu süspansiyon, shuttle randımanlı çalışacakmı.
Mekatroniği ve arıza durumlarını hafiften tanıyalım nedir bu mekatronik
[video=youtu;BcNe9SYs5eY]https://youtu.be/BcNe9SYs5eY[/video]
Orada yatan Scirocco ya bakmaktan ne mekatronik anladım ne DSG ne balata. Birde üzerinde Interlagos var yaa Scirocco en baştaki hayallerimden biri.
Dikkat et hayalinde kuru tip DSG de olmasın Scirocco'nu manuel almaya özen göster
Buradan çıkan anlam; Erkunt alırsak manuel olacak Peki; ZF mi, Carraro E serisimi?