Kuyruk mili kullanımında ;
Önce sarı kol yukarı çekilir , sonra arka taraftan 540 devir tercihi yapılır , kırmızı kol yukarı çekilir ( kuyruk mili emniyet kolu ) , sarı kol aşağı bırakılınca kuyruk mili çalışıyor.
Sarı kol bu modellerde çekip bırakması bayağı bir sert, iyi kol kası yaptırır.
İş bitiminde sarı kol yukarıda iken kırmızı kol aşağı indirilir , kuyruk mili devir seçeneği boşa alınır, sarı kol aşağı indirilir.
Göstergede ikaz ışığı yanıyor , kuyruk milinin debriyaj bilyası boşa dönmemiş olur , ışığın yanmasını önemsemeyiniz.
Hidrolik gergi kollarında ekipmana boşluk verecek uzun yarıklı pim boşlukları bulunmuyor , Case JXC serinin gergi kollarına bakabilirsiniz.
Debriyaj ve fren pedalları ayağa oturacak şekilde dizayn edilmemiş , düzenleme gerekiyor.
Patinaj kilidine basmak büyük ustalık gerektiriyor , hiç koymasalar olurmuş , ayağımızın altında dolaşmazdı.
Damper kolunun boyunu 10 cm uzattık , parmak ağrısından kurtulduk.
Gübre sıyırırken pistonlu orta kolla fazla ayar yapmak gerekiyor.
Tente çıkarmak gerektiğinde tepe lambasının kabloları bütün yapılmış , sökerken kabloyu kestik ve araya soket taktık.
Mazot deposu tam doldurulduğunda üstteki hava deliğine ek hortum takılır.
Ön tamponda 30 kg lık 10 tane ağırlık gerekiyor, tavuk kasaları traktörün önünü havalandırıyor.
65M modelde arka tarafta mekanik hidrolik kumanda kolu var, bu modelde koymayı unutmuşlar.
Yol hızı az olduğundan nakliye işlerine çok uygun görünmüyor.