ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE


Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

phantomerkunt link=topic=52087.msg539733#msg539733 date=1329424733' Alıntı:
bnece olmaz çünkü ön ağırlıkları sökmüyorsun sadece jant ağırlığı zaten söksende motor en az 4500-4800 kg olur bu ağırlıktaki makinanın önü kolay kolay kalkmaz diye düşünüyorum
peki erkuntun mühendisleri o ağırlıkları neden takmışlar.ön tekerlekler çabuk eskisin diyemi ;D
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

erkunt ağır traktör piyasaya böyle çıktı böyle devam eder tarlada pati yapmaz çekişmelerin lideridir bence tarlada ağırlık lazım zaten ama istemeyenlere çözüm bir de nakliyede biraz hantallaştırıyor motoru mflerin lastiğine su koyduğumuz günleriı unuttunmu
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

kobra47 link=topic=52087.msg539713#msg539713 date=1329423648' Alıntı:
Fabrikaya bugün tel açtim şubatin 25 inde bayilerde olacakmiş ve ağırlığı 5500 kg dediler erkut fabrikasi sorumlu yöneticisi dedi
böyle hareketler yapıp şımartmayın şu erkuntu sonra çok para istiyor grin-*-s
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

phantomerkunt link=topic=52087.msg539741#msg539741 date=1329425008' Alıntı:
erkunt ağır traktör piyasaya böyle çıktı böyle devam eder tarlada pati yapmaz çekişmelerin lideridir bence tarlada ağırlık lazım zaten ama istemeyenlere çözüm bir de nakliyede biraz hantallaştırıyor motoru mflerin lastiğine su koyduğumuz günleriı unuttunmu
tek çekerde su doldururduk ama çift çekerde volkan uzel hariç kime lazımki su. )))
bence patinaj sıkıntısı değil,,ben 110 luğun prototipini yakından gördüm hatta kullandım.uzunluk olarak kısa traktör.o kısalığı kapatmak için jant içi ağırlık koymuşlar.mf lere uzasın diye ara şanzıman attırdığımız günleri hatırla.
bu arada mf lere fabrikadan çok biz bi şeyler takmışız.yarım yamalak üretip yollamışlar. ;D (sadece şakaydı ;) )
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

yanlış anlama ha ben koyu mf ciyim ama bu kez erkunt iyi yapmış hakkını vermek lazım belki prototiple farklılık yapmış olabilirler
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

vale link=topic=52087.msg538863#msg538863 date=1329337899' Alıntı:
muzaffer .fendt denizli fuarına düşmüyor..ama gidersem erkunttan ayrıntılı fotoları çekerim
aycan abi zaten benim erkuntum var servis bir kaç ufak tefek arızası var yaparsa çok memnunum.
bir zamanlar biraz eleştirdim de şimdi yanıldığımı anladım 80 liği değişmem abi,
bundan sonrası fendte doğru gidiyor inşaallah ben Rabbimin izni ile nelere sabrettim abi bunada sabr edrim inşaallah nede olsa ölüm var olmasada olur ama mücadeleye devam... ıuy*u-* ıuy*u-*
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

Ben yine de bir çıkmasını bekleyin derim,bakalım bir çıksın teknik özellikleri yayınlansın sitesinde broşürleri basılsın ondan sonra konuşalım sonra yanılmayalım :)
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

gokhanozkan link=topic=52087.msg539748#msg539748 date=1329425250' Alıntı:
tek çekerde su doldururduk ama çift çekerde volkan uzel hariç kime lazımki su. )))
bence patinaj sıkıntısı değil,,ben 110 luğun prototipini yakından gördüm hatta kullandım.uzunluk olarak kısa traktör.o kısalığı kapatmak için jant içi ağırlık koymuşlar.mf lere uzasın diye ara şanzıman attırdığımız günleri hatırla.
bu arada mf lere fabrikadan çok biz bi şeyler takmışız.yarım yamalak üretip yollamışlar. ;D (sadece şakaydı ;) )
bizde 285 in arkalara dar lastiklerini taktımı koyuyoz abi
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

gokhanozkan link=topic=52087.msg539748#msg539748 date=1329425250' Alıntı:
tek çekerde su doldururduk ama çift çekerde volkan uzel hariç kime lazımki su. )))
bence patinaj sıkıntısı değil,,ben 110 luğun prototipini yakından gördüm hatta kullandım.uzunluk olarak kısa traktör.o kısalığı kapatmak için jant içi ağırlık koymuşlar.mf lere uzasın diye ara şanzıman attırdığımız günleri hatırla.
bu arada mf lere fabrikadan çok biz bi şeyler takmışız.yarım yamalak üretip yollamışlar. ;D (sadece şakaydı ;) )

sen gözle bakınca nasıl anladın kısa oldugunu :)
erkunt un yeni modelleri haşmet-kudret ve kıymetin dingiller arası mesafesi 2405mm... gövde uzunlugu 4455mm .. kendi kullandıgın mf5400 serilerinin ise uzunlugu 4210mm dingiller arası mesafe ise 246cm yani arada 5.5cm fark var..... yine aynı şekilde erkuntun yuksekligi 283cm iken mf5400 serisinin 275cm yuksekliginde... yani agırlıgı jant içine uzun degil diye koymuşlar tezine katılmıyorum...
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

ceya023 link=topic=52087.msg550627#msg550627 date=1330464070' Alıntı:
sen gözle bakınca nasıl anladın kısa oldugunu :)
erkunt un yeni modelleri haşmet-kudret ve kıymetin dingiller arası mesafesi 2405mm... gövde uzunlugu 4455mm .. kendi kullandıgın mf5400 serilerinin ise uzunlugu 4210mm dingiller arası mesafe ise 246cm yani arada 5.5cm fark var..... yine aynı şekilde erkuntun yuksekligi 283cm iken mf5400 serisinin 275cm yuksekliginde... yani agırlıgı jant içine uzun degil diye koymuşlar tezine katılmıyorum...
gözle değil sürerek baktım.deneme traktörüydü.bizim köydeydi.110 hp olduğunu söylediler.ve bizim o zamanki 3085 bile ondan uzun görünüyordu.93 hp kıymet için uzunluk ok ama 110 hp haşmet için uzunluk az gibi.
peki sence neden koymuşlarki o jantların içine ağırlığı
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

erkunt kısa değil gerçekten canlı gördüm ama motor muadillerinde yüksek olduğundan kısaymış gibi görünebilir bir de sizin sürdüğünüz gerçek makina değil prototip yani deneme
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

gokhanozkan link=topic=52087.msg550905#msg550905 date=1330514386' Alıntı:
gözle değil sürerek baktım.deneme traktörüydü.bizim köydeydi.110 hp olduğunu söylediler.ve bizim o zamanki 3085 bile ondan uzun görünüyordu.93 hp kıymet için uzunluk ok ama 110 hp haşmet için uzunluk az gibi.
peki sence neden koymuşlarki o jantların içine ağırlığı

o agırlıkları öne koyma sebepleri açık çiftçeker traktörde önun agır olması daha iyi bi tutunma saglar agırlık merkezinin dengeli olmasını sağlar %50 %50 ön arka agırlık dagılımını saglamak istemişerdir.. öndeki agırlık herzaman arkaya göre daha cok hem arka tekere hemde ön tekere yuk altında agırlık bindirir patinajı engeller... çok isabetli bi uygulama olmuş bence.. bir çok ital traktöre bak dunya markası çogunun arkada agırlıkları yok !!! ve ayrıca erkuntun ön agırlıkları az 300kg her tanesi 30kg yani.. bu yuzden bu buyuklukte traktöre az.. kıymet ile haşmet nasılki aynı platformu gövdeyi kullanıyorsa.. 5425 ile 5460 ta aynı gövdeyi ve ölçüleri kullanıyor senin tezine göre ya 5425 cok kalıplı güçüne göre yada 5460 çok küçük güçüne göre.. ve kaldıki kudret kullandıgın traktörden daha kalıplı sadece toparlık yapısı yanıltıcı oluyor görünümde.. sana ölçüleri verdim kendinde bakabilirsin ölçe bilirsin...
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

ceya023 link=topic=52087.msg550925#msg550925 date=1330515955' Alıntı:
o agırlıkları öne koyma sebepleri açık çiftçeker traktörde önun agır olması daha iyi bi tutunma saglar agırlık merkezinin dengeli olmasını sağlar %50 %50 ön arka agırlık dagılımını saglamak istemişerdir.. öndeki agırlık herzaman arkaya göre daha cok hem arka tekere hemde ön tekere yuk altında agırlık bindirir patinajı engeller... çok isabetli bi uygulama olmuş bence.. bir çok ital traktöre bak dunya markası çogunun arkada agırlıkları yok !!! ve ayrıca erkuntun ön agırlıkları az 300kg her tanesi 30kg yani.. bu yuzden bu buyuklukte traktöre az.. kıymet ile haşmet nasılki aynı platformu gövdeyi kullanıyorsa.. 5425 ile 5460 ta aynı gövdeyi ve ölçüleri kullanıyor senin tezine göre ya 5425 cok kalıplı güçüne göre yada 5460 çok küçük güçüne göre.. ve kaldıki kudret kullandıgın traktörden daha kalıplı sadece toparlık yapısı yanıltıcı oluyor görünümde.. sana ölçüleri verdim kendinde bakabilirsin ölçe bilirsin...
peki şunu kabul et.demekki diğer markalar dengeyi daha farklı sağlamışlar ve öne ağırlık takmmaışlar.öne takılan ağırlıklardan şikayetim yok ama yolda daha çok eskir veya ön aksla ilgili bazı kısımların yıpranmasına neden olabileceği korkumdur.
peki avrupada üretilen vya ithal olarak adlandırdığımız traktörler avrupada arkada ağırlık yokken neden buradakilerde var veya biz ekliyoruz.
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

gokhanozkan link=topic=52087.msg550933#msg550933 date=1330516271' Alıntı:
peki şunu kabul et.demekki diğer markalar dengeyi daha farklı sağlamışlar ve öne ağırlık takmmaışlar.öne takılan ağırlıklardan şikayetim yok ama yolda daha çok eskir veya ön aksla ilgili bazı kısımların yıpranmasına neden olabileceği korkumdur.
peki avrupada üretilen vya ithal olarak adlandırdığımız traktörler avrupada arkada ağırlık yokken neden buradakilerde var veya biz ekliyoruz.
üşengeçlikten ve eski neslin geri kafalılıgından bence :)

örnegin ben olsam tlanın arkalardan birer alrım agırlıgı, ama babama sorsan ne gerenk var der, cekilir kenara :D

+ trakya tarafında bircok motorda arka agırlık yok, bildigim kadarıyla...
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

omerfarukkoc link=topic=52087.msg550943#msg550943 date=1330516746' Alıntı:
üşengeçlikten ve eski neslin geri kafalılıgından bence :)

örnegin ben olsam tlanın arkalardan birer alrım agırlıgı, ama babama sorsan ne gerenk var der, cekilir kenara :D

+ trakya tarafında bircok motorda arka agırlık yok, bildigim kadarıyla...
o zaman yanlışlığı biz yapıyoruz.geçen berekt tv de dev traktörleri seyrederken hp başına 40 kg en iyi ağırlık demişti.yani 100 hp traktör 4000 kg :S
 
Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

gokhanozkan link=topic=52087.msg550947#msg550947 date=1330516831' Alıntı:
o zaman yanlışlığı biz yapıyoruz.geçen berekt tv de dev traktörleri seyrederken hp başına 40 kg en iyi ağırlık demişti.yani 100 hp traktör 4000 kg :S
bende hp basına 45 kg die biliyorum...

adamlar iyi ayarlamıslar bak...
bnm tla ek agırlıklarla 5 ton ek agırlıksız 4250 filan ;) ok-*-s

hadin la hep beraber agırlık söküyoruz :D ;D ;D
 

Ynt: ERKUNT KIYMET 90 UFAK Bİ KARE

omerfarukkoc link=topic=52087.msg550958#msg550958 date=1330517156' Alıntı:
bende hp basına 45 kg die biliyorum...

adamlar iyi ayarlamıslar bak...
bnm tla ek agırlıklarla 5 ton ek agırlıksız 4250 filan ;) ok-*-s

hadin la hep beraber agırlık söküyoruz :D ;D ;D
satılık 5435 ön arka ağırlıkları bulunur ;D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt