New hollandın ilk çıkan serileri de çok sert kavrıyordu şu an duzeltmisler erkunt ta zamanla duzeltecektir
Mekatronik; bana göre Volkan Uzel in okuduğu 2 yıllık yüksek okulun bir bölümü, mezun olunca Erkunt a ön hidrolik, ipli mibzeri pistonluya çevirme ve birde hostes koltuğu yapmasıyla gündeme taşındı.@Barış UZEL @nailyetek o zaman
Zeki Müren'de bizi görecekmi hurafeydi gerçek oldu
diyebilirmiyiz. adam bayağı tv'den bizi görüyor.
inşallah hayra alamet bir gelişmedir
bu mekatronik..
Fuarda çok denedim. Ama ne yazık ki ortası yok. Birde ileri-geri yaparken 8 km/h' yi geçmeyin yazmışlar dalga geçer gibi. Sanki traktörde km göstergesi var. Adam nerden bilecek kaçla gittiğini.
6. hissin kuvvetli olacak öyle deme kaç km hızla gittiğini hisset diyorlar bence
Yada makinayı alana akıllı telefon hediye edilip kilometre uygulaması indirilip çiftinin hizmetine sunulacak [emoji4]
Süleyman; o kadar yıl iş makinası kullandım 1969 modelden 2000 modele kadar, N (boş) konumu olmayan hiçbir yürüyüş sistemine rastlamadım.Ben Barış'a katılıyorum mekatronik büyük bir sorun. Arıza açmazsa iyi ama eğer mekatronik beyin arızalanırsa sıçtınız demektir kol ileri pozisyonda olsa bile birden geri pozisyona elektronik olarak geçip her türlü kazaya sebebiyet vermesi çok aşikar önünüzdeki birini ezmeniz bile çok olası. Bırakın Erkunt'u Volkswagen gibi senelerini üretime adamış bir firma dahi mekatronik şanzımanında büyük sorunlar yaşadı binlerce araç geri çağırıldı en sonunda 250nm tork tan daha fazla güce sahip motorlarına kuru tip mekatronik şanzımanı koymamaya karar kıldılar.
Erkunt'un bu traktörünü çok ciddi ama çok ciddi testlerden geçirmiş olması gerek hatta bu testleri varsa kullanıcılar ile bile video aracılığıyla bir Hattat test bölümü gibi paylaşmalı kullanıcılar bunu görmeli.
Kuru tip aktarma yağlıya göre daha performanslı daha kayıpsız ama dediğim gibi çok ciddi test edilmiş olması gerek.
Süleyman; o kadar yıl iş makinası kullandım 1969 modelden 2000 modele kadar, N (boş) konumu olmayan hiçbir yürüyüş sistemine rastlamadım.
Valla bilemiyorum hangi akla hizmet. Kabin süspansiyon falan görünce birez heyecanlanmıştım açıkçası Erkunt 90 acaba alırmıyız? gibisinden. Bu shutlle olayını okuyunca ne heves kaldı nede alma ihtmali. E serisinde olan soldaki levye 1970 model CAT 922 de vardı ordan biraz alışmışlığım yüzünden hiç yoktan iyidir diyordum.Nail abi senelerdir kullanılıyor olması sistemin sıkıntısızlığının kanıtlanmışlığıdır zaten. Mekatronik beyin kullanmak ne akla hizmet anlamadım shuttle görevini o kol hiçbi şekilde üstelenemez.
Destek sonsuz ercan 40 yıllık koç aynı şanzumanı sallayıp pullayıp her sene zamlı zamlı satıyor mesela 56 serisinde neresi yenilendi daha bu yıl klima takılacağı söyleniyorArkadaşlar merhaba...
Tüm yorumları okudum alıntı yapmadım durumu anlıyorum fakat,
ZF T5xx serisinin orjinal elektronik kalibrasyonlu yağlı sistemli POWER SHUTLLE düzeneği var geçtiğimiz yıllarda bu konudan bahsettim yetkililere belgelerini de verdim kendilerine bu sistemi alın takın uğraşmanın ve geç kalmanın anlamı yok diye yani hangimiz olsa öyle düşünür ama öyle değil.
Şöyle de bişey %100 yerli olsun tamamen Türk mühendisleri tasarlasın lisans vs derdi olmadan yürümek gerekiyorsa böyle durumları da karşılaşacağız,
Erkunt traktör firması %100 yerli tasarım traktör ama hedef %100 erkunt yapmak bu birazda zaman demek şimdi döküm, hidrolik kaldırıcı, kabin, ön DT kendi yapıyor ve derken Erkunt mühendisleri bu PS sistemi tasarladı kendine özgü geliştirmeye çalışılıyor hep hazır almak değil tamamen kendi yapmak istediği için böyle durumlar ortaya çıkıyor %100 yerli olsun istiyoruz bizim olsun istiyoruz şimdi dışardan hazır alsaydı ya sonra neden ithal aldı derler kendileri tasarladı keşke hazır alınsaydı derler ne yapsan olmuyor durumu ortaya çıkıyor bilmem anlatabildim mi?
Erkunt AR-GE grubu bu sistemi illa geliştirecek iyileştirecek ve örnek vermek gerekirse TD serisi PS konusunda ithal serilerin sistemini takmadı halatlı durumu biliyoruz ama durum düzeldi galiba onlar bilmiyorlar mı kendi ithal traktörlerinin sistemini takmayı arkadaşlar, Erkunt yetkilileri mühendisleri bilmiyor mu yağlı sistemi kuru sistemi birde olaya erkunt tarafından bakmakta var karar merci biz değiliz.
Ve bu sistem test sürecine gelince 2 ay boyunca traktörler hiç kontak kapatmadan durdurulmaksızın denendi ileri geri yapıldı 10 yıllık ömür testine tabi tutuldu ve olumlu sonuç alındı neticesinde yapıldı ve tarla testerini de geçti bir çok çiftçiye verilip kendi işlerinde denetildi öyle kolay onay almadı yani.
Birde fuarlardaki traktörler prototip model ve satılacak traktörler bundan biraz daha farklı olacak, normalde yarın fabrikaya davetliydim hem bu sistemleri son testi yapacaktık hemde bu konuları detaylıca ordan alıp sizinle paylaşacaktım video ve fotoğraflı bir şekilde ama cuma gününe kaydırdım başka durumlardan dolayı tam da kesin değil şimdilik diyeceklerim bunlar inşallah gider detaylıca bilgi ve foto çekmek nasip olur sonrasını hep beraber göreceğiz.
saygılarımla.